Merhaba 2. bölüme hoş geldiniz umarım beğenirsiniz!Özetin başlangıcı..
Bilbo'nun nefesi nefese kaldı, okyanus kadar mavi gözleri vardı. Korkunç mavi gözler hobbit'e baktı.
Elf daha sonra Hobbit'i sanki onu tanıyormuş gibi görünce nefes nefese kaldı, ama duygularını eğitti ve bir soru bakışı attı.
"Sen kimsin" diye fısıldadı Efling
Özetin sonu...
Caz pov
Tamam, bir dakika hobbiti izliyordum, bir sonraki parlak bir ışık beni kör ediyor, baygınlığıma neden oluyor.
Sadece birkaç dakika uyuyorum ve artık odamda değilim, kelimenin tam anlamıyla dışarıdayım ve daha küçük hissediyorum.
Sonra ayağa kalkıyorum "evet kesinlikle daha kısa" sonra çevreme bakıyorum ve gördüklerime donuyorum.
"Lanet olsun" yemin ederim, The shire'dayım! Parlak ışık bana bir şey yapmış olmalı.
Mutlu bir şekilde gülümsüyorum ve yerinde aptalca bir dans yapıyorum, durduğumda Çanta sonuna yakın olduğumu anlıyorum, aman tanrım fangirl anı!!!
Daha sonra yerinde (bir kez daha) donuyorum ve sonra yansımama bakmak için bilbos penceresini görebilmek için uzanıyorum.
Gördüğüm şeyden nefes nefese kalıyorum, parlak okyanus mavisi gözlü süper uzun sarı saçlarım var "Kelimenin tam anlamıyla Legolas'ın kız kardeşi olabilirim" diye fısıldadım.
Sonra kulaklarıma dokunuyorum "Evet!!!" Bir nokta hissettiğimde bağırıyorum "Ben bir Efling'im! Evet ben bir Efling'im! Evet" Şarkı söylüyorum ve macarena dansını az çok yapıyorum.
Daha sonra gözlerimden ıslak bir şeyin düştüğünü hissetmeden önce birkaç dakika olduğum yerde kalmaya karar verdim, elimle dokundum ve fark ettim.
"Ağlıyorum, neden ağlıyorum"
Gözyaşları durmadı, neden ağladığımı bilmiyorum, belki de bana çocukça şeyler yaptıran bu vücuttur.
Yakında hıçkırarak hıçkıra ağlamaya başlıyorum, aptalca 5 yaşındaki duygular, onları özgürce dışarı çıkarmaya karar verdim.
Ne zamandır ağlıyorum bilmiyorum ama Bilbo ve Gandalf arasındaki konuşma yeni bitmişti, onları otururken duyabiliyordum.
Frw dakikalar sonra...
*Çıtır*
Gözlerim sese açıldı, gerçekten yüksek geliyordu ama benden o kadar da uzakta değildi, aptalca hassas işitme, homurdandım.
Yukarı baktım ve nefes nefese Martin'di-yani bilbo baggins--bok daha dikkatli olmalı - Blibo bana erkekçe gözlerime ve kulaklarıma baktı.
Daha sonra duygularımı eğittim ve korkmuş bir surat yaptım, sanırım masum ve korkmuş kartı oynamak zorunda kalacağız, gözlerimi büyük ve üzmeyi düşündüm.
"Sen kimsin" diye fısıldadım "ben neredeyim?" Bilbo daha sonra bir adım öne çıktı, ondan uzaklaştığım anda dondu ve hareket etmeyi bıraktı.
Bunun yerine önümdeki çimlere oturdu, üzgün bir şekilde bana baktı, "Ben Bilbo Baggins ve sen Shire küçüğündesin" dedi usulca.
"Kim olduğumu hatırlayamıyorum, neden buradayım" Ağlıyorum, bu sefer gözyaşlarım yanaklarımdan gerçekten döküldü, Bilbo hareket etti ve bana doğru uzandı ve nazikçe beni kaldırdı ve bana sarıldı.
Sarıldım - sarılmaları sevdiğim şey- bu beni daha yüksek sesle ağlattı kafamdan geçen tek şey
- Martin freeman bana sarılıyor, Martin lanet freeman bana sarılıyor! -
Oturma pozisyonundan kalkarken kollarımı boynuna sıkıca sardım, sonra küçük bacaklarımı beline sardım.
Daha sonra muhtemelen evine doğru yürümeye başladı, içeri giren kapıyı açtı ve arkasındaki dairesel kapıyı kapattı.
Sonra beni nazikçe yere koydu, çıplak ayaklarım soğuk ahşap zemine dokunduğunda titredim, bilbo fark etti ve bana bir yerden kocaman sıcak bir battaniye aldı ve etrafıma sardı.
Sıcakta iç çektim, sonra Bilbo beni oturma odasına götürmeye başladı, kocaman kanepesine oturdun.
Hala battaniyesine sarılmış bilbo bir şey üzerinde çalışmaya gitti, kısa süre sonra oturdu, ellerinde başlığın söylediği bir kitap gördüm.
'Elf isimleri'
Bana bir elf adı verecek!
Bilbo ona baktığımı hissetmeliydi, bu yüzden biraz daha yaklaştı, böylece hem kitabı görebildik hem de açabildik.
Sonraki bir saat boyunca benim için bir isim bulmak için harcadık.
"Arwen"
*Baş sallar*
"Hayır tamam o zaman ne dersin
Aerin"
*Tekrar kafa sallar*
"Tamam nasıl
Lia"
*Baş sallar*
"Peki ya
Calen
Calen, Elf dilinde "yeşil olan" anlamına gelir. Bu ismin kulağa çekici gelen mistik bir aurası var"
*Orta sallama-nods kafasını durdurur*
Bilbo gülümsüyor ve kitabı kapatıyor, "Tamam Calen o zaman öyle" dedi, ben de ona gülümsedim.
Bilbo daha sonra bana ve kıyafetlerime benziyor, sonra yüzüme geri döndü "neden tüm o pisliğini yıkamak için güzel ve sıcak bir banyo yapmıyorsun" dedi saçıma bir el uzattı.
Sonra başımı salladım, bilbo sonra ayağa kalktı ve tuttuğum bir elimi bana uzattım ve temizlenmem için banyoya yürüdük.
Banyoda...
Yıkarken bunun hobbit olduğunu hatırlıyorum ve bu da "Thorin ve tüm Cücelerle, hatta Kili ve Fili ile tanışacağım anlamına geliyor!! "Gerçekten çok gıcırdıyorum ve tüm baloncukları duvarlara çarptırıyorum.
"Ayy" kıkırdadım, sonra kapının dışından bilbos sesi duydum, "orada iyi misin Calen" dedi
"Evet iyiyim Bay Baggins" Sonra baloncuklar her yere giderken gülerek geri aradım, "Tamam dikkatli ol küçük" diye güldü
"Yapacağım"
Daha sonra kapıdan uzaklaştı ve baloncuklarla oynamaya devam ettim, birkaç dakika sonra dışarı çıkıp giyinmeye karar verdim.
Sonra etrafıma bir havlu sardım ve bilbo'nun bana bıraktığı kıyafetleri aldım, beyaz düğmeli bir gömlek (bilbo'nun giydiği gibi) ve mavi şorttu.
"Muhteşem elbise yok" sırıttım kuruttum vücudum giyindim ve saçımı kurutmaya çalıştım ama çok uzundu bu yüzden denemekten vazgeçtim.
Daha sonra kapıyı açtım ve bu büyük evde Bilbo'yu bulmak için koştum.
Son
Yani insan yıllarında 15 yaşındayım, bu yüzden elf yıllarında 6 olurdum çünkü (1+5 = 6) sanırım yine de beni görmezden gel 2. bölümü yazdım, zaten bu hayran kurgusu için bir sürü bölüm yazmak istiyorum.
Hoşcakalll