Támogatás

25 3 0
                                    

Mindeközben Boka János mintha nem is ő maga lenne a városban lófrált. A fiúnak már 20 perce a grundon kéne lennie azonban ez per pillanat hidegen hagyta őt.

Gondolatai Áts és Ella között cikáztak. Áts Feri határozott, udvarias, bátor, magasabb, idősebb és igazán közkedvelt a lányok körében. Igazából a fiúk is csak a grund miatt ki nem állhatták őt, aki egyébként még vicces is. Illetve eddig csak amiatt. Ő mostmár a grund és a lány miatt. Megrémisztette a tudat, hogy Ellának nincsen semmi oka sem utálnia Ferit, hisz ő nincs is  benne ebben a játékban. Sőt még csak nem is tud róla. 

Amikor megérkezett a grundra mindenki érdeklődve bámulta őt. Soha nem fordult még ilyen elő.

A gyűlés után Csónakos ment oda a fiúhoz.

-Mi van veled papuskám? Tán beteg vagy? - nevetett rajta a Csónakos

-Nem, dehogy... - válaszolt Boka

-Akkor meg? Merre jártál? - kérdezte kíváncsian a fiú

-Hát tudod... - mosolyodott el János   

-Naa, mond csak papuskám! - vigyorgott a másik is

-Nála, a Fűzfa utcáig kísértem, egészen a hazáig... és neki adtam a kabátom is... - mesélte Boka boldogan, de hirtelen ismét az arcára fagyott a mosoly

-Jaj, papuskám, ez a lány teljesen elveszi az eszedet! De akkor miért vágsz ilyen képet? - értetlenkedett Csónakos

-Áts Ferivel vacsorázott éppen, mert ő volt a vendégük. Ha láttad volna, hogy Áts, hogy nézett rá... - panaszkodott János

-Na és, akkor mi van? - nézett Bokára a barátja

-Ellának semmi oka sincs utalni őt, sőt! Tudtommal Áts remekül ért hozzá, hogy hogyan kerüljön közel egy lányhoz...

-Az? Olyan feje van mint egy traktornak! - próbálta vigasztalni Csónakos a fiút - És egyébként is, lehet, hogy először rendesnek tűnik, de biztos vagyok benne, hogy még a te Ellád is rá fog jönni, hogy Áts belülről rothad.

Bár Csónakos is tudta, hogy Átsért tényleg szinte minden lány odavan ezt azért még sem mondhatta barátjának.

A grund és a lányDonde viven las historias. Descúbrelo ahora