4

4 1 0
                                    



[Kili:] "Ne? İptal edildi mi?"

[Fili:] "Kimse bize söylemedi."

[Bilbo:] "Can--? Hayır--hiçbir şey iptal edilmedi."

[Kili:] "Eh, bu bir rahatlama."

Cüceler içeri girerler ve eşyalarını Calen'e yorgun bir bakış atan Bilbo'ya boşaltmaya başlarlar.

Calen daha sonra Cüceleri Dwalin ve Balin'e götürür.

Özetin sonu...

Üçüncü şahıs pov...

[Fili:] "Bunlara dikkat edin, onları keskinleştirdim."

[Kili:] "Burası güzel. Kendin mi yapıyorsun?"

Kili, yakınlarda duran bir sandığın kenarındaki botlarındaki çamuru sıyırıyor.

[Bilbo:] "Ah, hayır, yıllardır ailede. Bu annemin zafer kutusu, lütfen bunu yapamaz mısın?!"

[Dwalin:] "Fili, Kili, hadi, bize yardım et."

[Kili:] "Bay Dwalin."

Cüceler gülüyor.

[Balin:] "Bunu koridora itelim, yoksa herkesi asla içeri alamayacağız."

Cüceler, bir toplantı/şölen yeri yaratmak için Bilbo'nun mobilyalarını değiştirmeye hazırlanıyorlar.

[Bilbo:] "Ev--herkes? Daha kaç tane var?"

[Fili veya Kili:] "Bunu nerede istiyorsun?"

Kapı zili eskisinden çok sert ve daha uzun çalıyor. Bilbo, öfkeyle hızla kapıya doğru yürür, yol boyunca tüm kılıçları ve diğer ekipmanları kollarına atar.

Öfkesini hisseden Calen yana doğru hareket ediyor, bu yüzden bundan zevk aldığı yoldan çıktı.

[Bilbo:] "Ah hayır. Hayır, hayır! Evde kimse yok. Git ve başka birini rahatsız et. Yemek odamda olduğu gibi çok fazla cüce var. If- if- Eğer bu bir pıhtının şaka fikriyse, ha ha, sadece söyleyebilirim ki, tadı çok kötü."

Bilbo kapıyı açar ve tam olarak sekiz cüce yığını düşer. Kalkmak için mücadele ederler, homurdanırlar ve birbirlerine "Defol!" diyerek bağırırlar. Gandalf onların arkasında duruyor.

[Bilbo:] "Gandalf."

12'si olan tüm cüce grubu, Bilbo'nun kilerine baskın yapmaya ve tüm yemeğini çıkarmaya başlar. Onlara geri koymalarını söylemeye çalışır ama onu görmezden gelirler.

Calen, onu hala görmemiş olan Gandalf'ın yanında duruyor, beklemek yerine onun tarafını dürttü.

Gandalf güldü ve soluna baktı, "aşağıda Bay Gandalf" kafası karıştı Gandalf bir Elfling görünce aşağı baktı ve gülümsedi.

"Burada ne yapıyorsun küçük Efling" diye sordu, "Bay Baggins'in beni evinin dışında bulduğunu bilmiyorum Bay Gandalf efendim" dedi

Gandalf güldü "sadece gandalf lütfen hayır efendim ya da Bay, sadece gandalf" dedi, Calen gülümsedi, "Tamam o zaman ben Calen Baggins tanıştığımıza memnun oldum Bay gandalf-i Gandalf demek istiyorum"

Calen gergin bir şekilde gülümsedi. Sihirbaz ve Elfling, etraflarında olan her şeyi izlemeye başladı.

Calens'in kafasının içinde, 'Sir Ian mckellen ile konuştum, Sir Ian Mckellen ile konuştum' diye sırıtmamak için çok uğraştı ama yine de oldu.

[Bilbo:] "Bunlar benim tabaklarım! Affedersiniz! Benim şarabım değil. Bunu geri koy. Onu geri koy! Reçel değil, lütfen! ... Affedersiniz."

Bombur, üç tekerlek peynirle kilerden çıkıyor.

[Bilbo:] "Affedersiniz. Biraz aşırı, değil mi? Peynir bıçağın var mı?"

[Bofur:] "Peynir bıçağı? Onu blok tarafından yiyor."

Oin ve Gloin, Bilbo'nun odalarından birinden sandalyeler taşıyarak salonda yürüyorlar.

[Bilbo:] "Hayır, hayır, bu Büyükbaba Mungo'nun sandalyesi! Hayır, üzgünüm, geri almak zorunda kalacaksın lütfen. Geri al... Antika, oturmak için değil! Teşekkürler! Bu bir kitap, bardak altlığı değil. O haritayı bir yere koy, teşekkür ederim."

[Oin:] "Ne dediğini duyamıyorum!"

Cüceler Bilbo'nun tüm yiyecek ve mobilyalarını yemek odasına getirmeye devam ediyor. Dori, Gandalf'a bir tepsi ve biraz çay ile yaklaşır.

[Dori:] "Affedersiniz, Bay Gandalf, sizi güzel bir fincan papatya çayı ile baştan çıkarabilir miyim?"

[Gandalf:] "Oh, hayır teşekkür ederim, Dori. Sanırım benim için biraz kırmızı şarap."

Gandalf, Calen kaybolmamak için elini tutarken yemek odasından çıkar ve koşan cücelerden kaçınmaya çalışır.

Kafasını avizeye vurur- Calen ona güler, sonra cüceleri parmaklarında saymaya başlar. Calen Sessizce katılır.

[Gandalf ve Calen:] "Fili, Kili, Oin, Gloin, Dwalin, Balin, Bifur, Bofur, Bombur, Dori, Nori... Ori."

Bilbo, Nori'den uzakta bir kase domates güreşiyor. Kafasında balta olan cüce Bifur, Gandalf'a yaklaşır ve onunla Khuzdul'da (çevrilmemiş) ve vücut hareketleriyle konuşur.

[Gandalf:] "Evet, oldukça haklısın, Bifur. Bir cüce kısa gibi görünüyoruz."

[Dwalin:] "O geç kaldı, hepsi bu. Akrabamızın bir toplantısına kuzeye gitti. O gelecek."

"Thorin neredeyse geldi" diye mırıldandı Calen, hobbit'teki en sevdiği aktörlerden biri olan Richard Armitage ile tanışmak için sabırsızlanıyordu.

[Dori:] "Bay Gandalf?

[Gandalf:] "Hmmm?"

[Dori:] "İstendiği gibi küçük bir kadeh kırmızı şarap. Eh, eh, meyveli bir buket var."

[Gandalf:] "Ah, Şerefe."

[Gandalf, Dori'nin ona sunduğu küçük bir fincan şarabı içer, sonra ne yazık ki fincana bakar, biraz daha fazlasını ister.]

[Gandalf:] "Mm."

Bilbo'nun yemek odasında oturan cüceler, tüm yemekleriyle büyük bir ziyafet çekerler. Bu konuda oldukça kaba ve dağınıklar. Bofur, kardeşi Bombur'a biraz yiyecek atar.

[Bofur:] "Bombur, yakala!"

Bombur ağzındaki yemeği yakalar ve herkes alkışlar. Herkes etrafa yemek atmaya başladığında, Bilbo tiksinti içinde uzaklaşırken, Calen Cücelerin onları çok komik bulduğuna gülüyor.

Kilerine şok içinde bakıyor; tamamen yiyeceklerden arındırılmış. Fili masanın üstünde yürür, birkaç fincan bira taşır ve yoluna çıkan yemeği bir kenara çakar.

Calen, yemek yerken ona tamamen gülümsediği masadaki ayağının bir kısmını tutmasına yardım eden Gandalf'ın yanına sıkıştı.

[Fili:] "Kim bir bira ister? İşte gidiyorsun."

[Dwalin:] "Bir içki daha içsin!"

[Fili:] "İşte buyrun."

Dwalin, birasını Oin'in işitme trompetine döker ve Oin öfkeyle sıçrarken, diğer herkes güler.

Oin işitme trompetini ağzına koyar ve birayı üfleyerek gıcırdatır. Cücelerden biri bağırıyor, "Üç kişilik sayıda!" Ve cüceler tankardlarını birlikte dövüyorlar.

Birisi sayar, "Bir!... İki!" Sonra tüm cüceler sessize gider ve birlikte biralarını içmeye başlarlar.

Bira yüzlerinin her yerine düşer ve sakallarından aşağı akarken inanılmaz derecede dağınıklar.

İçmeyi bitirdiğinde geğirmeye başlarlar; en küçüğü Ori, en büyük geğirmeyi çıkarır. Cüceler gülüyor. Bilbo iğrenerek bakıyor, Calen gözlerini biraz yaptıkları karmaşaya dikiyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ElflingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin