-NEVA! UYAN ARTIK
İki dakika uyutmuyolar
- geldim anne
Ben neva ,neva koç. Lgs serüveni savaş gibi geçmiş Yavaş yavaş hayattan soğumuş bir liseliyim. Yani yeni bir liseliyim. Küçüklük hayalim olan "sağlık lisesini" kazandım ve bu gün hayalimdeki okulda ilk günüm. Fakat hiç gidesim yok. İçimde garip bir his var. Sanki tüm hayatım bu günden itibaren değişecekmiş gibi.
Annemin sesine dayanamayıp kafama kadar çektiğim yorganı ayaklarim ile ittirip yatakta oturur pozisyona geçtim. Dolabımın kulpunda asılı olan okul formamla bakıştıktan sonra ayağa kalktım ve lavaboya girdim. İhtiyaçlarımı giderdikten sonra üstümü giyip çantamı da yanıma alıp annemin yanına gittim.
- Anne
Annem gülümseyerek bana dönüp sanki 5 yaşındaki çocuğu seviyormuşcasına yanıma geldi
- OY BENİM GÜZEL KIZIM NE GÜZEL OLMUŞSUNHenüz uykum açılmadığı için hafifçe gülümseyip annemle vedalaştım ve otobüs kartımı alıp durağa gittim. Durakta beklerken arkamdan biri sertçe çantama çarpınca minik minik küfredip çantaya çarpan kişiye baktım. Arkamda küt saçlı beyaz tenli benimle ayni boyda olan ve bana az da olsa benzeyen bir kız vardı
- Çok özür dilerim ayağım takıldıSabah gerginliği ile side eyes atıp önüme geri döndüm. Otobüsün saatine baktıktan sonra vicdan azabı çekip geri arkama döndüm. Kız hala arkamdaydı. Ona bakınca tekrar gülümsedi. Gülümsemesine karşılık verip üstündeki formaya baktım. Bizim okulun forması.
- Sende mi bu okuldasın
- Ay evet ve sanırım aynı okuldayız
- aynen öyle
- Kaçıncı sınıfsın
- 9
- AAA BENDE İNŞALLAH AYNI SINIFA DÜŞERİZNe kadar samimi
- Ben neva bu arada
Gülümseyerek uzattığım elimi sıktı
- Alya bende
- tanıştığıma memnun oldum
- Bende !
.
.
.
.Okulun bahçesine gireseye kadar alya ile konuştuk. İlk başta ters davrandığım için hemen pişman olmuştum. Okula girip rastgele bir sıraya geçtik. Eski okulumdan hatta eski sınıfımdan bile 2-3 kişiyi görünce sevindim. Çok yabancılık çekmeyeceğimi düşündüm. 9. Sınıfların yanı sıra büyük sınıflar kendilerini gayet belli ediyordu. Çoğu bize farklı oluşum görmüş gibi bakıyordu. Ama daha fazla onları sorgulamak yerine önüme döndüm. Sınıflar açıklanırken alya ile aynı sınıfta olduğumuzu öğrendik. Açıkçası bu benim için gayet güzel bir şeydi. Kendimi yabanci hissetmeyecektim. Okulun merdivenlerini çıkarken de yanımda alya vardı. İçimden bir his bundan sonraki her durumda Alyanın yanımda olacağını söylüyordu.
Sınıfa geçince beraber oturduk. Ve ondan sonraki günler de...
.
.
.
.
.
Gene bir okul günüGene okulda sınıfımızın duvar kenarı arkadaki sıramızdaydık. Alya ile durmadan kahkaha atıyorduk. Arkamızda oturan esra ve zeynebin varlığını unutmuştuk nerdeyse.
- OLM RESMEN STAR BOY YA ÖLÜRÜM ŞUNA BAK
- ÇOK İYİ LANİzlediğimiz videoya hunharca tepki verirken bizi dinleyen kişinin farkında değildik. Gerçi kendimizi tamamen soyutlayıp kendi evrenimize kapanmıştık nasıl fark edelim ki?
- Star boy mu?
Duyduğumuz " ÖKÜZ" gibi kalın erkek sesi ile orta en arkadaki sıraya baktık. Oturma yerine uzanmış kafasını bizim tarafa uzatmış Alp ile göz göze geldik.
N: lan sen bizi mi dinliyosun
A: yoo ne alakaTabiki gene hunharca gülmeye başladık.
Okulumuzun ilk haftaları çok güzel geçmişti. Alya ile durmadan fotoğraf çekiniyor anı biriktiriyoduk. 4 lü arkadaş grubumuz dağılmaya başlamış esra bizden soyutlanmıştı. Zeynep mi? O hep bizden soyut takılıyordu.
.
.
.
İlk 3 hafta hep alya ile oturdum fakat sonra yerlerimiz değişti ve ben zeyneple oturmaya başladım. O an zeyneple daha yakın olduk kitap okuyor ve bol bol dizi izliyen bir kişiliği vardı. O yüzden onunla da çok iyi anlaştık. Daha sonra fatma ile gözümüze bir kisi takıldı. Sınıfta sadece burak ile arkadaş olan Denizi. Yanına gidip konuşmaya çalıştık. İlk başta yakınlaşmadık fakat sonra onunla da yakınlaştık ve arkadaş grubumuz tekrardan 4 kişi oldu. Aslına bakarsanız da herşey ondan sonra değişti. Herşey ondan sonra başladı.
.
.
.
.
.
.
MERHABA
Bu hikayede olan herşey gerçekten yaşamış şeylerin kurgulanmış hali. Hem bize anı kalsın hemde bazı şeyleri manifestlemiş olalım ehehehe
Okunurmu okunmazmi bilmiyorum eğer okursanız da teşekkür ederim 🦖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
Randomhiç beklemediğin anda hiç beklemediğin bir kişi kaderindeki kişi ( alın yazın ) çıksa ne düşünürsün?