3. rész

45 1 1
                                    

Tom

- Tom !

Kip hangja harson fel a folyosón, még mielőtt beszédbe elegyednék a recepcióssal. Le lohad a hangulat.

- Kösz, hogy rögtön jöttél.

Odasétált hozzám és Billhez ,és messziről nyújtja a kezét. A kéz fogása olyan erős , hogy majdnem fáj . Az ő rendszerében ez a módja annak ,hogy hogy máris rám zúdítsa az agresszióját azért ,hogy ilyen bajba sodortam magam.

Arcán erőltetett mosolyt látok ,ez is az igazamat bizonyítja. Az ügynökség tulajdonosa nem szokota a recepción fogadni az ügyfeleket, ami szintén azt mutatja ,hogy elég rosszul áll a szénám.

- Semmi gond Kip . Azért fizetek ennyi pénzt, hogy ugráltas ,nem igaz ?

Mind a hárman nevetünk,  de mind a hárman tudjuk ,mi az üzenet: Mi fizetünk neki nem pedig fordítva. Hátba vereget ,ahogyan Billt is ,amitől nekem összekoccannak a fogaim. Hatalmas termetű ember.

- Gyertek velem ! Beszélgessünk a tárgyalóban. Gratulálok a hétvégi koncertetekhez!

A karrieremnek már lefele kellene ívelnie ,de megfogtam az isten lábát.

- Van,hogy a csillagok állása - felelem vigyorogva ,miközben be kísér a tárgyaloba Billel az oldalamon.

A hosszú asztal körül unalmas fekete székek sorakoznak ,egyiken egy szintén unalmas külsejű férfi ül. Rövid barna haja ,barna szem. Szürke öltöny. Unott arckifejezés. Manikürözott körmök. Puha kezek. Városi ficsur.

Egy nő ül mellette ,akit aligha lehetne unalmasnak nevezni. Hosszú, vörös haj. Szoros konty a feje bubján . Finom babaarcához képest túl hangsúlyos a fekete keretes szemüveg,de telt,meleg tónusú, sötét rózsaszínre festett ajka valahogy kiegyenlíti a látványt.

A tört fehér ruha elől gombos ,nyakvonalát csipke szegélyezi. Mintha aprócska, gúnyos mosolyt vélnék felfedezés a szája sarkában,de karját védekezőn összefoglaló mellkasán. Csillogó, csokoládébarna szeme nem árulkodik erzelmekrol,miközben szemüvege fölött kikandikalva tetőtől talpig végig mér.

Tepesztaltabb vagyok annál, hogy külső alapján ítéljek. De miközben a nőt méregetem ,a feszült szó jut eszembe.

- Foglalja helyet Tom ! És te is Bill !

Kip a nővel szemközti helyre mutat ,és maga is belecsusszan a mellettem levo székbe, majd Bill is le ül mellé. Azután az állát kezdi simogatni. Le roskadok a székre és el tolom magam az asztaltól. Keresztbe teszem a lábamat.

Az ügynököm lányába Szeretve! Onde histórias criam vida. Descubra agora