OOO
Allinayı siddik'in yanına götürmüşlerdi. Kimse yanıma gelmiyordu insanlar bana "Cani" gözüyle bakıyorlardı. Ama Daryl,Gleen,Meggie,Carol ve Negan hariç. Biliyorsunuz hiç bişey sikimde olmaz ama bu duruma canım sıkılmıştı. Rick ve Carl bile benimle konuşmuyorlardı, ve ben bu duruma üzülüyordum. Sanırım gruptan atılıcaktım çünkü yalancı duruma düşmüştüm... Ve bu neeffret ettiğin bi durumdu, en çok sinirlendiğim durumlardan biriydi yalancı duruma düşmek. Akşam olmak üzereydi. Negan hâlâ gitmemişti Rickle konuşuyordu. Rickle konuşması bittiğinde beni gördü ve hemen yanıma geldi.Negan:İyimisin prenses?
Laura:Bana öyle deme Negan!
Negan:Ohh, sakin ol kızım istemiyorsan demem
Laura:Neden geldin Negan? Yoksa sende onlar gibi bana tiksinerek mi bakıcaksın? Yoksa benden nefret mi ediceksin, hangisi?...
Negan:Hiç biri
Laura:O zaman ahmak?
Negan:Sadece üzülmemeni söylemek için geldim.
Laura:Nasıl üzülmiyim Negan? Gruptaki herkez bana kötü kötü bakıyor. Insanlar artık bendenden nefret ediyor.
Negan:Ama ben etmiyorum prenses
Laura:Gerçekten mi? Ama o kıza yaptıklarımı gördün
Negan :Gerçekten ve ayrıca kız haketmişti
Kıkırdadım oda benim güldüğümü görünce oda kıkırdadı. En kötü zamanında beni güldürmeyi başaran ilk kişiydi o...
Negan:Çok güzel gülüyorsun...
Laura:Hm?
Utanmış olmalıydı ki
Negan:H-hiç. Benim gitmem gerekiyor prenses, Topluluğum beni bekliyor olmalı
Laura:Hemen gitmek zorunda mısın?
Negan:Ne o, yoksa benden etkilendin mi prenses;)
Bu dediğine gülmüştüm gülerken beni çok dikkatli bir şekilde izliyordu. Aslında hep izliyordu ama neyse. Gerçekten gitmesini istemiyordum bana iyi hissettiriyordu. Biriyle konuşmak bana iyi geliyordu. Kendini beğenmişti ve ukalaydıda, ama komikti ve çok yakışıklıydı. Onunla konuşmak çok güzeldi. Biraz daha konuşmak için en iyi şeyi dedim:)
Laura:Belkii biiraz
Negan:Ne? gerçekten mi? Bunu beklemiyord-
Laura:Ama sen benden daha çok etkilendiğin belli
Bunu söyleyince Negan bana, bunu nereden biliyor der gibi bir bakış attı. Şaşırmıştı o kesindi. Negan bişey söylemeden bana bakıyordu. Bende ayak parmaklarımın üstüne çıkarak aynı boyda olmamızı sağladım ve
Laura:Noldu Ahmak yoksaa doğrumu tahmin ettim?
Dedimdalga geçer bi tonda. Bana acayip bir şekilde etkilenmiş gibi bakıyordu. Amacım onu etkilemek değildi ama etkilenmişti orası kesindi. Aramızda bir adımdan daha az bir mesafe kalmıştı ve Neganda o mesafeydi kapatmıştı. Artık aramızda hiiç mesafe yoktu
Negan:Kesinlikle evet!
Bu yaptığı haraketle ben çok utanmıştım. Bunu dediğinden sonra gözlerimiz hiç birbirimizden ayrılmıyordu. Ama o arada bi dudaklarıma bakıyordu. Ay dolunaydı o yüzden cildim dahada güzel gözüküp parlıyordu ve Negan bundan daha çok etkileniyodu. Biraz sonra dengemi kaybettim ve tam düşecekken Negan beni tutmuştu. Burun burunaydık neredeyse aramızda sadece bir parmak boşluk vardı. O kalın ve etkileyici sesiyle kısık bir şekilde konuştu.
Negan:Daha dikkatli olmalısın prenses
Sırıtarak bunu söylemişti
Laura:T-Tamam
Ben kekeleyince tekrar sırıtmıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Negan Smith/+18
FantasyLaura:Seni Seveceğimi nereden çıkardın ahmak? Negan:Bu gün değil yarın değil ama elbet bir gün;) (ARKADAŞLARR UYARIYORUMM COOKKK FAZLAAA +18 VEEE CINSELL KONUSMALARR GECECEKK RAHITSIZZ OLABLARR OKUMASINNN NOLURRR!!:)))