New Yorkban...
A repülő út kurva hosszú volt. Tudott pár órát aludni de hát nem sikerült mert vagy lekötötte a figyelmét egy könyv vagy nézett ki az ablakon. Olyan gyönyörűek voltak a felhők, mi ez baszki mit álmodozik ő egy kicseszett felhőről. Ideje hogy újra önmaga legyen mert ez már nem igaz. Haja a kócos kontyból végül a vállain kötött ki. Az elmélkedéséből Kate lágy hangja zökkentette ki mire meg kellett forgatnia a szemét.
Figyelj Sarah, ne legyél velem ilyen ellenszenves, hozzá kell szoknod-hallotta a hangján hogy szeretné ha jóba lenni a lánnyal de hát ki lenne ő ha együtt működne vele.
Figyelj Kate, elszakítottál az otthonomtól, a barátaimtól...és a pasimtól is, szóval én a te helyedbe befognám a számat és reménykednek hogy majd egyszer feloldódok-mondta a nőnek szemrehányóan. Lassan leszállt a gép és csendben vonultak a bőröndjeikkel ki a reptérről. Mikor felnézett a telefonjából hát majdnem eldobta az agyát olyan szexi fiú felé közeledtek. Barnás szőke haja szemébe hullott azok a szemek pedig gyerekek szerinte ő a bugyiját is képes lenne ennek a csávónak ledobni. Hogy lehet valaki ilyen helyes, bele hal.
Igaz most lett vége egy 2 éves kapcsolatának de a lány nem tudta levenni a srácról a szemét. Amikor félre nézett hogy ne essen el a saját lábaiban akkor is szinte vonzotta a tekinteték nem mintha az ismeretlen fiú levette volna a szemeit a lányról.
Huha anyu azt nem mondtad hogy ilyen gyönyörű lány lesz akivel bővül a család-igaz az anyjának beszélt de még mindig Saraht nézte.-Kol vagyok szépségem, és te?-nyújtotta a kezét hogy ő is mutatkozzon be de a hangjától ha eddig nem is most teljesen elvesztette az eszét. Rekedtes és karcos volt de egyben meleg és férfias.
Sarah vagyok-köszörülte meg a torkát a lány és elfogadta a fiú kezét aki ahelyett hogy megrázta volna, kezet csókolt. Jó most vesztette el az eszét és még az ajkai is szét nyíltak. Persze Kol egyszerre levezette rá a tekintetét és nagyot nyelt.
Jézusom Kol, legalább most ne csajozz-sóhajtott az anyja és lassan elindult a csomagtartó felé hogy betegye a bőröndjeiket-Ja és szerintem tabu vagy neki mivel most lépett ki egy 2 éves kapcsolatból-nyílván ezt még hozzá kellett tennie.
Hmm nem tűnsz szomorúnak, bébi-morogta Kol a fülébe erre pedig kirázta a hideg.
Hallod öreg, állítsál sürgősen magadon mert félő ha lekoppintalak bele veszik a nagy sármod, és az egód is fakul-húzta végig Sarah a tenyerét a fiú eres alkarján. Nate ehhez a fiúhoz egyáltalán nem hasonlított de még is vonzódott hozzá nem is kicsit. De az már biztos hogy nem lesz egy a sok lány közül.
Szerintem van egypár lány aki szét teszi neked a lábát csak attól ahogy rájuk nézel úgyhogy engem verj ki a fejedből, szépfiú-ezzel lezártnak tekintette és bepattant hátra. Oké nagyon vagány volt meg minden de most azért majdnem kiszakadt a szíve a helyéről.
Elég nagy a szád kislány de majd mi ezt szépen betömjük-pattant be a volán mögé Kol.
Koooolll-szólt rá az anyja hátulról.
Hupszi-suttogta és vigyorgott egyet ezt is onnan tudom mert azt a belső vissza pillantót pont úgy fordította hogy ő a lányt a lány pedig a fiút lássa. Öntelt pöcs. Szokásosan megforgatta a szemeit mire ha lehet még nagyobb lett a vigyor a fiú arcán. Kol leparkolt egy luxus hotel előtt mire a lány szája tátva maradt.
Látom te is vágysz arra hogy bele tegyek valamit-hallotta a hangján hogy vigyorog. Nagyon megfogja ütni ezt a faszt az egyszer biztos.
Hogy te mekkora egy majom vagy, el nem hiszem-nevetett fel a lány hitetlenkedve és kipattant a kocsiból. Ki akarta venni a bőröndjeit a kocsiból de Kol már megint ott volt a seggében.
Ember nem vagyok egy szaros óvodás tudok egyedül lenni 2 percet nem kell folyton a seggembe lihegned-és ennyi volt Sarah kurva ideges lett.
Az istenit Kol legalább most fogadj szót-csapta meg Kate a hátát mire a lány bele vigyorgott a képébe.
Anyuci kordában tart vigyázz.
Nekem legalább van-mondta gúnyosan mire Sarah szemei szinte egyből könnybe lábadtak és látta a fiún hogy egyből megbánta.
Bazdmeg Kol-suttogta a nő fia háta mögül és gyorsan oda akart lépni a lányhoz.
Ne anya-tartotta vissza az anyját.
Ne haragudj Sarah, nem gondoltam komolyan-és az anyja helyett a fiú zárta szorosan a lányt a karjaiba mire Sarah bele bújt a mellkasába és csak sírt.
Annyira utállak-suttogta a pólójába.
Tudom, de remélem ez megváltozik-óvatosan elkezdte simogatni a haját mivel nem tudta a lány határait így nem akart többet csinálni.
Gyere felviszlek-meg se várta a választ könnyeden felkapta a karjába és elindult a bejárat felé de még vissza szólt az anyjának.
Mindjárt vissza jövök és segítek felcipekedni-ezzel el is indult be, a lánnyal a karjaiban.Egyáltalán nem olvassátok ezt a könyvem ami egy kissé elszomorít. Ha ez továbbra is így marad abba hagyom:(
ESTÁS LEYENDO
it started with just one summer
RomanceSarah szülei meghaltak mikor a lány 16 éves volt így kénytelen volt elköltözni szeretett városából így barátait és a pasiját is ott kellett hagynia. Édesanyjának Sofinak van egy nővére Kate, neki van két fia: Kol aki egy hatalmas nőcsábász és a mos...