-olm kalkın şu ici boş mezarlara bakmaya gidelim lan(h)
-harbi olm onca olayın arasında onu unuttuk(CH)
-iyi madem kalkın(Cg)
Hepsi üstlerini giyinmiş ve yola çıkmışlardı en son mezarlığa olduklerinde gelmişlerdi zaten diriltme işlemi evde gerçekleşmişti
Aradan geçen 1 saat ile mezarlığa varmislardi ama sabahti bunu soylim engeldeki gibi gece gece mezarlığa birileri gidip baskalarin mezarını bulmuyor
Tabi yanlarında bende vardım hihihihi korkutsammj acaba?
Yok yok yeto bu kadar adrinalin biraz sakin olsunlar
Hepimiz ilerlerken içi boş ama duygu dolu mezar taşlarının yanına yaklaşmıştık
-aga be duygulandim pıt (CH)
-senin duyguna etsinler Chan!(Sg)
-asko ama ne iyi ettim de hepinizi öldürdüm (yazarciginiz)
Dediğim şey ile hepsi bana öldürücü bakışlar atmıştı tabi bunu yazmasam atamazlardi
-kes lan pust pezevenk!(Jg)
-bak bunuda yazmasam diyemicektin(yazarciginiz)
-sabir(f)
-neyse askolar ben size bişi dicem (yazarciginiz)
-ne oldu ne bok yedin Gine?(H)
-haaa ayip ayıp neyse aslında sizin yaşadığınız yani kitaplarimda yasattigim olaylar sizin başka bir evrende olaylarının ve aynı dünya üzerinde gerçekleşiyor (yazarciginiz)
-NE!(hepsi)
-bagirmayin be kulağımı siktiniz siz normalde asla birbirinizi gormessiniz ama mezarlariniz yani yerde görünecek şekilde olur mesela sessiz muzikti galiba orda siz Gine varsınız ama okulun popülerleri den bir tanesinin ve bir çocuk geliyor sizin bu hikayenizi yazıyor şeytan avcisini yazıyor öyleydi demi durun bı kitaplar arasında gidip gelmem lazım(yazarciginiz)
-sabir sınavı ha(jg)
Ben hızla yok olurken onlar ise konusuyordu olm ben hangisinde demiştim galiba engel
-ben geldim bu arada sessiz müzik değil engel kitabında yazdım hatta hyunjin bagurmisti jisung oluyor diye (yazarciginiz)
-YA BENİ ÖLDÜRDÜNMU!(j)
-yok yok başka bir kitapti engel kitabındaki hyunjin okula popüler oldukları için onlar hakkında yazılan fıçı okuyordu yani sessiz muzigi aslında sizin dünyanızda sessiz müzik ile engel kitabı bir hikye sonra engelde sedasız müzik ile şeytan avcısı kitap oluyor o yazdığım şeyde sonra sessiz müzik kitabında engel ve şeytan avcısı kitap oliyor anladınız yani birbiriniz dünyasında kurgusal karakterlere dönüyorsunuz ama aslında paralel evren yasiyorsunuz (yazarciginiz)
-OHA MANTİGA BAK DAYİ!(JG)
-hatta gelin göstereyim (yazarciginiz)
Biraz ilerlemiştik ama ilerde sessiz müzik mezarı ile Lee Minho mezarlarını görünce hepsi çok olmuştu ben ise sessiz muzigi ve engelin son bölümlerini onlara okumuştum
-iste böyle özel bölüm aklıma gelmemişti bende hazır böyle bri durum yaptimbari özel bölüm atım dedim hadi kaçtım bay(yazarciginiz)
KESTİK
HADİ İYİ GECELER ASKOLARİM MUAH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Avcisi 3
Novela Juvenil2. Kitabın devamıdır iyi okumalar Aradan 3 yıl geçmişti ve herşey çok güzel ilerliyordu jisung ,seungmin ve jeongin doğum yapmıştı Peki!? Bir AVM onların hayatlarını nasıl degistirebilirdi!?