Minden csak egy nyárral kezdődött...
Sarah egy nagyon rámenős csaj volt, soha nem hagyta magát, amit gondolt az ki is mondott ezért utálták sokan de őt ezt egy cseppet sem érdekelte. De voltak olyanok is akiknek ez külön bejött a csajban. A kinézete is olyan volt mint a viselkedése menő, vagány de még is gyönyörű. Haját anyukájától örökölte ami vörös volt mint a réz szemeit pedig az apjától ami fekete volt mint az éjszaka. A lánynak ezek tetszettek a legjobban magában mert így amikor a tükörbe nézett látta a szüleit magán. Amikor a szülei meghaltak egy autó balesetben Sarah nagyon megváltozott a nagy lepcses szája már csak akkor mozgott mikor muszáj volt. Soha nem beszélt feleslegesen és a mosolya se volt az igazi. Barátai próbálták boldoggá tenni, megnevettetni, párszor sikerült is de utánna eszébe jutott hogy mi a helyzet és újra szomorú lett. Nate a pasija aki felhőtlenül szerette a lányt nem ismert rá, hogy tudott ennyit változni de persze megértette nagyon szerette Sarah a szüleit és nekik is a mindene volt a kislányuk. Próbált mindig mellette lenni és figyelni nehogy testileg is bántsa magát mert abba bele döglene a fiú. Egy váratlan napon mikor épp együtt voltak Sarahnak csörgött a telefonja. Nem akarta felvenni mivel ismeretlen szám volt. Oda adta Natenek és mondta hogy hangosítsa ki.
Halo?-szólt bele a fiú mire egy kellemes női hang köszönt vissza
Sarah Cameron telefonja igaz?-kérdezte a nő csilingelő de még is szomorkás hangon.
Igen én vagyok az, ki maga?-szólt bele immáron a lány.
Kate Miller vagyok, anyukád nővére. Sarah teljesen lesokkolódott. Persze tudta hogy anyukájának van nővére de csak kiskorában találkozott vele utoljára és azóta nem látta.
És mit szeretnél?-mondta a lány már fokkal bátrabban. Nem valt rá ez a bizonytalanság és ahogy Nate fürkésző szemekkel vizslatta, tudta hogy ő is erre gondol.
Anyukád megígértette velem, ha velük valami rossz történik hozzám kell költöznöd New Yorkba!
Sarah teljesen megfeszült de még Nate is mellette. Ez azt jelentette hogy vagy szakítanak vagy távkapcsolat lesz. Mert hogy ők Los Angelesben éltek ami New Yorktól több száz ha nem ezer kiló méter.
Sarah kicsim, itt vagy?-hallotta meg a lány Kate hangját de olyan volt mint ha víz alatt lenne. Nem akarta elhinni hogy ott kell hagyni élete szerelmét a barátait és azt a helyet ahol felnőtt.
Kate, le kell tennem!-mondta határozottam a nő tiltakozott ugyan de őt ez sem érdekelte mint sok minden más.
Olyan düh ostorozta hogy elkezdtek folyni a könnyei. Ezt a tulajdonságát utálta a legjobban. Mindig amikor mérges volt folyton eltört nála a mécses és a végén dühből mérhetetlen nagy fájdalom lett.
Nate egy cseppet sem habozott az ölébe húzta a lányt és simogatta a haját és a hátát. Sarah érezte hogy a fiú is szomorú így ő míg keservesen zokogott a fiú hajába tette az ujjait és finoman elkezdte mozgatni benne. Natenek ennél több nem is kellett némán elkezdett sírni.
Utálta hogy elkellett mennie. Utálta az anyját ezért. Utálta Katet hogy felhívta holott tudta hogy így is mérhetetlenül sok szomorúság van a szíveben, bár azt nem tudhatta hogy a lánynak majdnem 2 éves kapcsolatát kell majd hátrahagynia mikor odaköltözik hozzájuk. Egyszer sem feküdtek le egymással bár sokszor volt olyan helyzet ahol alig tudtak leállni de még sem tették meg egyszer sem. Sarah hangosan zokogott és tuti hogy a fiú pólóján hagyja majd egy nagy fekete foltot a szempilla spirálja miatt de most ez volt mind a kettőjük legkisebb gondja. Lassan elapadtak a könnyeik és Sara leemelte a fejét Nate válláról és szenvedélyesen megcsókolta. Most volt az a pillanat amikor rájött hogy el szeretné veszíteni a szüzességet csak is a fiúval. Minden pillanatot ki szeretne élvezni.
Nate se habozott ugyan is áthúzta Sarah feje felett a pólóját és elkezdte a nyakát puszilgatni. Könnyedén felkapta a fiú és bevitte a szobájába. Sarah soha nem fogja elfelejteni ezt a csodás élményt igazából teli volt szomorúsággal és olyan gyengéden bánt vele a fiú hogy így mégnehezebb lesz tőle elválni.
Nate-suttogta Sarah miután már a fejét Nate izmos mellkasán pihentette.
Hmm?-simogatta a lány haját közbe-közbe a kezei közé vont egy tincset és azzal játszott.
Mi lesz velünk-még mindig suttogott mivel nem tudott beszélni a torkában lévő gombóc miatt.
Nem tudom de nagyon szeretlek S és nem akarlak elengedni-elengedte a haját és felemelte az állánál fogva a fejét. Sarah könnyei ismét potyogtak mert tényleg szerette a fiú és imádta ha S-nek szólítja.
Ez volt különleges a kapcsolatukban mert ha valaki S-nek akarta szólítani azonnal mondta neki hogy ne mondja többet. Csak is Nate tudta kiejteni olyan szépen és csak is tőle szeretné hallani. Tudta hogy az ő helyébe nem könnyen fog senki sem férkőzni.Remélem tetszik nektek ez a könyv és annyian olvassátok ezt is mint a másikat.
Ugyan úgy fogom folytatni a Brunos storyt is ezen ez a könyv semmit sem fog változtatni. Sokat jelentene ha jeleznétek hogy tetszik e vagy sem és hogy mit javítsak benne. Legyen csodás napotok így éjfél táján, sok puszi!!
YOU ARE READING
it started with just one summer
RomanceSarah szülei meghaltak mikor a lány 16 éves volt így kénytelen volt elköltözni szeretett városából így barátait és a pasiját is ott kellett hagynia. Édesanyjának Sofinak van egy nővére Kate, neki van két fia: Kol aki egy hatalmas nőcsábász és a mos...