Summer
Éppen Tom meg ragadta a karom és ki rángatott a klubból. Nem értettem ezt az egész viselkedését. Az izmai meg feszültek az ingje alatt ,amit észre is vettem, és ez nagyon izgató számomra!
- Tom ! Miért csinálod ezt ? Mi bajod van ? - kérdezem és meg torpanok.
- Mi van ,hogy nekem ,mi a bajom !? Neked mi a bajod ? Csak rád akart mászni az a kretén ,te meg hagyod ! - mondta Tom és azok a gyönyörű mogyoró barna szemei szikrákat szórtak.
- Még is mit képzelsz te magadról? - kérdezem majd szét tartam a karom és a kezembe maradt a tejszinhabos flakon.
Nem szólok semmit fogom magam és vissza sétálok a hotelba. Meg jó,hogy nincs messze. Éppen a zebranal állok,amikor magam mellett érzem Tom jelenlétét. Nem szólunk egymáshoz, csak néztük egymást a lift be és közben hatalmasakat nyeltunk.
Csak úgy izzót köztünk a levegő, azt akartam ,hogy le támadjon. A karjaiban akarok lenni és csókolni a hatalmas ajkait. Meg érkezett a lift és a szoba ajtónál állok. Egyáltalán nem vagyok álmos .
Meg torpanok az ajtónál és Tomra fordítom a tekintetem ,nem akarok aludni.
- Én még nem vagyok álmos ! - jelentem ki és Tomra nézek.
- Pedig pihenned kéne hercegnő! - válaszolta rekedtes hangján.
- Ne parancsolgass nekem Tom ! - válaszoltam.
Tom oda lépett hozzám el vette a tejszinhabos flakont meg fogta az arcom és q számba nyomta a habot. Engedelmesen össze csukta a szám és le nyeltem.
- Ha ez lenne az utolsó napod a földön mit kívánnál hercegnő? - kérdezi az ajkaimra suttogva.
- Azt ,hogy tórj össze Tom Kaulitz ! - feleltem halkan.
- Eddig voltam úriember ! - jelentette ki.
Na de ne menjünk ennyire előre! Kezdjük szépen az elején! Addig mutatnám kikrol lesz szó a srtoryban !!
Summer Hamilton (20 éves )
YOU ARE READING
Az ügynököm lányába Szeretve!
Fantasy2011 ben fog játszódni ez a történt ,ami a legfontosabb ,hogy nyáron és Los Angelesben !