5. Bölüm

66 6 3
                                    

(Arkadaşlar merhaba biliyorum uzun zamandır yoktum kusura bakmayın çok ara verdim çünkü yoğundum ama artık kitaba devam ediyorum çok güzel bölümlerle devam edeceğim hadi o zaman kitaba geçelim.)


Tuana: (iç ses: zil çaldığı için çok mutlu olmuştum çünkü erkeklerden kurtulmuştuk) ııı zil çaldı artık bırakıcak mısınız ?

Çağan: evet bırakıcaz çünkü bizde sınıfa gidiyoruz. hadi bakalım yine ucuz kurtuldunuz, yatın kalkın nöbetçi hocaya dua edin.

Leya: bugün hiç dövmiceksiniz bizi yani dimi.

Çağan: hayır şirin kız diğer tenefüs biticeksiniz. hadi lan yürüyün zibidiler.

Yağız: tamam abi

Berat: tamam abi

Deniz: tamam abi

(erkekler sınıfa gider biz kızlara bakalım.)

Tuana: kızlar bu öküz çok ciddi duruyor o yüzden diğer tenefüs hemen bir yere saklanmalıyız zaten son tenefüs eğer atlatırsak bize yeter.

Leya: aynen kızlar Tuana'ya katılıyorum.

Alisa: iyide nereye saklanabiliriz ki ?

Ülkü: ben galiba biliyorum.

(Leya ve Alisa Ülkü'ye bakarak aynı anda "yoksa düşündüğüm şeymi Ülkü" derler)

Ülkü: aynen öyle kızlar düşündüğünüz şey yaniii gizli yerimiz

Tuana: artık bana birşey anlatıcak mısınız ne gizli yeri ne düşünmesi ?

Ülkü: Tuana bizim okulda bir gizli yerimiz var ve ismini de "Mahsen" koyduk işte bir sonraki tenefüs orada saklanabiliriz.

Tuana: tamam o zaman şimdi derse girelim sonra tenefüste mahsende saklandığımız zaman bana bu Mahsen olaylarını anlatın.

Kızlar: tamam Tuana hadi sınıfa gidelim.

(Kızlar sınıfa gider hoca girer ders başlar)

~5. Bölüm sonu~ :)

~bana takan psikopat çocuk~ÇağTuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin