8' o.

71 4 9
                                    

---

Heyecanlıyım. Ciddi anlamda ilk defa bu kadar heyecanlı olduğumu hissediyorum.
Birazdan, yaklaşık 2 ay önce sanaldan tanıştığım adamla konuşacağım.
Normalde asla sanal ortamda biriyle bu kadar yakın olup birde üstüne sesli konuşmam. Ki bence bu hâlâ yanlış. Yine de onu merak ediyorum.. 27 yaşında, bir çocuk çıkacak ya da yaşlı biri. Belki de doğru söylüyordur. Yine de ona inanıyorum. Adı Kim Taehyung ve 27 yaşında. Kafamda kurduğum kadarıyla yakışıklı biri.

O zaten önceden beni paylaştığım postlarımdan gördü. Beni görmesinden de hiçbir zaman rahatsızlık hissetmedim. Çünkü zaten beni şimdiye kadar sayamayacağım kadar kişi görmüştür. Ondan mı rahatsız olacağım?

Bu hesabı sadece kimsenin benden haberi olmadığı, tanımadığı bir hesap olarak kullanacaktım. Gönderilerimi kimsenin görmeyeceğini düşünerek ne yaptığımı yazıyordum, kendimi paylaşıyordum. Hesabım herkese açıktı ama sorun olmazdı. Kimse görmüyordu. Her şeyim sıfırdı. Beğeni, yorum, takipçi sayısı... Kimseyi de takip etmiyordum. Birinin beni görmesi imkansız gibi bir şeydi yani. Yediğim her boku paylaşıyordum. Ama bir gün paylaştığım post tamamen şans eseri tuttu. Herhangi bir etiket bile kullanmama rağmen...
Ve şimdi buralara kadar geldim. Kimsenin olmadığı sıfır bir hesaptan, binlerce takipçisi ve bir sanal arkadaşı olan Jeongguk'a...

Şimdi de o sanal arkadaşımla ilk konuşmamı gerçekleştireceğim. Her şey çok ani gibi oldu benim için ve bu heyecanımın artmasında büyük bir yardımcıydı.

Bugün hiç konuşmamıştık Taehyung'la. Yani bana yaklaşık 10 dakika önce 'müsaitsen bugün içerisinde seni arayacağım' yazması dışında. Onun bunu yazdığını görünce çok heyecanlandım ve müsait olduğumu istediği zaman arayabileceğini söyledim. Konuşmak için duştan çıkmasını beklemek zorundayım ama. İşten yeni geldiğini ve hızlı bir duş alıp beni arayacağını söyledi.

Neden ülkeler arasında saat farkı olmak zorunda ki?

O Fransa'da işini bitirmiş eve dönmüş, bende bugün şans eseri sadece sabah olan derslerimi bitirip eve döndüm.

Bazen konuşurken Taehyung ya da ben, birbirimiz için şu aptal saat farkı yüzünden sabahlamak zorunda kalıyoruz.

Garibime giden bir şey daha, Taehyung'la aramızda ki yaş farkı. Daha önce olan ilişkilerimde karşı tarafla aramda en fazla 1-2 yaş varken, şimdi Taehyung'la aramızda 4 yaş var ve bu bana yanlış geliyor. Tabii ikimizde yetişkin sayıldığımız için yasal yönden hiçbir sorun yok ama yanlış hissettiriyor.

Doğrunun içinde ki yanlış his.

Taehyung'a karşı ne hissettiğimi henüz bilmiyorum. Biri sorsa arkadaşım ama, Taehyung'a olan davranışlarım arkadaş gibi değil.
Biz sadece arkadaş değiliz.
Taehyung'ta farklı bir şey var gibi daha ne sesini duyduğum-birazdan duyacağım-, ne de yüzünü görmediğim birine bunları hissetmem yanlış.

Taehyung sorduğunda diğer arkadaşlarıma da böyle davrandığımı söylesemde daha önce hiçbir arkadaşıma bu şekilde davranmadım.

Ki bence kimse arkadaşına böyle davranmaz.

Taehyung'u istesemde arkadaş olarak göremiyorum, o arkadaştan daha fazlası.

Ona sadece arkadaşım diyemem.

---

^Taehyung'tan^

ONLINE | tk.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin