Kanaenin anlatımıyla;
Kanao ile birbirimize bakıp gülüyorduk fakat benim aklımda hala bu olay vardı.
Ben hiç bir şey yapmamıştım ki! Sadece Bunun güzellik ile alakası olmadığını ve Saneminin onu ilgilendirmediğini söylemiştim...
Fazla mı ileri gittim acaba? Ama oda benim kocam olduğunu bildiği halde bunu yapmıştı.
Gyomenin gittiğini gördüm ve birden bağrışmalar başladı.
Obanai:Sen resmen hainsin Kanae! En yakkın arkadaşına böyle mi diyorsun gerçekten?!
En yakkın arkadaşım mı? Ama ben kız kardeşlerim dışında hiç bir kıza yakkınım demedim ki...
Dişlerimi sıktım kalp'im kırılmıştı obanai fazla ileri gidiyordu.
Shinobu:Hain mi? En yakkın arkadaş mı? HAH! İyi misin sen? Beynin yerinde mi? Sen olayı anlamadın galiba!
Obanai:Ben anlicağımı anladım. Kanae Kanroji hanımı üzdü!
Shinobu:BANA BAK FAZLA İLERİ GİDİYORSUN KIZ BİR GRAMLIK İLGİ İÇİN SİZE ANLATIYOR SEN BENİMLE DALGA MI GEÇİYORSUN?!
Shinobu fazla sinirlenmişti ilk defa Shinobuyu bu kadar sinirli görmüştüm ürkmedim değil.
Mitsuri:Ahh lütfen kavga etmeyin hüğğğ!!!!
Sanemi:DALGA MI GEÇİYON LAN? ORTALIĞI KARIŞTIRIP LÜTFEN KAVGA ETMEYİN DİYE AĞLIYOR MUSUN GERÇEKTEN?!
Saneminin elini tuttum sakinleştirmeye çalıştım ama pek sakinleşmiş gözükmüyordu.
Kanae:Sanemi-kun lütfen sakinleşir misin?
Sanemi:Kanae Allah aşkına delirdin mi sen?! Seni eziyorlar kızım kendine gel!!
Cevap veremedim amacı beni korumaktı fakat, biraz daha böyle devam ederse büyük kavga olacaktı.
Muichiro:Şey yarım saattir izliyorumda ne oluyor?
Sanemi:Anlatsam unutacak mısın?
Muichiro:Evet.
Sanemi:O zaman boş ver.
Muichiro:tamam.
Muichiro umursamayarak gitti tövbe yarabbim bunlar kavga ortamında ne yapıyordu? Bir gram anladıysam ne olim!
Shinobu:Biliyor musun Obanai? En büyük fırsata yatağının altına büyü koyucam.
Obanai:Ne zırvalıyorsun sen be?
Shinobu:DİYORUM Kİ YATAĞININ ALTINA BÜYÜ KOYUCAM
Gene kavga olacaktı olmadan Kanao Shinobu ve Sanemiyi çekiştirerek getirdim.
Sanemi:NEREYE BE BARİ BUNLAR GELMESEDE RAHATÇA ÖPÜŞSE-
Shinobu:NE ÖPÜŞMESİ BE ABLAMA YAKLAŞMA!
Sanemi:ULAN MOR GAFALİ SEN YİĞENLERİNİ NASIL YAPTIĞIMIZI DÜŞÜNÜYORDUN?! KENDİ KENDİNE OLMADI YA! YAKKINLAŞTIK NORMAL OLARAK!
Kanae:Eğer kulağımın dibinde bağırmaya devam ederseniz sizi Gyomei hazretlerine veririm.
Shinobu:Sustum.
Sanemi:Konuşursam ş£r€fs!z!m
İkiside yol boyu konuşmadı Kanao gitmek istediğini ve yorgun olduğunu söyledi o yüzden konağına gitti.
Bizde Tomiokanın yanına gittik.
Tomioka ilk bir kaç saniye bize baktı. Baktı. Baktı ve sihirli kelimeyi söyledi.
Tomioka:Ne? Neden geldiniz? Defolun gidin hadi.
Shinobu:öküz.
Kanae:Çok kabasın Tomioka-sann
Sanemi:Sen git hain kostok!
Tomioka ile bakıştılar yemin ediyorum bu çocuk benle bu kadar göz teması uygulamadı beee....
🌪🦋🌷💮🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşkın yağmuru ♡SaneKana♡
Fantasybiliyorsunuz ki 1 ci sezonda aşkın gerçek hikayesinde sanemi ile kanae evlenmiştir fakat onları ne gibi sürprizler beklicekti? şimdi öğreneceğiz.