"Kanka hızlı koş Allah belanı vermesin""Gerizekalı'ya bak hem suçlu hem güçlü senin yüzünden kaçıyoruz şuan"
Eveett yine bol aksiyonlu bir gün. Gizemle beraber çarşıya inmiştik. Biraz alışveriş yapıp kahve içip dönücektik sözde.
Ama tabikide asla öyle olmadı. Alışveriş yaptıktan sonra Avm' de gezerken araba gördük. Hani ortaya koyuyolar ya ondan.Gizemin kolundan tutup arabanın yanına geçtim. Gizeme dönüp;
"Kanka hadi binelim" dedim
"Saçmalama mal yakalanırsak ne olcak?"
"Bişey olmaz hadi hadi" diyerek kolundan çekip yolcu koltuğuna oturttum. Bende koşarak şoför koltuğuna geçtim.
Çok heyecanlanmıştım. Bikaç kez kornaya bastım. Tabi basmamla herkes bize döndü. Karşıma bakmamla bize doğru koşan 2 tane güvenliği görmem bi oldu. İşte şimdi sıçmışko..
Gizemle birbirimize döndük.
"Arka taraftan gidiyoruz 3 diyince, 3" diyip arkama bile bakmadan toplukladım. Göt korkusu sonuçta.
Tam kapıdan çıkarken arkama baktım. Gizem bişeyler diyerek koşuyordu. Güvenliklerle arayı açmıştık.
Gizem yanıma gelince elinden tutup kapıdan geçtim. Şansımıza taksi gördüm, hızlıca bindik.
"Abi bas"
Abi hemen sürdü. Otururken arkama baktım. Tam biz ilerlerken güvenlikler kapıdan çıktı. Ucuz atlatmıştık.
"Senin ben varya, gerizekalı niye birden 3 diyon zor indim arabadan" dedi gizem bana dönerek
"Napıyım o an onu mu düşünüyüm"
"Düşünseydin dua et tanıdık falan görmemiş olsun abimlerin kulağına giderse hiç hoş şeyler olmaz"
"Ay kanka sus valla kaçamayız ellerinden" dedim
Biz böyle konuşurken taksi mahalleye girdi. Taksi'den inip yürümeye başladık.
Gizemi evine bırakıp bizim eve doğru yürümeye başladım. Zaten aramızda 4-5 ev falan var.
Eve gelince zile basıp elimi çekmeden beklemeye başladım. Annem Semra teyzegile gitmişti. Sadece abim evdeydi, o yüzden gıcıklık yapıyordum. Bir süre sonra kapı açıldı. Karşımda Aras abi duruyordu.
"Manyak mısın kızım, niye çekmiyorsun elini"
"Ay Aras abi sen bizde miydin? Abime gıcıklık olsun diye basmıştım" diyip onu kenara itip içeri geçtim.
"Abim nerde?"
"Lavabo'da"
"Tamam ben odama çıkıyorum"
Merdivenleri ikişer ikişer çıkıp odama girdim. Siyah tayt ve siyah tişört giyip banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp aşağıya geri indim.
Salona girdiğimde kimse yoktu. Mutfaktalar galiba
Gidip koltuğa uzandım. Haberler vardı. 3-4 tane haber geçince gördüğüm şeyler gözlerim sonuna kadar açıldı.
"Hasiktir" diye fısıldadım
Haberde gizemle ikimiz vardık. Abim görürse ağzımıza sıçar. Kumanda nerde yaa
Çok gerildim koşarak gidip televizyonun fişini çektim. Tam ohh diyodum ayağım halıya takıldı. Zaten bütün mallıklar bende.
Yerde uzanarak tavana bakıp hayatı sorguluyodum ki abimler girdi içeri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz Mahallesi
RomanceKüçük bir mahallede birbirine aşık olan iki gencin hikayesi..