Figyeljetek gyerekek!-szólalt meg Nora az ofő.
-Richard! Azonnal köpd ki a rágót! Ne mondjam mégegyszer!
-Luna! Nincs sminkelés az órán!
-Chandler! Hogyan került hozzád a telefon, az elöbb vettem el!?-próbálta csitítgatni az osztályt, nem túl nagy sikerrel. Majd a tanárok kedvenvence; Kitty közbelépett:
-CSENDEEEEEEEET!-ordította el magát úgy mint még soha.
Ekkorra már mindenki elcsendesedett.Ő itt Alexander az új osztálytársatok!-monda Nora
-Alexander mondanál magadról néhány szót?-folytatta a tanárnő.
-Felőlem!-mondta Ale
-Hali, Alexander vagyok, de mindenki cak Ale-nak hív. Autinból jötrünk ide Georgiába, anyukámmal. Szeretek sportolni. És az apám börtönben van.... asszem ennyi.-fejezte be a bemutatkozást.Oké Ale! Kérlek foglalj helyet Sec mellett ott hátul!-kérte Nora tanárnő.
Ale egy fej biccentéssel jelezte, hogy rendben és leült.
Szia, a valódi nevem Scarlett, a Sec csak egy becenév.-momdta Sec bár látszólag Ale-t egy cseppet sem érdekelte.
Miközben helyet foglalt még jócskán ment a sugdolózás a börtönös story miatt. Egy idő után Ale ezt meg elégelte, felált és elkiabálta magát;- ESETLEG VALAMI NEM TETSZIK?!?!-szolva a sugdolózókhoz.
-Ale! Kérlek foglalj helyet és többet ne emeld fel a hangod!-mondta a tanárnő.Nora elmondta a heti terveket, majd kiengette a diákokat szünetre.
Mielött Sec megszólalhatott volna Ale kiviharzott a teremből.
Megkereste a szekrényét ami a 221-es számot viselte. Beledobta az edző cuccát, majd elindult haza és ugyan azt a zenét úvöltette fejhalgatóval újra és újra; az Imagine Dragons × J.I.D.-től az ENEMY...
ESTÁS LEYENDO
A szívtelen szívtipró
RomanceHa valakinek leáll a szívdobogása mások iránt, azt nehéz lesz újra dobogásra bírni...