Tanisma

7 2 1
                                    

Ben İzhal. Yirmi yaşında genç bir hemşireyim. Ve bugün ilk iş günüm:)

Sabah zil sesiylen bir anda uyandım. Gözlerimi kırpıştırdım ve yattığım yerden kalkıp. Su yoluna ilerledim. İşim bitince sarı saçlarımı düğün topuzu yapıp çiçekli mor yeşil eşarbımı taktım. Ve dolabıma ilerleyip  popomu azıcık kapatan mor pileli eteğimi giydim ve ayak bileklerim gözükmesin diye "im dead" yazan  beyaz bileklerimi kapatacak uzunlukta çorabımı, üstümede südyen giymeden uzun kollu vücudumu saran bir body giydim.

Evet ilk iş günüm için oldukça hazıt ve dinçtim.

Evden çıkıp otobüs durağına doğru giderken uzun topuklu ayakkabılarımı yere bastıkça büsbüyük göğüslerim bir sağa bir sola doğru zıplıyorlardı.

Otobus duragina gelip. Banka oturdum ve taksiyi aradim. Taksi 7 dakika sonra geldi. Ve taksiye gecip on koltuga yerlestim taksici dedeye adresi verdikten sonra araba yurumeye basladi.

Bacaklarimi ust uste attiktan sonra dedenin bacaklarima baktigini fark ettim. Turbanli bi bayani dikizlememesi gerektigini bilmiyormuydu bu?

Hala dikizlemeye devam etsede umursamadim ve cama dondum nede olsa turbanli bi bayani dikizlemesinin gunahini elbet ahirette cekecekti.

Bi saat sonra askeriyeye varmistim.

Evet.

Askeriyede hemsire olacaktim.

🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺✌

EVET CANLARIM!!!
asker kurgumun ilk bölümüyle hepinize merhaba. Kafenin önü kitabım çok sevildiği ve sürekli yorumlara asker kurgusu gelsin dediğiniz için. bu kurguyu sizlere sundum umarım çok keyif alırsınız....

Bakalım bu işinde gücünde olan allah yolundaki hemşire kızımızı askeriyede ne gibi maceralar bekliyor ne gibi aşklar bekliyor. Merak ediyormusunuz?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MENTEŞTE AŞK / texting +18 (asker kurgu) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin