Babasından Karan'a

25 5 57
                                    

Oğlum...

Ben sana sahip olacağımı hayal bile edemezdim. Hayatıma bir melek, peri kızı değiştirmiş olmasaydı.

Evet doğru duydun senin annen bir peri kızı gibi benim hayatımı güzelleştirdi, değiştirdi. Onu ilk gördüğüm an daha ona vurulmuştum, geceleri uyumuyor düşünüyordum. O cennet gözleri bir kere aklıma düşmüştü.

Ama hayal kurmaktan öteye gidemiyordum o zamanlar. Çünkü herkese karşı kurduğum duvarlar, ördüğüm setler vardı. Bir tek ona yıktım duvarlarımı, setlerimi. Bir tek onun içimdeki çocuğu görmesine izin verdim. Ki pişman değilim ve ömrüm boyunca da asla pişman olmayacağım.

Ben anneni çok seviyorum oğlum. Bu öylesine bir sevgi değil. Bu aşkla harmanlanmış ölesiye bir sevgi. Sesi, bakışları her şeyi öyle güzel ki.

O benim olduğu için öyle mutluyum ki, her gün şükrediyorum bunun için. İyi ki kaderime yazılmış, iyi ki bu kıymetli hediyemi benden çalan olmamış.

Şimdi ikimiz öyle güzel ortak bir paydada buluştuk ki. Seni bekliyoruz. Bizi tamamlayacak olan seni.

Baba olmak peri kızından önce bana uzakken şimdi sana nasıl bir baba olacağımı hayal etmeye başladım bile. Sana layık bir baba olacağıma söz veriyorum oğlum.

Her hatanda yanında olup doğrusunu öğreteceğim, düştüğünde ayağa kaldırıp yürümesini, eğer bir daha düşersen bu sefer beraber düşeriz, birlikte ağlarız. Annen de bize katılır olmaz mı?

Bir daha olsa, yine annenle evlenir, yine onunla çocuk sahibi olurdum. Çünkü o öyle mükemmel bir kadın ki,bunu doğduğunda zaten fark edeceksin.

Evet henüz belki daha gençliğimizin baharındayız, üniversite okuyoruz ama olsun. Biz o baharı, seninle çiçeklendirip, ömrümüze ömür katmayı merakla bekliyoruz.

Bal oğlum ben baban Mert, seni merakla bekliyorum. Kime benzeyeceksin bilmiyorum ama seni öyle mükemmel bir anne yetiştirecek ki asla kimseyi kırmayıp, üzmeyeceksin. Ağladığında seni sabaha kadar teselli edip, kendi uykusundan feragat edip seni kucağında uyutup, seni sabaha kadar seyredecek bir anneye sahipsin.

Bunları nereden mi biliyorum? Çünkü aynısını babana yaptı. Ki iyi ki de yaptı diyorum çünkü ben böyle mükemmel bir kadına başka türlü sahip olacağımı düşünmüyorum.

İyi ki baban olarak beni, annen olarak da o dünyalar güzeli anneyi seçtin.

Aşkımızın En Güzel Hediyesine...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin