Rick:O daha bu gün gruba geldi Negan!
Negan:Sen çok seksi ve güzelsin
Laura:Sende çok yaşlısın ahmak!
Dedim,tam giderken allina Negan'ın yanına gitti ve
allina:Negan bir soru sorucam
Negan:Tabikide tatlım
allina:ben mi daha seksi ve güzelim yoksa yeni gelen kız Laura mı?
Negan:Ama böyle soru sorulmaz ki güzel kızım!
Konuşmalarını duydum ve onların yanına gittim
Laura:Noldu ahmak yoksa sana o kadar güzel gelmedim mi
Küçümseyerek bunların dedim.
Negan:Ahh,olmaz olurmu sen gördüğüm en seksi hâtunsun
allina:Pekii ben Negancım👉👈
Bu dediği şeye çok sinir olmuştum ve neden sinirlenmiştim bilmiyorum adamı sadece 5 dakikadır tanıyorum ama NEGANCIM NE! SİKTİ*ĞİM ORO*SPUSUNA BAK!
Laura:Sen siktir olup oro*spulugun başka bi yerde yapsana!
allina:yoksa ne yaparsın annesiz,babasız UCUBE?!
Artık dayanamıyordum bu bardağı taşıran son damlaydı GERÇEKTEN bu kızı sikicektim! başka çaresi yoktu çünkü!
Larua:Ne?
Hiç olmadığım kadar sinirliydim. Gözlerimden ateş fışkırıyor gibiydi ama allina beni biraz daha sinir edecekti ama bundan tereddür ediyor gibiydi çünkü bana aynı şeyleri söyleyen bir kız daha vardı ve sonunun ne olduğunu görmüştü. O yüzden tereddür ediyordu ama yinede devam etti
allina:e-evet doğru duydun
a-an-annesiz!Laura:Sen bunu ciddi bi şekilde söylüyorsun
Negan gerçekten beni anlamıştı ve o kıza neler yapabilecegimi düşünmüş olmalıki beni durdurmaya çalıştı
Negan:Hey,hey! Sakın ol kızım
Laura:Dur bi dakika Negan şurda orospuyla iki lafın belini kırıyorduk!(Twd gondermee;))
Laura:Sana gelicek olursak allin- ay pardon OROSPU! Sana yapacaklarından dolayı gruptan atılıcam büyük ihtimalle ama sana bişey diyim mi allina, BU HIÇ SİKİMDE DEĞİL!
Dedim ve onun yüzüne yumruk attım sonra tekrar ve tekrar. Negan hiç bir şey yapmadan beni izliyodu ve öyle bir izliyoduki büyülenmiş gibiydi ama işimiz şu anda bu değildi! allina ayağa kalkmıştı. Saçından tutup aşağıya çekmiştim sonrada tekrar yumruk atıp yere sert bir şekilde bırakmıştım. Kızın yüzü kanıyodu ama BU DAHA BAŞLANGIÇTI!
Kız bana yumruk atmak için ayağa kalktı ve bi hamle denedi ama yumruğundan kaçmıştım. Tekrar denedi ve tekrar ama ben hapsinden kaçmıştım.
Laura:Sıra bende sürtük!
Diyip gülmüştüm. Kızın bacağına tekme attım ve düşmesini sağladım sonra çenesinden tuttum ve
Laura:Senin için üzgünüm... ŞAKA YAPTIM HİÇTE SİKİMDE DEGİLSIN!
Kızın çenesini bıraktım ve vurdum onu çok dövmüştüm, gözüm dönmüştü hiç birşey düşünemiyordum sadece allinaya odaklamıştım. İşte kötü bir özelliğim; bu yüzden kimse benimle yakın olmak istemez...
Negan beni tutmuştu ve kendine bastırıyordu onunla sonra ilginecektim. Fırsattan istifade bana dokunuyordu ama kötü bişey düşünmediğine eminim ama yinede bu onun işine geldiği kesindi.
Laura:BIRAK BENI NEGAN ONA GÜNÜNÜ GÖSTERİCEM!
Negan:Yeterince vurdun zaten Laura! YETER ARTIK KIZ ÖLÜCEK LAURA YETER!
Bizim bağrışlarımızla bütün grup gelmişti.
Daryl:Yeter artık Laura, bırak kızı!
Laura:BENİM HAKKIMDA NE DEDĞİNİ DUYDUN MU Kİ DARYL!?
allina:Ama doğru diyorum laura! doğru söze ne denirki!
Negan:allina YETER ARTIK KIZIN DAMARINA BASIP DURMA!
Negan çok doğru şeyler söylüyordu ve söyleme devam ediyordu oda en az benim kadar sinirlenmişti
Negan:SİKTİĞİM YERİNDE DAHA FAZLA DÖVÜLMEK İSTEMİYOSAN O SİKTİĞİM ÇENENİ KAPA YOKSA LUCCIE DAHA FAZLA DAYANAMAYAIP KAFA İNİ VERİR!
allina:Ne var yani kardeşlerine bakamamış. Abisinede bakamamış ben burada susuyim mi yani?
Laura:BIRAK BENI NEGAN! ŞU SÜRTÜK KIZIN AĞZINI YIRTICAM!
allina:Sürtük mü? BURDA SURTUK OLAN SENSIN BI KERE! ERKEKLERI ETKİLEYİP ETKİLEYİP ONLARLA SEX YAPMIYOSUN!
Laura:SEX YAPMIYORUM DIYE SÜRTÜK MÜ OLUYORUM allina?!
Negan'ın kollarından kurtulmuştum. Hemen allinanın yüzüne vurdum ama çok sert bir şekilde. Kız bayılmıştı.
Size bir sır veriyim mi?; Şu siktiğim hayatında en önemli şey kendini kontrol etmektir.
Ama benim frenim yok!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
OFF OFFF OFFF ADAMIMM BEE ERIDIIMM KOCCAMM KOCACIMMM💍💍💍💫💫👑👑🙈🙈💟💟💟💋
Nasıll olmuss Dixonlarımm umarım beğenmişsinizdir<<3
Yenii bölümm hemenn peşinden geliyorrr💟💟💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Negan Smith/+18
FantasyLaura:Seni Seveceğimi nereden çıkardın ahmak? Negan:Bu gün değil yarın değil ama elbet bir gün;) (ARKADAŞLARR UYARIYORUMM COOKKK FAZLAAA +18 VEEE CINSELL KONUSMALARR GECECEKK RAHITSIZZ OLABLARR OKUMASINNN NOLURRR!!:)))