🕸️🕸️🕸️
Laura bu ani giriş karşısında şaşkınlığa uğradı, dikkati bir anlığına başka yöne çekildi. Kapı hızla açıldığında, Katniss odaya koşup kendini Laura'nın üzerine attı, ince kollarıyla çaresizce ona sarıldı.
"Anne!" diye haykırdı, sesi rahatlama ve endişeyle doluydu.
Laura içgüdüsel olarak genç kıza sarılıyor ve onun sıkıntılı durumundan dolayı bir endişe duyuyordu.
"Katniss, nerelerdesin sen?! Ayrıca sorun ne? Ne oldu?"
Remus'un kaşları, önünde gelişen sahneye bakarken inanamayarak çatıldı. Neye tanık olduğunu anlamakta güçlük çekiyordu. Katniss nasıl orada canlı durabiliyor ve hiçbir şey olmamış gibi davranabiliyordu? İmkansız görünüyordu.
Laura'nın genç kızı sıkıca tutmasını izledi, yüzünde endişe vardı. Remus ileri bir adım attı, aklı cevapsız sorularla allak bullak olmuştu.
"Anne mi? O neden seni öyle çağırıyor, defne?" diye sordu genç oğlan. Cebindeki asasını yavaşça çıkarıp elinde tuttu.
Laura, bakışlarında şaşkınlık ve belirsizlik karışımı bir ifadeyle Remus'a baktı. Elindeki asayı fark etti ama bu konuda yorum yapmadı.
"Bu... bu karmaşık," diye fısıldadı, Katniss'i yakınında tutmaya devam ederek. Kolları sanki Katniss kendi çocuğuymuş gibi korumacı bir tavırla kızın etrafına dolanmıştı.
Laura başını kaldırıp Remus'a baktı, ifadesi parçalanmıştı.
"Bilmiyorum," diye itiraf etti sessizce, elini sakinleştirici bir şekilde Katniss'in karışık saçlarının üzerinde gezdirirken. "Ben de anlamıyorum. Biz... Bir ritüelin Katniss'i serbest bırakmanın anahtarı olabileceğine karar verdik..."
Katniss, Laura'ya sarıldı, yüzü göğsüne gömülmüştü. Fısıldayan konuşmalarını dinliyor ama anladığına dair hiçbir işaret göstermiyordu.
Laura, Katniss'i geri getirmek için gerçekleştirdikleri ritüelin ayrıntılarını anlatırken Remus'un gözleri hafifçe büyüdü. Süreç karanlık ve tehlikeli görünüyordu; daha önce hiç duymadığı bir şeydi bu.
Genç kız konuşurken Lupin dikkatle onu dinledi, baştaki inançsızlığı yavaş yavaş şaşkınlık ve korkuya dönüştü. Böyle bir şeyin mümkün olduğuna pek inanamıyordu ama yine de kanıt Laura'nın kolları arasındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynadaki Yabancı 🕸️Marauders Era
Hayran KurguÇapulcular zamanının Hogwartsında okuyan Hawking kızları ve arkadaşları, onlardan biri olan Katniss Hawking'in ölümüyle sarsılır. İkizinin bedeninin bir aynaya hapsolmuş olduğunu fark eden Vela Hawking, Regulus Black'in yardımıyla onu kurtarmak için...