Ella pár hétig nem találkozott Átscsal. Minden újra átlagos lett. Suliban volt, majd Bokával majd otthon. Azonban észrevette, hogy Boka titkol előtte valamit, a fiú egyre többször hazudta, hogy nincs semmi dolga, majd a találka után egyből rohant is a grund felé.
Boka János elvégre csak egy 14 éves fiú, mostanában pedig túl sok dolga volt elnökként. Csónakos már így is szidta amiért folyton késett. " az a lány elveszi az eszedet, Papuskám " mondta mindig a fiú mire csak ez volt a válasz, " ha ismernéd már neked is rég elvette volna " .
Az egyik nap Ella ismét összeveszett apjával. Az alkoholista férfi nem igazán volt a legjobb apa a világon és ez sokszor elő fordult. A mai után Ella felvette Boka kabátját és sírva kimászott az ablakon át.
Épp szomorúan baktatott az utcán amikor sugdolózást hallott. A hang irányába fordult és nem hitt a szemének. Boka és még két fiú próbált bemászni a füvészkertbe.
Amikor mindhárman átmásztak a falon Ella eldöntötte, hogy követi őket. Valahogy sikerült is utánuk mennie, de a fiúk addigra már rég eltűntek. A lány így csak elkezdett sétálni valamerre. Pár perc múlva egy fiú meglátta őt és elrohant. Ella nem fordított erre nagy figyelmet, pedig kellett volna. Hamarosan Áts Feri sétált elő egy bokorból.
-Nocsak, nocsak... - ment közelebb a lányhoz Áts - Csak nem a kisasszonyt küldték ide azok a gyáva Pál utcaiak?
Ella az egészből semmit sem értett persze, hisz Boka semmit nem mondott neki.
-Tessék? - értetlenkedett Ella
-Jaj, ugyan. Hagyjuk ezt... tudom, hogy jóba van Bokával, csak azt nem gondoltam volna, hogy az a tökéletes Boka János képes lenne feláldozni a kis barátnőét a grundért... - nézet végig Ellán Feri, majd ragadta meg a kezét
Áts természetesen mindeközben olyan kaján vigyort villantott, hogy olyat nem, hogy egy hölgy közelében, de semmilyen társaságban nem enged meg magának egy úriember.
-Értse meg, hogy én nem tudok semmiféle grundról, vagy Pál utcáról, aminek köze lenne Jánoshoz! - rángatózott a lány
-Hé, Pásztor! - kiáltott az Áts
Erre egy nagy darab fiú odajött és valamit sugdolóztak, majd az elment. Ezt azonban Ella nem hallotta. A szöveg így hangzott:
-Figyelj csak, Pásztor! A lány nincs egyedül, keresd meg Boka Jánost, a többiek nem érdekelnek. Ha megvan akkor fogd le egy elrejtett helyen ahonnan látni azokat akiket megfürösztünk, hadd lássa csak! Ja, és fontos, hogy ne tudjon beszélni se!
Miközben Áts és a kisasszony egymással makacskodtak Boka János és csapata egy bokorban bújt el. Már mindent megtudtak, amit akartak, épp indulni készültek. Pásztor megfogta Bokát, de Nemecseket elengedte. Majd megtette azt amit a főnöke kért tőle és várt.
Pár perc múlva két alak közeledett, elég lassan.
-Tudja kisasszony én igazán kedvelem magát, de ha nincs más választásom és továbbra is hazudik akkor fürödni fog. - jelentette ki a fiú
-Tudja én szívből gyűlölöm magát és nem fog megbüntetni a semmiért! - akadt ki a lány
Közben persze mivel Áts sokkal erősebb volt sikerült a parthoz vonszolnia Ellát.
-Szóval nincs mondani valója? Semmi? - adott egy utolsó esélyt a fiú
Boka mindeközben természetesen próbált megszabadulni a Pásztortól, ám ez nem nagyon sikerült neki.
A lány dacosan megrázta a fejét, majd hatalmasat placcsant a vízben. Áts Feri tényleg nem viccelt. Természetesen mindenki röhögni kezdett. Feri levette vörös ingjét és a földre dobta. Valószínűleg a lányra akarta adni. A kezét nyújtotta Ellának, hogy kisegítse azonban a lány egy hirtelen mozdulattal berántotta a fiút maga mellé. Most senki nem nevetett. Mindenki tudta jól, hogyha ezt Boka János tette volna vagy bármelyik másik Pál utcai, akkor az már nem jutna ki a tóból élve. Még Boka is rémült pillantásokkal figyelte az eseményeket.
ESTÁS LEYENDO
A grund és a lány
RomanceElla egy 13 éves lány aki a helyi iskolába jár. Az élete teljesen felfordul amikor megtudja mit titkolt előtte a legjobb barátja, Boka János.