Ev

6 0 12
                                    

"Hey! Onu zaten yemeyecektim. Her şeye burnunu sokuyorsun. Bu lanet konuşmayı her defasında yapmak zorunda mıyız?" İblis ağacın dalından onlara bakarken biraz tısladı.

Kadın Aquila'dan rahatsız olmuş görünmüyordu. Sanki basit bir kediyi kovalamıştı. William iblisin bir hayvanınkini andıran tıslama sesinden rahatsız olmuş olsa da zırhlı kadının umrunda değil gibiydi. "Duymuyor mu acaba?" Diye düşündü William. Ona yaklaşıp kalkması için elini uzatan kadına baktı. Elini tutup yerden kalktı ama üstünü silkelerken kadına güvenmediği belliydi. Sonuçta üstünde Aezola'nın renkleri vardı. Acaba köy onun işini bitirmek için arkasından birini mi yollamıştı?

Kadın William'a baktıktan sonra yine sakince konuştu. "Bu havada donup ölmemiş olman mucize falan. Yaralandın mı?"

William sadece "Ben... iyiyim." Diyebildi.

İblis tekrar yukardan onlara tısladı. "Hmph, sinir bozucu kadın."

Kadın, Vanitas'a keskin bir bakış atarak, "Sen tam bir baş belasısın" dedi. Eli yayında, William'a doğru tekrar baktı. Kollarını ona doğru uzatma şekline bakılırsa, onun da kendisiyle gelmesini istiyormuş gibi görünüyordu.

William ne yapacağını bilmeden orda kaldı. Başka bir Aezola'lıya güvenemezdi, özellikle de bir savaşçıya benziyorsa ve bir iblisten korkmamış görünüyorsa. "Sen kimsin?" dedi konuşmak için yeterince cesaretini topladığında.

"Ben muhafızların komutanıyım." Kadın cevap verdi. "Son on yıldır bu aptalla uğraşmak zorunda kalan bir gardiyanım" Gözleri Vanitas'ın muhtemelen hala oturduğu ağaçlara doğru döndü.

Aquila kısa bir kıkırdama sundu. "Hey, benden bile o kadar korkmamıştı. Senden daha çok korktu. Haha."

Kadın bu yorum üzerine gözlerini devirdi ve tekrar William'a baktı. "Hadi. Benimle geliyorsun. Sıcak bir yere gideceğiz, donmak üzeresin" Kesin bir dille elini bir kez daha ona uzatarak konuştu. William sonunda başını salladı ve onu takip etmeye karar verdi. Zaten bu soğukta ve başlarında bir iblis dikilirken yapılacak başka bir şey yoktu. Atın arkasına zorlukla binerken kadın onu yukarı çekti.

"Oh... Eve daha fazla insan getirmemek konusunda anlaşmıştık Kayla." Aquila diğer ağaca atladı ve bir ruh gibi, bastığı yerlerde hiç ses çıkarmadan onları takip etmeye başladı.

William atın üstünde beceriksizce dengede durmaya çalışırken sessiz kalmaya çalıştı ve "Eve mi? Daha fazla insan mı?" Diye düşündü. Neler oluyordu?

Az önce iblisin Kayla diye hitap ettiği kadın, ağaçlara uyarıcı bir bakış attı. Keskin bir ses tonuyla “Tamamen farkındayım Aqu. Ama bu farklı. Ve onu soğukta bırakmayacağım"

"Evet, ve bunu hep söylüyorsun. Boş ver." Diye mırıldandı Aquila. Yeniden toz bulutuna dönüşüp onlardan uzaklaştı ve önlerindeki ağaçlıkta kayboldu. Onlar iblisin "ev" dediği yere doğru yürürken hiçbir yerde görünmedi.

William Kayla'yla birlikte at üzerinde ilerlemeye devam etti, sanki Aquila'nın birdenbire ortaya çıkmasını bekliyormuşçasına sık sık etrafına bakıyordu. Ayrıca Kayla'nın Aquila ile sanki tanışıyormuş gibi konuşması da biraz dikkatini dağıtmıştı.

"Nereden biliyorsun peki... onu?" İblisin bir şekilde kulak misafiri olması ihtimaline karşı çok yüksek sesle konuşmak istemeyerek sessizce sordu.

"Onu uzun bir süredir tanıdığımı söyleyebilirsin" dedi Kayla. Omuz silkti, bu soruya çok da şaşırmamıştı. İç çekip devam etti."O tam bir sinir bozucu. Ama dürüst olmak gerekirse, o kadar da kötü değil. Nadiren zarar verir ve sizi yemeyecek. Yeni gelenlerle eğlenmek gibi aptalca bir eğlence anlayışı var. Yine de, ona çok yaklaşmanızı tavsiye etmem. Özellikle baş etmeyi öğrenene kadar."

AquilaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin