•2•

9 0 0
                                    

Másnap reggel:

Miután felkeltek a fiúval vissza hívta Sarah Kate-et.
Jézusom kicsim azt hittem hogy ennyi volt és nem vagy rám kiváncsi-sóhajtott bele hosszasan a telefonba a nő.
Tisztázzunk egy pár dolgot-kezdett vissza térni a lányba az élet és vissza tért a pimasz oldala, úgy érezte. Erre Nate is elmosolyodott és megpaskolta a fenekét hogy jó újra hallani ezt a hangját mire Sarah a válla felett rá nézett és felhúzta a szemöldökét.
Mindenre vevő vagyok-mondta Kate tárgyilagosan.
Szóval..az a helyzet hogy szeretek itt lakni egy csomó barátaim is itt vannak és életem szerelme is itt lakik akivel már lassan 2 éve együtt vagyunk, teszem fel a kérdést Kate mi lesz velük hm?-mondta a lány és érezte hogy kezd egyre dühösebb lenni ezt a fiú is megérezte aki lágyan felültette és az ölelésébe vonta mire lustán rámosolygott.
Figyelj Sarah tudtam hogy van barátod, édesanyáddal tartottuk a kapcsolatot és folyton az hajtogatta hogy milyen boldog vagy öhmm.....Nate-el, de attól még a lelkemre kötötte és én is így szeretném hogy hozzánk költözz. Elhiheted nekem hogy sajnálom hogy el kell választanom titeket de muszáj-a lány érezte Kate hangján hogy tényleg sajnálja de ezzel nem tudott törődni mivel nem volt az ő helyzetében.
És mikor kell oda repülnöm-sóhajtott egy nagyot Sarah mert nagyon nem akarta ezt és akár mennyire vágyott a nő hogy velük éljen nem fog egykönnyen fel engedni ebbe biztosak lehetnek.
Elmegyek érted és együtt vissza repülünk New Yorkba-határozottan csilingelt a hangja mire Sarah megforgatta a szemeit. Azt hiszi hogy ilyen könnyű volt őt ebbe bele kényszeríteni? Hagyjuk már! Tudta hogy Katenek van kettő fia az egyik 17 éves a másik meg 22. Mindig azt mondják a fiúkkal sokkal nehezebb mint a lányokkal. Na majd erre ő erősen rá fog cáfolni azt garantálja.
És mikor várható az érkezésed?-hallható volt a hangján a nem tetszése.
Pár nap múlva-mondta Kate.
Igen és az mennyi?-erősködött tovább-Kate ne szórakozz velem, mondj egy konkrét napot mert így nem tudom mikor számíthatok rátok és hogy mik lesznek az utolsó pillanataink-kezdett egyre idegesebb lenni, újra. Attól még hogy Sarah több mint 20 vagy akár 30 évvel fiatalabb volt az anyja nővérénél nem hiheti azt hogy a nő csak úgy kénye kedvére szórakozzon vele. Hülye picsa gondolta magában de persze ezt nem mondta ki hangosan.
1 hét-nyögte ki a nő nagy nehezen mivel hogy konkrétan beolvasott neki a lány kissé meglepődött és ezt nem rejtette véka alá.
Oké,kösz-és ezzel lezártnak tekintette Sarah, rányomta a telefont. Hangosan kifújta a levegőt mivel ezt a hetet töltheti csak velük és nagyon nehéz lesz. Nem elég hogy a szüleit veszítette el de most mindenét elfogja és új életet kell kezdeni számára egy teljesen idegen városban ami újra elszomorította és érezte hogy egyre csak nő a torkában a gombóc.
Figyelj kicsim-hallotta meg hírtelen a fiú hangját ezért minden figyelmét rá szentelte.
Ki kell élveznünk ezt a hetet, de nem feküdhetünk le többszőr(tuti nem fogják betartani, ezen egy jót vigyorgott a lány magában) mert akkor még nehezebb lesz elszakadnunk egymástól és azt is meg kéne beszélnünk hogy mi legyen a kapcsolatunkkal. Nyílván nem akarlak elhagyni de ekkora távolság miatt soha nem tudnánk találkozni, ezt te is tudod jól. Kurva nehéz lesz és muszáj erősnek lennünk de már csak 1 hetünk van együtt lenni amiből egy percet sem szeretnék nélküled tölteni-mondta Nate miközben meg sem szakította a szemkontaktust a lánnyal. Sarah újra bekönnyezett de hevesen rá tapadt a fiú ajkaira mire ő eleget téve a kérésének ugyan olyan hevesen viszonozta.
Mindketten belátták hogy ki kell élvezniük az időt mivel az sietősen eltelt.
Arra eszméltek fel hogy eltelt az az egy hét és hogy holnap reggel elrepül több ezer kiló méterre. Még mindig nem tudta elhinni hogy ez megtörténik. Lassan Nate-el pakolták a bőröndjeit Sarahnak. Igazából a ruháival pár könnycsepp is társult. Olyan volt mint ha a ruháival az egész életét elrakta volna. Azzal viccelődött hogy az egyik bőröndbe Nate-et is bele rakja. Hamar rájuk esteledett ami azt jelentette hogy most száll fel a nénikéje gépe és az utolsó estét töltik együtt a fiúval. Egyáltalán nem vágyott ilyen körülmények között hogy New Yorkba menjen mindig is azt tervezgette hogy majd Nate-el vagy az anyjával elutaznak de hát a sors fintora hogy ez nem történhetett meg. Este Sarah nem bírta feldolgozni hogy elmegy és szeretett volna úgy együtt lenni utoljára a fiúval holott tudta hogy nem jó ötlet. És hát bekövetkezett a búcsúzás a reptéren. Sarahnak és Natenek folytak a könnyei és abban egyeztek meg hogy ezzel az utolsó csókkal véget vetnek a kapcsolatuknak. Mindegyikőjüknek iszonyatosan fájt de tudták hogy így lesz a legjobb. Kate is elsírta magát miközben nézte őket ahogy lassan össze törik a szívűk. Igaz hogy már nincsenek együtt de minden nap fognak beszélgetni és ezt a búcsú, egyben utolsó csókúkkal pecsételték meg. Saraht nagyon nem érdekelte a kinézete most, tudta hogy ha tesz fel sminket úgy fog kinézni mint akinek bepattintottak egyet szóval azt nem tett fel, haját feje búbján össze csomózta a hosszú repülő út miatt, ruhája a kényelem miatt egy sima melegítő szettben ki is fakult. Mikor hajlandó volt elengedni örökre a fiút lassan elindultak ahol letudják adni a bőröndjeiket.
Faszért kellett ilyen messzire költöznöd Los Angelestől-sóhajtott fel a lány miközben már a gép felé tartottak.




Itt a kövii rész!!! Írjátok meg,hogy tetszik. Puszii❤️

it started with just one summerNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ