🕸️🕸️🕸️
Ritüel için seçtikleri oda, tozlu ciltler ve eski el yazmalarıyla süslenmiş küçük, tenha bir odaydı. Tavana yakın bir yerden sarkan titrek mum ışığının gölgeleri duvarlarda dans ediyordu. Atmosfer bir mistisizm ve gerilim havasıyla doluydu.
Regulus onları ileri götürdü; gözleri heyecan ve ciddiyet karışımı bir duyguyla titriyordu. Grup daire şeklinde yerlerini alırken odaya bir sessizlik çöktü.
Oda neredeyse büyülü bir his veriyordu, sanki zamanın sınırları içinde hiçbir etkisi yokmuş gibi. Mum ışığının yumuşak fısıltısı etraflarına başka dünyaya ait bir parıltı saçıyordu. Yüzlerinde kararlılık ve korku vardı. Regulus, Alisa ile Victoria'nın arasında duruyordu; varlığı hem mistik hem de güven verici bir hava katıyordu.
"Pekala," diye başladı Regulus, sesi gergin sessizliği yarıp geçiyordu. "Katniss'in ruhunu aynadan kurtarıp cismani hale getirmek için ritüele başlayacağız."
Grup aynanın etrafında toplanırken oda beklenti ve korkuyla doluydu. Regulus ileri doğru birkaç adım attı, bakışları Katniss'in görüntüsünün hapsolduğu cama sabitlendi. Elinde ışıltılı, gümüşi bir sıvıyla dolu küçük bir şişe tutuyordu.
"Öncelikle," dedi, ses tonu sabit ve netti, "ritüel için saf bir alan yaratmak amacıyla aynayı temizlememiz gerekiyor."
Regulus şişenin tıpasını nazikçe açtı ve gümüşi sıvıyı aynanın üzerine dökmeye başladı. Parıldayan madde yüzeyden aşağıya doğru akarken ardında parıldayan bir kalıntı izi bıraktı. Her damla cama değdiğinde sanki temizleme süreci içeride bir şeyi uyandırıyormuş gibi daha da parlak parlıyordu.
"Bu arınmayla," diye açıkladı Regulus, sesi mistik bir ton alarak, "aynadan kalan her türlü enerji ve olumsuzluğu ortadan kaldırıyoruz."
Regulus Black gümüşi sıvıyı aynanın üzerine dökmeye devam ederken süreç devam etti. Grup, sıvı damlayıp girdap gibi dönüp camdaki yabancı maddeleri silerken nefesini tutarak gözleriyle her hareketi takip etti.
Temizlik tamamlandığında, Regulus parmağını kalan sıvıya daldırdı ve aynanın üzerine bir sembol çizerek ritüel temizliğini mühürledi.
"Şimdi" dedi gruba dönüp, "bir sonraki aşamaya geçiyoruz. El ele tutuşun ve sakın çemberden ayrılmayın."
Regulus, dokunuşunun Alisa üzerinde yarattığı etkiyi fark etmeden edemedi. Ritüele odaklanma konusundaki kararlılığına rağmen, mücadele ediyormuş gibi görünüyordu; adamın parmaklarının onun parmaklarına her dokunuşunda konsantrasyonu bozulmaktaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynadaki Yabancı 🕸️Marauders Era
FanfictionÇapulcular zamanının Hogwartsında okuyan Hawking kızları ve arkadaşları, onlardan biri olan Katniss Hawking'in ölümüyle sarsılır. İkizinin bedeninin bir aynaya hapsolmuş olduğunu fark eden Vela Hawking, Regulus Black'in yardımıyla onu kurtarmak için...