Annesinden Karan'a

18 4 38
                                    

Pamuk oğlum,

Henüz 21 yaşındayım. Gencim, gençliğimin baharındayım belki ama ben seni bu yaşıma rağmen çok istedim, çok bekledim seni. Sana söz veriyorum sana layık bir anne olmak için elimden gelenin daha fazlasını yapacağım.

Annen tam bir ikizler kızı ve babanın beni gerçekten sevdiğine emin olduğum gibi bastım nikahı. Erken evlendim ama pişman değilim. Çünkü beni pişman ettirecek hiç bir davranışını görmedim.

Çünkü gerçekten de aşk onu yazıyormuş bana iyi ki de yazmış. Öyle mesudum ki.

Benim bal oğlum, pamuk oğlum şimdiden senin geçeceğin yolları taşlardan arındırmak istiyorum. Ayağın takılıp, düşme diye. Yoluna çıkacak insanları şimdiden tanımak istiyorum, sana zarar vermesinler diye.

Ama bunları yapmamın imkansız olduğunu biliyorum, o yüzden de sen kafana olumsuz bir şey taktığında, ya da huzursuz olduğunda babanla beni göreceksin. Biz orada seni dinlemek ve teselli etmek için olacağız. Bir de sana bol bol sarılmak için.

Beraber büyüyeceğiz annem. En güzel ve en kıymetli hediyemi öyle büyüteceğim ki seni kimseye muhtaç etmeyeceğim. Ve benim annem bana çok güzel annelik yaptı diyebilmen için sana güzel bir anne olacağım.

Ben daha önce anne olmadım, nasıl anne olunur bilmiyorum.

Gitgide içimde büyüyen mutluluğum seni heyecanla bekliyorum, bekliyoruz.

Aşkımızın En Güzel Hediyesine...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin