Pazartesi günü ( gene)
Her zamanki gibi uyandım üstümü giydim kahvaltımı yaptım ve evden çıkıp okula gittim. Sınıfa diğer arkadaşlarım ile çıkarken herşey normaldi fakat sınıfa girince herşey garip bir hal almaya başladı..
- Alya?Alya sıraya kafasını koymuş kulaklığını takmış ağlıyordu. Ağladığını sarsılmasından anlamıştım. Çantamı sirama bırakıp Alyanın yanına oturdum.
-noluyo Alya
- DANİEL BENİ NEDEN HİÇ GÖRMÜYOR ONU BU KADAR SEVDİĞİMİ BİLMİYOMU
- SakinleşDaniel Alyanın sanal arkadaşıydı annesi yabancı olduğu için ismi daniel di. Alya ondan hoşlanıyordu ve durmadan ondan bahsediyordu. Durmadan telefonunda onunla konusuyordu. Fakat çocuk bununla oynuyodu. Defalarca kez alyaya bunu söylesem de beni dinlememişti. Ve gene o bebe için ağlıyordu. Sinirle derin bir nefes alıp sakinleşmesini bekledim.
- Ne yaptı gene
- YA Bİ İNSAN ONU ALDATAN EXİ İLE NEDEN TEKRAR SEVGİLİ OLUR Kİ
- Daniel mal dedim ben sana
- Ya neva ben bıktım artık yaKafasını omzuma koyup gene ağlamaya başlayınca saçını okşadım. Bu sakinleşmesine yardımcı oluyodu...
Sınıfa giren deniz sesli bir of çekip yanımıza geldi
- OFF GENE NE OLDU YA
- Daniel
- BAK BASLİCAM ARTİK ONA DA HA KİZİM MALMİSİN ONUN İÇİN Mİ AĞLIYORSUNAlya birşey demeden gözyaşlarını sildi ve telefonunu tekrar eline aldı. Zeynep de gelince " her zaman ki gibi" zil çalmadan bahçeye inecektik.
- Alya kalk hava alırız biraz
- Hayır gelmicemDenizin sinirle paylaşacağını bildiğim için ayağa kalktım ve kapıya yöneldim. Zeynebe kafamla gel yapıp Denizi beklemeye başladık. Deniz bir süre alyaya kızdıktan sonra sınıftan sinirle çıktı ve merdivenlere yöneldi. Alyaya bakıp gelicekmisin bakışı atarken Deniz'in sesini duydum.
- NEVA GEL ŞURAYA4 kişilik grubumuzda grup liderimiz Denizdi . Genel olarak baskın taraf olduğu için liderimiz bilmiştik. Deniz olmadığı günlerde bu görevi ben ele alıyordum. Bu basit grubun bir anda örgütleneceğini hiçbirimiz bilemezdik.
Bahçeye indik ve bir banka oturduk okula girenleri incelemeye başladık. Aynı otobüsle geldiğim emir abi okula arkadaşları ile giriyordu. Abi dediğime bakmayın hoşuma giden bir yanı vardı. Ama saygıyı bozmamak adını abi diyordum. Gerçi daha önce hiç konuşmamış tık. Denizi kolumla dürtüp:
- pişt
- ne var lan
- şu kıvırcık varya
- hm hm
- benimle ayni otobüste
- ayni beden dersinde değilmiyiz onlarla
- aynen
- Arkadaşı iyiymiş heEmir abinin yanına baktım. Siyah uzun saçlı uzun zayıf çocuğu görünce yüzümü buruşturdum.
- Yok be
- DEHŞET BU ARADA
Zeynep benimle aynı tepkiyi verip:
- ay yok zargana bu
- AY BEN KASLI SEVMİYORUM ZATEN ONE ÖYLE ÖKÜZ GİBİ OLUYOLARzeyneple sırıtarak birbirimize baktık. İkimizde kas seviyoduk fakat deniz ile çok inatlaşmamak için birşey demedik.
Alya o hafta çok sessizdi. Neredeyse bizimle hiç dolaşmadı durmadan ağladı. Ağlamaları haftalar boyu devam etti. Herseferinde o çocuğu bırakmasını söylüyordum. Fakat dinleyen yoktu...
En sonunda o pislik yüzünden alya ile kavga ettik kavga gitgide büyüdü ve Deniz ile zeynep öğrendi. Deniz beni ve zeynebi korumak için Alya ile kavga etti. Yaklaşık bir iki hafta konuşmadık. Sonunda Alya ile nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde barıştık. Alyayı o çocuğu engellemesi konusunda ikna ettim fakat başımızdan bela eksik olmuyordu. Deniz emir abinin arkadaşına aşık olmuştu. Nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde bunu emir abi ve tüm sınıf öğrenmişti. Ben ise artık emir abiye abi demiyordum. Aramızda garip bir yakınlık oluşmuştu. Bu flörtmüydü?
Değildi. Ben öyle sanmıştım. Ama onun yaptığı beni kandırmaktı. Alyaya kızarken onun durumuna düşmüştüm. Durmadan ağlıyordum sinir krizleri geçiriyordum. Deniz ile birlikte emirden hoşlanan kiz ve emirin arkadaşı olan okyanusun sevgilisinden tehdit alıyorduk. Tınlamadık. Zamanla deniz okyanus dan soğudu ve nasıl olduğunu anlamadan emirin diğer arkadaşı olan huseyinle flört etmeye başladı. Ben ise emirde takılı kaldım. Zeynep hepimizden bağımsızdı. Ve herşeyin başı olacak şeyi yaptı. 12. Sınıf birine aşık oldu. Tüm aşkını içinde yaşadı bize de sonradan söyledi zaten.
Ama ben ne olduğunu anlamadığım bir şekilde zeynebin sevdiği çocuğun ekibine karşı bir çekim hissetmeye başladım. Ekibe mutlu tayfa dedik. Zeynebin sevdiği çocuğun adi da mert bu arada. Merte de mutlu dedik lakap olarak. Mutlu tayfaya karşı hissettiğim çekim her geçen gün daha da arttı. Ne olduğunu anlamadım. İlerleyen günlerde ayla da mutlu tayfadan birine aşık oldu. Fırata. Ekibi alttan alttan incelemeye başladık. Ne olduğunu anlamadığım bir şekilde emirle aramız soğudu ve uzaklaştık hala ondan hoslaniyodum. Ama buna artık aşk demezdim.
7. Hissim yüksek olduğu için mutlu tayfayı gün gün inceledim. Sonra ise ekibe karşı hissettiğim çekimin sebebi ortaya çıktı....
.
.
.
.
.
Biraz sıkıcı olmuş olabilir ama gereksiz insanları çok uzatmamak adına özet geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
Randomhiç beklemediğin anda hiç beklemediğin bir kişi kaderindeki kişi ( alın yazın ) çıksa ne düşünürsün?