(2)"Manolyam"

355 34 23
                                    

Medya: Акай Борис Стрекалов(Akay Boris Strekalov )

Balım Barutçu

Bara gittiğimiz günün akşamından tam dört gün geçti. O akşam ki adamın bakışları hala gözlerimin önüne geliyor o kimdi bilmiyorum ama adam resmen ben tehlikeliyim diye bağırıyor. 

Bu dört gün boyunca çok garip şeyler oluyor evimizin etrafında siyah arabalar var, aynı zaman da her gittiğim yerin çevresin de aynı arabalar ve siyah gözlüklü takım elbiseli adamlar oluyor, beni mi takip ediyorlar yoksa bana mı öyle geliyordu.

Bugün günlerden cumartesi olduğu için tatil günümdü Hukuk okuduğum için çok yoruluyordum, resmen dönemin her günü projelerle geçiyorudu ama ben mutluyum seviyorum çalışmayı. Evde sıkıldığım için Leyla teyzenin yanına gitmek istiyorum kendisi çiçek işleri ile uğraşıyor annem'in arkadaşı ve ben küçükken annem hep onun seralarına beni götürürdü.

Heme duşa girdim güzelce duşumu alıp çıktım ve günlük bakım rutinlerimi yaptım bornozumla iken saçlarımı da düzleştirdim, ardından da hafif  makyaj yaptım. Bugün elbise giymek istiyordum dolabıma doğru gittim, kombin yapmaya başladım hemen elime beyaz mavi çiçekli elbisemi alıp üstümü giyindim altına beyaz Converse ayakkabımı giydim.

 Bugün elbise giymek istiyordum dolabıma doğru gittim, kombin yapmaya başladım hemen elime beyaz mavi çiçekli elbisemi alıp üstümü giyindim altına beyaz Converse ayakkabımı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Balım'ın kombini)

Bir kaç takı taktım ve beyaz kol çantamı alıp çapraz bir şekilde takarak evden çıktım çıktığım gibi gözüme ilk çarpan şeyse siyah arabalardı. Onları umursamadan seraya doğru gidiyordum bir süre sonra telefonum çaldı tabiki de eslem arıyor du hemen açtım.

"Efendim esloşum" dedim ardından eslemin heyecanlı sesini duydum." Balım diyorum ki bugün tatilken buluşalım kafeye falan gideriz" dedi onu hiç kırmak istemiyordum ama seraya gidicektim ama olsun yarın giderim eslem'den önemli olamaz.

"Tamam nasıl istersen konum at bana sen ben gelirim" dedim eslemin sevinç çılıklarını duyunca bende onun gibi mutlu oluyorum küçücük bir şeye bile bu kadar seviniyor hiç uzatmayarak kısa vedalaşmanın ardından eslem bana konum atmıştı hemen bir taksi durdurup hemen bindim ve adresi verip yolu izlemeye başladım.

.....&.....

Şuan kafede eceyle bir şeyler sipariş vermiş onları yerkende konuşuyorduk ve bu dört gün içinde olduğu siyahlı adamlar etrafı sarmıştı resmen eslemin sesiyle ona döndüm.

"Sence bu adamlar neden burda biraz garip duruyorlar" dedi doğruydu neden yani burdalar onu da anlamış değilim ama takmamaya çalışıcam eğer böyle devam ederse en yakın zamanda polise şikayete gidicem.

"Bende bilmiyorum sen onu bunu boşver de eren ile aranız nasıl gidiyor" diye sordum eren eslemin sevgilisiydi. Geçen günlerde Antalya ailesinin yanına gitmişti acil bir işi olduğu için, iki gün önce gelmişti.

O N A A İ T +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin