Kanaenin anlatımıyla;
Ciddi mi bunlar? Gerçekten kek yeme yarışması mı yapıyorlar?
Kanae:Öhm Öhm ben galiba ölsem hala kek yeme yarışması yapacaksınız
Tomioka:Eve-
Shinobu Tomiokaya sağlam bir tane geçirdi hatta öyle bir vurdu ki benim canım acıdı....
Shinobu:TÖVBE DE NEE-SAN!
Ufak bir kahkaha attım Sanemi hala kek yiyordu alooo karını yiyceklerdi az önceee
Tabii bu hali çok tatlıydı gerçi bana göre her haliyle tatlıydı da öhm öhm
Sanemi:Sen mi geldin Kanae?
Yok gelmedim hala Mitsuri ile vs atıyorum.
Tabii ki bunu demek istedim ama ben saygılı bir kızdım.
Kanae:Evet ben geldim de maşallah keklerin hepsini yemişsiniz.
Sanemi alayla güldü ve bana yaklaştı, tabii bunu gören Shinobu k9 köpeği gibi Sanemiye kitlendi Heh gene başladık!
Shinobu:BİR ADIM DAHA ATARSAN SENİN KELENİ ALIRIM!
Sanemi:Atıcamki.
Belimi tuttup kendisine çekti Tomiokaya yardım bakışları attıyordum. Bu ikisinin arasında kalmak ölümden beterdi...
Fakat Tomioka hiç bir şey yapmadan öylece izledi. HAIN KOSTOK
Kanae:Şey beni bırakır mısını-
Sanemi:ASLA
Daha çok kendisine çekti ve tam öpücekken Shinobu beni kendisine sertçe çekip uzaklaştırdı. Ayol ne oluyor?!
Kanae:Shinobu ne yapıyorsun? Yavaş biraz!
Shinobu:Hayır!
Daha hızlı yürüdü en sonunda bir yere götürdü beni öfkeli gözüküyordu elini tuttum ve sakinleştirmek istercesine elini okşadım.
Kanae:Shinobu biliyorum kıskanıyorsun ve Sanemi ile yakkınlaşmamı istemiyorsun fakat, artık evliyiz ve çocuklarımız var neden böyle yapıyorsun?
Shinobu ilk bir kaç saniye bir şey demeden bana baktı. En sonunda derin nefes aldı ve konuşmaya başladı.
Shinobu:Nee-san biliyorsun annemler iblis tarafından öldürüldüğünden beri bana hem Annelik hemde ablalık yaptın ve beni hiç yanlız bırakmadın şimdi evlendin ve beni unuttup gitmenden korkuyorum.
Shinobunun sözleri beni azda olsa etkilemişti evet doğruydu. Küçükken annemiz ölünce Shinobu ile sürekli ben ilgilendim, her konuda yanında durdum.
Kanae:Beni asla kaybetmeyeceksin Shinobu ben seni asla bırakmicam.
Shinobu:söz mü?
Kanae:parmak sözü.
🌸🦋💮🌪🌷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşkın yağmuru ♡SaneKana♡
Fantasíabiliyorsunuz ki 1 ci sezonda aşkın gerçek hikayesinde sanemi ile kanae evlenmiştir fakat onları ne gibi sürprizler beklicekti? şimdi öğreneceğiz.