*Nagi ile date*
1)Manga okumak
☆Eğer sizi gerçekten seviyorsa,size heyecanla okuduğu mangaları gösterecek.En favorilerini sizle okuyacak,size fikirlerinizi soracak.Tabii dinlemeye üşenmezse.
Genelde her çeşit manga okur,fakat sıra size geldiğinde içlerinden en romantik olanları seçecek ve "samimi" olan sahnelerde parmağını oraya koyup size sırıtacak;
-Aynı biz.
Kızarmış tepkilerinizi seviyor,sizi gördüğünde kıkırdayacak ve yorulana kadar dalga geçmeye devam edecek.
Manga koleksiyonlarını size gösterecek,eğer özel bir günde beraberseniz size manga hediye edebilir.
2)Uyumak
☆Bu adam çok tembel olduğu için,her dakika sızlanıp sizi kendine çekecek ve somurtacak.
Ne kadar şikayet etsenizde,sizi bırakmaya niyeti yok gibi görünüyor,kollarını size dolayacak ve nerede olursanız olun size bir koala gibi yapışacak.
Eğer yataktaysanız uyanmak konusunda daha fazla inatçı olacak,fakat siz kalkmaya çalışırsanız gelip sizi kucaklayacak ve yatağa geri götürecek.Çünkü manyak bir temas bağımlısı,yalnız uyuyamıyor.
Sizi iri vücuduyla kaplar,kolları belinize dolanır ve huzur içinde uyur
3)Video oyunları
☆Oynamayı sevin veya sevmeyin,seishiro her türlü size öğretmeye çalışacak.Çünkü değer verdiği kişilerle beraber video oyunları oynamayı seviyor.
Eğer sizde becerikliyseniz,size sürekli meydan okur.Bu bazen flört de olabilir,bazen de gerçekten kapışmak istiyor olabilir.Hiç fark etmez,sizinle oynamaktan çok büyük keyif alıyor.
Eğer bilmiyorsanız,sizi hergün kendine çeker ve öğretmeye başlar.Eğer becerebilirseniz "Aferin kızım" der.Yapamazsanız sızlanır ve öğretmeye devam eder.
4)Futbol
☆Genelde telefonuna odaklanırsa futbol ile ilgili meselelere bakıyor demektir,fakat sizinde bilmenizi istiyor.
Sizi haftasonları-boş gününde dışarı çıkartır,sahaya götürür ve futbol oynatır.Fakat o "mükemmel" olduğu için sizinle dalga geçer.Fakat içten içe sizin oynayışınızı çok tatlı bulur
Eğer önemli maçlar varsa,sizi kanepeye oturtup kendine çeker ve maçı beraber izlersiniz.Gitmenize asla izin vermeyecek,size yapışacak.
5) Kaktüs
Çok sevdiği kaktüsünü sularken,veya onunla ilgilenirken ayriyetten yanında siz varsanız,heyecanla size kaktüsünü gösterecek.
Nagi:Çok çabuk büyüdü!
Genelde yanında hep kaktüsü olur,sizinle bağ kurmasını istiyor.Bu bazen ne kadar saçma gelse de onun için oldukça önemli ayrıntılardandır.
Kaktüsünü tutmana izin verecek,sizi izlerken yüreğinde büyük bir şefkat patlaması oluşacak.