Liza - 3

4.2K 78 4
                                    

Dengan penuh romantik, batang sasa milik Mad menerobos masuk lubang sempit Liza. Tidaklah sekali masuk sahaja, Mad memberikan sensasi yang hangat kepada Liza. Hanya kepala takuk batangnya sahaja dibiarkan didalam segi tiga Liza, Mad tidak mahu terlalu gopoh, dia tahu bahawa hanya mereka berdua sahaja yang berada didalam rumah ini. Banyak lagi masa untuk diluangkan bersama si gadis jelita bak bidadari.

Sedikit demi sedikit batang milik Mad hilang dari pandangan, memasuki gua emas yang dimiliki oleh gadis jelita bernama Liza. Disaat batang Mad hampir tenggelam sepenuhnya, bibirnya menuju ke arah bibir Liza. Berkucupan penuh mesra dan romantik.

Di saat tenggelamnya batang Mad didalam lubuk peranakan Liza, secara tiba tibanya tubuh genit Liza kekejangan. Belum lagi Mad mendayung, klimaks Liza yang maha hebat telah sampai. Posisi dan keselesaan dua orang insan yang tiada ikatan sah ini membuatkan Liza mencapai klimaksnya dengan cepat. Baru sahaja rendam, apatah lagi bila di dayung oleh Mad.

Selepas beberapa ketika, pabila melihat Liza kembali reda dengan puncak kenikmatannya, Mad perlahan - lahan menggerakkan punggungnya. Dayungan yang perlahan tetapi mengasyikkan mana mana wanita. Terdongak kepala Liza tatkala Mad menghentak batangnya dengan kuat. Menjerit kenikmatan Liza disaat dirinya diperlakukan sedemikian rupa. Boyfriend nya sendiri pun tidak dapat memuaskan nafsunya sepertimana Mad berjaya memuaskannya berkali kali. Sungguh tidak menyesal dirinya memberikan tubuh indah miliknya itu. Liza merasakan dirinya seperti di awangan. Syurga dunia yang tidak dapat dia rasakan sewaktu bersama teman lelakinya.

Berbeza cara permainan Mad dan teman lelakinya. Seorang yang berpengalaman menundukkan ramai wanita, baik isteri orang mahupun tunang orang, apatah lagi janda. Dengan lelaki yang baru kenal erti syurga dunia. Sungguh jauh perbezaan, walaupun dari segi saiz batang zakar, tidak jauh, hampir sama batang Mad dan teman lelakinya. Tetapi, cara melakukannya itu adalah kunci untuk merasakan kenikmatan syurga dunia.

Tempo dayungan semakin lama semakin laju dan deras. Posisi missionary ini membuatkan Mas dapat melihat seluruh tubuh Liza dengan jelas. Sepasang payudara yang cantik dan mekar terbuai turun naik meningkatkan lagi nafsu Mad. Di genggam dan di ramas semahunya gunung berkembar itu. Erangan dan desahan Liza juga membakar api berahi di dalam diri Mad.

"Ahhh ahhhh abangg ahhh sedapp banggg, laju lagi banggg ahhh sedapp"

Papp papp papp papp papp papp papp

Hentakan demi hentakan dilakukan Mad terhadap Liza. Bunyi irama merdu yang di hasilkan oleh permainan seks tersebut, di tambah pula dengan suara melodi yang dikeluarkan dari mulut Liza dan juga Mad menghasilkan suara erangan garaunya itu. Bunyian merdu yang haram telah dihasilkan, menambahkan lagi syahwat mereka berdua.

10 minit dalam posisi missionary, Mad mengarahkan Liza dalam posisi menonggeng, doggy style. Bontot bulat Liza ditampar beberapa kali oleh Mad. Geram melihatnya, Mad menyembamkan mukanya ke arah lembah tembam milik Liza. Dijilat, dihisap semahunya clitoris Liza. Mad menghulurkan lidahnya kedalam lubang indah tersebut. Tanpa disangka Liza, lidah Mad menyerang simpulan dubur yang terhidang di depan matanya. Terbeliak mata Liza di saat lubang duburnya di jilat Mad.

Tidak pernah dalam sepanjang bersama teman lelakinya, lubang duburnya dijilat. Sensasi yang dirasai amatlah menaikkan lagi syahwatnya. Dalam hatinya, terfikir adakah Mad ingin merasmikan dara duburnya, jika ya, dia pasrah, reda dan merelakan Mad menggunakannya. Menyumbat senjata gagahnya kedalam lubang itu.

Mad kembali bangun selepas puas mengerjakan kedua - dua lubang milik Liza. Batang gagahnya dihunuskan ke arah segitiga indah tersebut dalam posisi doggy. Mad mendayung dengan agak laju sambil menampar - nampar punggung bulat Liza. Desahan dan erangan Liza menaikkan lagi nafsunya, begitu hebat sekali kemutan yang dirasakan pada batangnya itu.

Papp papp papp papp papp papp papp

"Ahhh oohhh emmphh abangg ahhh empphhh"

"Yess ahhh fuckk mee abangg ahhh"

"Ahhh errghhh abanggg, nakkk pancuttt ni, Liza nakk sampaiiii banggg arrhhhh"

Liza sekali mencapai klimaksnya, Mad menarik keluar batangnya disaat Liza hampir ke puncak dan menyembamkan mukanya. Di jilat dan di hisap biji kelentit Liza, maka terpancutlah air keramat keluar dari lubang Liza. Mad membiarkan sahaja dan terus menelan air nikmat itu. Mukanya dan tilam habis basah di sirami oleh pancutan tersebut.

Pappp pappp pappp pappp

Ahhhh ahhh uhhhh emphhh

Eekkk ekkk eekkk eeekkk

Bergema bilik tidur utama tersebut dengan bunyian katil bergoyang, suara erangan serta peha bertemu peha berlaga. Permainan erotis yang berlangsung hampir 2 jam itu sudah menunjukkan tanda tanda untuk tamat. Pelbagai posisi dilakukan Mad dan Liza. Atas bawah tertonggeng berguling. Mad juga semakin laju menujah lubang nikmat Liza. Terasa kepala batangnya mengembang, bakal melimpahkan lahar putih tepat ke dalam ruang persenyawaan.

"Ahhh arghhh fuckk sayang, abang nak cummm!! "

Creeettttt cretttt cretttt

Berdas - das pancutan air mani Mad di dalam lubang Liza. Terbeliak mata Liza apabila dia merasakan begitu banyak dan derasnya pancutan air mani tersebut.

Mad terjatuh, menghempap atas badan Liza. Tiada suara kedengaran, hanyalah bunyi nafas pasangan haram ini merehatkan diri setelah hampir 2 jam bersetubuh. Hampir 5 minit dalam keadaan begitu, Mad mencabut pedang saktinya keluar daripada sarung. Mereka kembali berciuman mesra, sambil membelai di antara satu sama lain.

Puas, mereka berdua mencapai kepuasan maksima. Tiada kata kata dikeluarkan, hanya bunyi decipan ciuman sahaja kedengaran.

Lama kelamaan, terdengar bunyian dengkuran halus. Mereka berdua tertidur selepas berhempas pulas melepaskan nafsu berahi mereka.
.
.
.
.

Butang stop ditekan. Telefon bimbit tersebut di matikan lalu disimpan.
Tanpa mereka sedari, setiap adegan mereka telah dirakam. Hampir 1 jam durasi video yang dirakam. Bukti yang kukuh itu mesti dijaga sebaik mungkin. Ada mata yang memerhati.
Pintu bilik ditutup perlahan, terus menuju ke bawah lalu ke pintu hadapan.
.
.
.
.

Jeng jeng jeng!!! siapakah dia yang berjaya merakam aksi panas Liza dan Mad?

Cer komen siapakah orangnya.

Sorry my fellow readers. Author terlalu sibuk sampai tak sempat nak karang. Rasa mcm nak stop je jadi writer. Huhuhu

Perjalanan Yang TerakhirWhere stories live. Discover now