8. Bölüm

30 2 3
                                    

Berat: heh afferin sus öyle Deniz.

Çağan: off naptın kızım sen ya hala tekmenin acısı devam ediyor.

Tuana: kes sesini ve hemen bırak bizi yoksa ikincide gelir.

Çağan: tamam bırakalım ezik zaten yarın okul var okulda gösteririz size gününüzü.

Deniz: nasıl yani abi boşunamı yakaladık bunları bırakıyor muyuz yani?

Yağız: Denizzz!

Berat: Denizzz!

Çağan: oğlum seni bana sayıylamı veriyorlar KONUŞMA LAN SUS DENİZZZ!!!

Deniz: t-tamam abi kızma bırakırız kızları sen iste yeter (kızları bırakır kızlar gider)

Çağan: afferin demek ki boş yapmaman için sana bağırmam gerek.

Deniz: aşk olsun abi ben boşmu yapıyorum.

Berat: Deniz şimdi susmazsan ben sana bir şey yapıcam boşu görücen.

Yağız: aynen öyle Denizcim bak Berat çok doğru söyledi.

Berat: (Çağan'nın daldığını görür) abi ne düşünüyorsun sen dalmışsın?

Çağan: kim ben mi ben ne düşüncem oğlum yanlış anlamışsın.

Berat: hayır abi hiçte yanlış anlamadım basbaya dalmışsın yoksa eziğe aşık mı oldun 😉

Yağız: aa evet lan şimdi bi düşündümde banada mantıklı geldi abim kesin aşık oldu çünkü normalde başka bir kız olsa hayatta bırakmazdı işkence yapardı ama Tuana bir yalvarmasında abim hemen bıraktı.

Çağan: lan ne saçmalıyorsunuz oğlum ne aşkı hem bilirsiniz ben kızlardan nefret ederim.

Deniz: he he abi inandık tamam hem yengemde güzelmiş söylim yani 😉

Yağız: ulan Deniz ilk defa mantıklı konuştun ahahaha

Berat: harbi lan afferin Deniz hahaha

Çağan: yok oğlum siz harbi Denizle dolaşa dolaşa kafayı yemişsiniz düzelmeden karşıma çıkmayın hadi ben gidiyorum.

Yağız: abi bence biz doğru söylüyoruz ama neyse hadi görüşürüz 👋🏻

(Erkekler dağılır biz Çağan'a bakalım)

Çağan: (sahilde bir bankta oturuyordur Yağız'ların dediğini düşünüyordur) acaba Yağızlar doğrumu söylüyor Tuana gerçekten güzel mi ve ben ona aşık mıyım? Off ya aşıksam nolcak hayır yani aşk duygusunuda bilmiyorum ki aşık olduğumu nasıl anlayabilirim acaba?

(O sırada Tuana ve kızlarda yandaki banktadır ve konuşuyorlardır Çağan onları fark eder ve uzaktan Tuana'yı süzer)

Çağan: ohaa gerçekten çok güzelmiş ben nasıl fark etmedim bu güzelliği acaba yanına gidip özür dilesem mi belki belki arkadaş olabiliriz çok pişmanım ya kötü davranıp dövdüğüm için

(Çağan kalkar ve kızların oturduğu banka doğru gider kızlar Çağanı fark ederler)

Tuana: senin ne işin var burda hayırdır sen ya yine mi kaçırıcaksın bizi hani arkadaşların nerede arkamızda mı bekliyorlar yoksa yine bezle mi bayıltacaklar.

Çağan: (Tuana öyle söyleyince biraz üzülür) h-hayır b-ben aslında özür dilemeye gelmiştim belki affedersin diye ama görüyorum ki yanılmışım hadi ben kaçar size iyi günler iyi konuşmalar 👋🏻 (gider)

Leya: aa kız Tuana noluyor buna zorba çağan'dan eser yok.

Tuana: vallaha bende bilmiyorum Leya şuan çok şaşkınım.

Ülkü: kıızzz Tuana acaba diyorum bu Çağan senden mi hoşlanıyor acabaağ😉 hem çocuk yakışıklıda

Alisa: ayy ülkü yapma utanıcak şimdi kız ya jsjsjsj😉

Leya: jsjjsjsjs

Tuana: kızlar ne diyorsunuz siz yaa!! farkında mısınız bilmiyorum ama az önce yakışıklı dediğiniz o zorba öküz bizi kaçırdı yapmadığı kötülük kalmadı bir daha böyle bir şey söylediniğizi duymak istemiyorum çünkü kalbinizi kırabilirim kızlar lütfen.

Ülkü: tamam Tuana kızma söz daha demeyiz.

Alisa: evet daha demeyiz söz.

Leya: aynen öyle söz.

~8. Bölüm sonu~(:

~bana takan psikopat çocuk~ÇağTuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin