EVET SIZI ARDA VE GAMZE KARSILIYOR DEMEK ISTERDIM AMA ONLARIN KÜCUKKEN DINLEDIKLERI SARKI KARŞILIYOR DAHA SONRA FOTORAĞLARINI GÖSTERECEGIM
GAMZE
Sabah Arda'dan önce uyanmıştım Elimi yüzümü yıkadım Üstümü değiştirdim sıra Arda'yı uyandırmaktaydı Tabii ki de normal bir şekilde uyandırmayacaktım aklımda farklı şeyler vardı ergenlik çağlarımızda birlikte dinlediğimiz bir şarkı vardı o şarkıyı açarak uyandıracaktım
"Tiryakin oldum yarimm çaldın benii bendennnnn düştüm ağına zalimmm teslim oldum sana bile bileee kapildım yine göz göre göreee GÜ NAYYY DIINNNNNNN "dedim bağırarak.
"Kızim sen deli felan misin ya sagol cok guzel uyandırdın yani"dedi arda.
"Ne guzel işte eskileri yad ettik fena mı"dedim.
"Nereden geldi ya senin aklina bu sarkı valla duygulandim he ortaokuldayken beraber evin icinde bağırarak söylüyorduk"dedi arda gülerek.
"Tamam simdide söyleriz hadiii"dedim ve ardayı ayağa kaldırdım.
"Gamze uyuyorlardır ya"dedi arda.
"Kimse uyumuyordu senin disinda"dedim.
"Teslim oldum sana bilee bileee"dedi arda gülerek.
"Kapildım yine göz göre göreee"dedim kahkaha atarak.
"Ah başım dönüyor kanım kayniyorrrr"diye odaya girdi Deniz abla.
"Teslim olmuş sana bilee bilee"dedi arda
"Kapıldım yine göz göre göreee"dedim
"Hadi yeter artik bitsin şu konser kahvalti hazır gelin"dedi elif teyze.
Hepimiz kahkaha attık eskidende böyle sabah bu şarkıyı söylerdik sonra elif teyzede yeter konseriniz diyip kahvaltıya çağırırdı.Hepimiz beraber aşağı indik kahvaltımızı ediyorduk.
"Arda ben vazgeçtim ya bu gun spora gidelim yarın kiyafet bakariz hem sende iyice salmissin kendini toparlan azcık"dedim.
"Bak görüyormusun teyze gene geldi başımin tatlı belası"dedi arda gülerek.
"Iyiki geldin gamzecim kuzum benim valla senin sayende biraz arda toparlandi morali çok bozuktu"dedi elif teyze.
"Saĝol elif teyzemm ben bu ailenin neşesiyim ya"dedim ve saçımı savundum gülerek.
"Ego gamze demir"dedi arda gülerek.
"Sus yaaa "dedim.
"Ay ben galiba gec kalıyorum işe kaçayım en iyisi ege beni bekler"dedi Deniz abla Hepimizi öpüp çıktı.
Kahvaltımızı ettik hazirlandiktan sonra arda ile spora gittik aynada foto çekip story attım.
Beraber spor yaptıktan sonra eve gidiyorduk"Bence yuruyerek gidelim hem yuruyus olur ya"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbinin Sesi
RomanceAşk tesadüfleri sever iki gencin aşkını başlatan o sokak ve bakalım çiftimiz nasıl yakınlaşacaklar yoksa bu bir rüya mı olacak ?