Selam! Ben Laura. Aylakların olduğu bu dünyada yanlız başımayım. Aslında bir arkadaşım vardı oda düşündüğünüz gibi ısırıldı. Ailemi sorucak olursanız yine düşündüğünüz gibi öldüler. Ama hiiç üzülmedim çünkü ailemi asla sevmezdim onlarda beni. Ama tek kişi hariç abim... Onu çok seviyordum hemde herşeyden çok. O bana annenin,babamın ve diğer abimden görmediğim sevgiyi bana veriyordu... O hâlâ ölmedi biliyorum...
OOO
Akşam olmak üzereydi ve ben bir sürü yiyecek ve silah bulmuştum.
Akşam olduğu için bir kulübeye girdim.Laura: Bune be! Sikim gibi kulübe!
Her yeri yıkık döküktü dışardan bile belli oluyordu. İçerden sesler geliyordu bu, aylakların sesiydi belli oluyorudu. Kapının önüne geldim bıçaklarımı kapıya doğru doğrulttum. İki elimdede bıçak vardı çünkü böylesi daha iyiydi neden mi? Düşünsenize iki tane orospu evladı olan aylak size doğru geliyor ne yaparsınız? Tabiki ilk bi tanesini sonra bi tanesini indirirsiniz ama ya bıçak diğerinin sik kafasından çıkmazsa? İçimden;
Laura:Gerçekten 4 yıldan beri kafayı sıyırmışsın Laura!
Kafamda bunlar dönerken bende yıkık kulübenin kapısını açtım ve bıçaklarımı doğrulttum içerisi aylak doluydu. İçerde aylak olduğu belliydi seslerinden ama bu kadarda olduğunu tahmin edememiştim!
Hemen aylakları indirmeye başladım. İki tanesi bana doğru geliyordu birisi solumdan birisi sağımdan ikisinin de kafasına bıçağı sapladım sıra diğerlerine geldi. Bi tanesini kolumla ittim, yere düştü onuda öldürdüm. Diğeri ise arkamdan gelmişti bi anda arkamı döndüm ve korkmuştum. Onunda dizine vurdum ve oturmuş pozisyona geldi onada bıçağı sapladım. İçeride daha 5 veya 6 tane aylak vardı ama onlar kolaydı.Hepsini öldürdüğümde ortalık siktiğimin aylaklarıyla dolmuştu her yer! Artık odaları gezmeye başladım. İlk başta mutfağa girdim erzak bulma umuduyla. Tam kapıdan girdim kendini sandalyeye bağlamış olan bi aylakla karşılaştım. Bu boktan dünyadan bıktığı için kesin kendini bağladı. Üstünde bir not vardı, notta: "Üzgünüm yapacak bir şeyim yok..." yazıyordu.
Laura:Aman ne üzüldüm!
Yaşadığım o kadar çok şey varki anlatamam! Haydutlar mı dersin, Hırsızlar mı dersin Eşkiyalar mı dersin ne ararsan görmüşlüğüm var. Hatta gözümün önünde insanlar öldürüldüğü bile var o yüzden bu nottan etkilenmemiştim açıkçası.
İlk başlarda çok narindim yani herşeyden etkileniyordum. İlk dafa gözümün önünde insan öldürülmesinde etkisinden baya bi çıkamamıştım. Bu yüzden insanlar beni sevmiyordu herşeyden etkilendiğim için. Ama onlar artık Sikimde bile değil.! Ben artık sadece kendimi düşünüyorum, sadece kendimi...Yemek için dolaplara baktım ama bir şey bulamamıştım artık geri dönüyordum. Tam giderken ayağıma birşey takıldı ve yere düştüm, tam sövecekken orasının bir kapak olduğunu gördüm ve içini açtım, içinden bir sürü konserve ve su çıktı o kadar sevinmiştimki.
Laura:Bütün şansımı kullandım sanırım.
OOO
Hava karardı kararmak üzereydi o yüzdende aylakların o iğrenç sesleri duyuluyordu bende daha fazla aylak yaklaşmadan kendimi hemen şehirden biraz uzak bir kulübeye attım. Kulübenin şehirden uzak olmasının sebebi canımı seviyor olmam. Sonuçta kim uyurken bir aylağa yem olmak isterki?Çantamı yanıma koydum ve koltuğa uzandım. Merak etmeyin etraftaki aylakları konturol etmiştim zaten biri olucağınıda sanmıyorum.
Yattım tam uykuya dalıcakken bi anda üskattan ses geldi.?:Lanet olsun buradada erzak bitmiş!
Evett Dixonlarımm ilk bölüm nasıll olmuşş umarımm güzeldirr vee ilkk bölümm oldugu icinn kisaa olduuu bu seferr boylee olsunn💟Gerçek uzatmiycamm vee hemenn yenii bolumuu yazicamm<3
Dizisi seviyorumm Dixonlarimm sağlıkla kalın Twd ile kalinn iyii günlerr💋💋💋👑👑👑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Negan Smith/+18
FantasyLaura:Seni Seveceğimi nereden çıkardın ahmak? Negan:Bu gün değil yarın değil ama elbet bir gün;) (ARKADAŞLARR UYARIYORUMM COOKKK FAZLAAA +18 VEEE CINSELL KONUSMALARR GECECEKK RAHITSIZZ OLABLARR OKUMASINNN NOLURRR!!:)))