Chapter 4

111 6 6
                                    

Tepki:Ona aşkınızı itiraf ettiniz.

Bize karşı hisleri olursa:

Seishiro sizin arkadaşlarınızdan biridir,okulunda ki her kız bu çocuğu kapmak için uğraşır.Ama nafile,nagi'nin dikkatini çeken tek şey mangalar,video oyunları.Hiçbir şey yoksa da uyumak.Yanına en güzel kız gelse bile başını gömüp uyuyabilir.

Sen Nagi'nin arkadaşlarından olarak genelde onun yanında takılan,okulun kızları tarafından kıskanılan bir kızsın.Sonuçta; bu zamana kadar ona en çok yaklaşabilen kız sendin.Fakat inanın bu Nagi'nin umurunda değil,diğer kızlar da umurunda değil.

**Yani öyle düşünüyorsun,değil mi?

Zamanla Nagi'nin umursamaz tavırları seni daha fazla ona çekti,pek belli etmesende,ondan çok hoşlanıyordun..sadece uyurken onu sevgi dolu gözlerle izler,bazen de saçlarına dokunurdun.

Nagi ile geçirdiğin günlerden birinde,yine başınıza kızlar toplandı.Bu kızlar sarışın,esmer olarak karışıktı fakat hepsi çok güzeldi.Bu moralini bozdu.Kesin "nagi'yi etkileyecekler" diye düşünüp dururken başını öne eğmiştin,dalıp gitmiştin.

Sei ile flört etmeye çalışan kızlar gülüşürken,beyaz saçlının soğuk tavırları değişmiyordu.Daha sonra kızlardan biri sinirlenip laf attı;

-Hah,ne yani canım? Bizim yerimize bu kızla mı takılacaksın!?

Bu söz Nagi'nin sabrının tükenmesine neden oldu.Sen neye uğradığını şaşırken Sei,elinden tutup seni sıradan kaldırdı ve hızlı adımlarla yürürken arkadan kızların sesi geliyordu:

-Nagi-saaan! Bırak şunu!

-Hadi be!? Şaka falan mı!

Nagi umursamadı,rahat yere oturduğunuzda soluk soluğa ona baktın,utanmıştın.

Nagi:Hey,iyi misin?

Soluk soluğa yanına oturdu,parlak gri gözlerle sana baktı.

You:U-um,evet iyiyim..sıkıntı değil.

Nagi:Bu aptalların sözlerine aldırma,ne dediklerini bilmiyorlar.

İç çektin

You:Yani..herhangi biri dikkatini çekmedi,değil mi?

Nagi bu imalı sorunu duyunca tek kaşını kaldırıp sana baktı,ortamınızda kimse olmadığı için bu ıssız yerde rahatça sırıtabilirdi.

Ve evet,uzun zaman sonra konuşurken sırıttı;

Nagi:Hayır.

Ağzından kelimeler dökülü verdi;

You:Emin misin? Hepsi çok güzeldi?

Nagi başını salladı,sonra sana döndü**

Nagi:Bunu neden bu kadar önemsiyorsun?

Biraz duraksadın,aklın karmakarışıktı..derin bir nefes aldın;

You:Senden...h-hoşlanıyordum?

Nagi bunu beklese bile,senden duymak gözlerini büyüttü,kalbinin hızla çarptığını anlayabiliyordun.

Nagi:G-gerçekten mi?

Kekelese bile değişmeyen ses tonu,sana hala çok çekici geliyordu.Kızarıp duruyordun..

Nagi soluk soluğa tekrar konuştu;

Nagi:Buna memnun oldum..diğer kızlar sinir bozucu,ama sen

Nagi cümlesini bitiremeden bir kaç ayak sesi duyuldu,ikinizde kalkıp hiçbir şey olmamış gibi oradan geçen insanlara baktınız,ve eski yerinize yol aldınız.

Nagi yürürken kızarmış bir yüzle sana döndü,gülümsedi ve sıcak ellerini seninkilere geçirdi.Eğildi ve yanağına öpücük verdi.

Deli gibi kızaran sen çevrene bakındın,Nagi okulda popüler olduğu için,bu davranışının dedikodu yaratacağını şimdiden biliyordunuz.

Nagi'nin umurunda mı? Hayır,dedikodular ona göre sinirbozucu.

Bize karşı hisleri yok:

Nagi sizin okulunuzda,diğer şubelerden birindeydi.Sürekli kulağınıza onun hakkında söylentiler geliyordu,dinlemeyi de seviyordunuz.

Nagi seni tanımıyor olsa da,onunla kafeterya da küçük bir çarpışma yaşadığınızdan beri ondan hoşlanıyordun.Çünkü bu çocuk çekiciydi,hiçbir uğraş göstermese bile her kız onu arzulardı.Sen de dahil.

Seishiro'nun sınıfında ki kızlardan duydukların,şu anda bir ilişkisi olmadığını gösteriyordu.Bu seni umutlandırdı ve duygularına yenik düştün,ona her gece sayfa sayfa kağıtlara aşk şiirleri,aşk mektupları ve notlar yazıyordun.Sonrasında işler büyüyünce ve arkadaşların sevgini fark edince hepsi sana şu fikri verdi;

*Şansını denemelisin*

Evet,sende yaptın.Ona kalplerle dolu bir kağıt verecektin..

Sei'nin sınıfına utangaç şekilde girdiğinde,gözlerin ona baktı.Başı gömülmüştü,uyuyordu.Başında kız yoktu,şoke içindeydin.

*Nasıl kız olmaz*

Nagi'nin omuzuna hafifçe dokundun,başını yavaşça kaldırdı ve tembel gözlerle sana baktı.

Nagi:Haa?

Kalbin hızla atıyordu,titreyen ellerinle mektubu ona verdin,ve hızlı adımlarla oradan ayrıldın.

Nagi'nin bakış açısından:

Bu kız da kim diye düşünürken,mektubu merak etti.Elini kaldırıp mektubu açmak ve okumak,ona çok zahmetli bir iş olarak geliyordu.Ama bunu yaptı,bir şekilde...

Okumaya ilk başladığında anlayamadı,fakat sonuna geldiğinde gözleri büyüdü.Biraz duraksayıp kağıdı masaya bıraktı ve mırıldanıp başını gömerken konuştu;

-Haaa,demek şu kafeteryada ki kızda hayranımdı..hiç fark etmemişim,her neyse.

hiç fark etmemişim,her neyse

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Nagi seishiro:TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin