3

9 1 7
                                    

-OLM AĞLICAM DJWHDJHWDJWBDJSNJSNDJSNDKQBDJAHDJWHDJAHSJAH

2. Dönemin ortasında pat diye ortaya bir çocuk çıkmıştı. Mutlu tayfa ile dolaşıyordu ve mertin daha uzun ve zayıf hali gibiydi. Saçları bile neredeyse aynıydı.
Alya ile dakikalar boyunca o çocukla dalga geçtik gülmekten yerlere yattık neredeyse. Son gülen iyi gülüyormuş ama...

Öğle arasında merdivenden inip bahçeye çıkmayı planladık. Bahçeye çıkmak için kantinin önünden geçmek zorunda olduğumuz için de kantinin önünden geçmeye başladık. İstem dışı kafam kantine doğru döndü ve kantine bakmaya başladım. Direkt kantin kapısının önündeki masada mutlu tayfa vardi ve bizim diyişimiz üzerine mertin apk sürümü de tam karşımdaydı. Pazularını gösteriyordu. Ama tek sorun zargana dediğimiz o çocuk. ÖKÜZ GİBİ KASLI ÇIKMIŞTI. şok olup önüme döndüm ve bir anda yanımda yürüyen zeynebin kolundan tuttum.

- OLM MERTİN APK SÜRÜMÜ DEDİĞİMİZ ÇOCUK VARYA
- Eee
- KASLI ÇIKTI AQ

Evet o şoku hala atlatamadım. Bahçeye çıkıp merdiven korkuluklarına yaslandık ben hala şok içinde o çocuğu anlatıyordum. Sonra birden kapi sesi geldi ve karşımda o çocuğu gördüm. Arkasında da mutlu tayfayı. Sakin olmaya çalışarak önüme döndüm. Aramızdakı merdiven korkuluğuna yaslandılar ve konuşmaya başladılar.
.
.
.
.
.
Bir hafta sonra " mertin apk sürümü" gene ortalardan kayboldu. Hepimiz hayatımıza devam ettik. O zamanlar bunu fark etmesem de o ortadan kaybolduktan sonra bir anda o ekip benim için nötr olmuştu. Ve bende tabiki emire takıntılı kalmaya devam ettim. Bu takıntı emirin sevgili yaptığını öğrendiğim güne kadar devam etti ki o günden sonraki günler benim için daha güzel geçmeye başladı. Zeynep birinden öğrendiği " ultra mega bombastik" bilgi ile mertin apk sürümünün isminin Ali olduğunu öğrendi. ( İsmi Ali değilmiş).( Ali diye devam edelim.) Ali her gün rüyalarıma girmeye başlamıştı ve artık aklımdan çıkmıyordu. Onu düşünmemek için çaba gösteriyodum çünkü hala emiri seviyodum ve durmadan aliyi düşününce emiri aldatiyomus gibi düşünüyordum. Hayır sevgili değiliz ama sevdiğim insanlara çok bağlanma gibi bir özelliğim var. Durmadan aliyi düşündüğümü ve kafamin düşünmekten ağrımaya başladığını. Zeynep, alya ve denizden sakladım.
.
.
.
.
.
Öylesine kahve içip ters çevirmiştim. Fallara çok inanan biri değildim ama artık istemsiz yapıyordum bunu. Fincanı ters çevirip üç kere döndürdükten sonra ali diye fısıldayıp üfledim. Sözde ismini söylediğin kişi kaderindeki ise falın fallanıyomuş falan. Fincanı köşeye koyup alyaya yazmaya başladım. Alya artık emirden soğumaya başladığımı ve Ali'ye karşı çekim hissettiğimi adam akıllı bilen tek kişiydi. Yaptığım falı anlatıp bir süre tiktok da dolaşmaya başladım. Kahve bardağının soğuduğunda video başlattım ve fincanı tutup kaldırdım. FALIM FALLANMIŞTI. tam sevinirken tabak düştü. Ve tüm hevesim kursağımda kaldı. Videoyu alyaya gönderip hemen araştırmaya başladım. Bardağı suya tutup yatak odama gittim.

Gene bir pazartesi günüydü. Alinin isminin enes olma ihtimali pat diye suratıma çarpmıştı. Daha önce hayatımı karartan kişinin ismi de Enes olduğu için istediğim son şey isminin enes çıkmasıydı. Dersimiz boştu. Deniz ve alya en arka sırada oturmuş telefona bakıyordu. Zeynebin yanına oturup telefonunu istedim. Elimizde onların sınıfından bir kişinin instası vardı. Çocuğun hesabına girip yavaşça Enes ismini takipçilerinde aramaya başladım. Ve buldum. Ama enes o değildi mutlu tayfadaki çocuklardan biriydi. Ayrıca hesabı gizlide değildi. Alyayı hemen yanıma çağırdım ve çocuğun hesabına bakmaya başladık. Fırat'ın hesabını da bulunca herşey daha güzel olmuştu bizim için. Hemen takipçilerine girdim ve tüm ekibin yavaş yavaş instasini bulmayan başladım. Tâki onu bulasaya kadar.
- İsmi berk miş
- NE!

Ali, enes, mertin apk sürümü dediğimiz çocuğun ismi Berk çıkmıştı. Minik bir şok geçirip profil fotoğrafına baktım.

- Ya abi bune bu erkekler niye hic fotojenik değil.

( Paşama bak ya bide beğenmiyo)
.
.
.
.
Artık elimde tam İsmi ve soyadi da vardı. Sınıf listelerini bulup fotoğrafını çekmiş olmamız ne kadar güzel bir tesadüf dü böyle:)
.
.
.
.
.
.
Sa as reisler
Diyeceğim tek şey herşey daha da karışacak tşk

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KADERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin