Arkadaşlarr yeni bölüm geldi iyi okumalar✨✨
Her gün atamayacam tabiki haftada 1 yada 2 bölüm atarım💕
~~~~~~~~
"Şeyy alina"
Soylicek mi lan acaba "efendim" diye cevapladım.
"Hiç hiç"
Piç sürtuk bunun için mi soru soruyorsun hiç hiç demek için mi.
Biraz daha abart istersen tatlım.
Sinirden ne diyeceğimi unuttum yüzümü çevirip cevabını vermedim. Zil çaldı herkez sınıfa geldi hoca içeri girdi "günaydın herkese" dedi.
Ders bitti okadar sıkıcıydıki anlatamam zil çaldı sıradan kalkıp kapıdan çıkıcaktım ki birisi koluma öyle bir çarptıki "yavaş olsana" dedim umursamayıp gitti neyse bunada neyse her şeye neyse kantine indim bir şeyler alıp atıştırdım bu okulda yapayanlızdım sadece efsa vardı oda ikiledi artık takılmıyoruz. Kendi kendime okul saatleri geçirmek. Sınıfa girip kulaklıklarımı takıp " sweater Weather " şarkısı açıp dinledim o sırada ayaz geldi umursamadım şarkıyı dinledim o sırada birden ayaz kulaklığımın tekini alıp kulağına taktı çıkardı "şarkı tercihin bok gibi" O sırada bende dinledin mi hatta bok gibi diyorsun çıkarıp verdin resmen ne ara bok gibi olduğunu düşündün. Taktığıma göre dinlemişimdir. he Aynen aynen.
"Allahım buğun bitsin artık eve gitmek istiyorum"
Büğün diğer okul günlerinden farklıydı.
Efsanın yanına gittim yüzüme bile bakmıyordu. Efsa galiba küsüz. Çocuk muyuz biz biraz olgunlaş artık bıktım senden.
Galiba çok sinirlenmişti hatta baya.
Peki oyle olsun diyip geçtim.
Øh be zil çaldı eşyalarımı toparlayıp çıktım ilerliyorum okul kapısından çıktım bu sefer yürüyerek eve dönucem daha iyi gelicektir kesin. Kulaklığımı takıp "bu gece bizim olsa şarkısı" açıp ilerledim böyle şarkıları nedense seviyordum. 3 kız önceden geçti bana bakarak güldüler galiba bizim okuldaydılar sövmek istedim ama yolun ortasında ne diyim yani olmaz. Yarım saatin galiba sadece 15 dakikasını bitirdim heralde. Bizim okulun yarısı hatta yarısından fazlası yürüyerek eve gidiyor. Büğün sabah evde internette bozuldu zaten eve gitmek istemiyordum internetsiz napcam.bayada acıkmıştım okuldan bir tane erkeğin evi bizim mahallede heralde her okul çıkışı aynı mahalleye gidiyoruz.
Eve geldim kapıyı çaldım annem açtı büğün işten erken dönmüş olmalı.
Eve girdim o güzel yemek kokusunu alâ biliyordum. Hemen üst kata odama çıktım. Dolabı açıp rahat bir şeyler giydim internet yoktu of üzerimi giydikten sonra yüzümü yıkayıp saçımı at kuyruğu yapmıştım açıp saçımı güzel tarayıp rahatladım. Telefonumun şarjı baya azdı zaten internette yoktu telefona bakmıyordum şarja takıp aşağı indimm yemeğimi yedim öyle bir yorgunluk bastıki her yemek yediğimde telefon olmazsa olmazımdı napalım. Odama çıkmaya bile hevesim yoktı okadar yorgundum ki. Koltukta uzandım.
Tam 4 saattir uyuyordum kendimden geçmişim koltukta uyuduğum için belim okadar ağrıyordu ki. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım saçımı tapuz yapıp gidip buzlu kahve yaptım saat gecenin 12siydi galiba büğün sabahlicam kahvemi yapıp bol buzlu çok severim. Gidip internet gelmişmi diye telefona baktım.
Yess sonunda bee internet gelmiş.
4 yeni mesaj whatsapp
4yeni mesaj whatsapp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zorbalık okulu
ActionAlina ve Mira birbirlerine kardeş diyebilecek kadar yakın bir arkadaştı ama Alina lavobaya giderken Mira ve Alinanın sevgilisi olan erkek ile öpüşürken gördü ve o an tüm dünyası yıkıldı koşarak kendisini "hiç düşünmeden gözlerini kapatıp"sahile bıra...