Sorgu

17 4 5
                                    

Kitaba başlamadan önce açıklamadakı uyarıları mutlaka okuyunuz sorumluluk kabul etmeyeceğim.

"Mağdur Sim Jaeyun'un nesi oluyorsunuz?" Diye sordu karşımdaki polis memuru. Gözlerim dolarken cevap verdim, "sevgilisiyim." Memur önce yanındaki arkadaşına sonra bana baktı. "Mağduru en son ne zaman gördünüz?"

"Dün, okuldan sonraydı. Okuldan çıktım sonra Jaeyun ile buluşmak için onun okuluna gittim, kapıda buluştuk, onu birisi aradı, telefonla konuşmak için biraz uzaklaştı bu yüzden ne dediklerini duyamadım. Konuşurken gergin gözüküyordu, sürekli etrafına bakındı bir şeyler daha söyleyip telefonu kapattı sonra kitabını unuttuğunu söyleyerek okula girdi."

Dün gördüğüm görüntüler aklıma dolarken hızla gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım, göz yaşlarım yanaklarımdan süzüldü. "Devam edin lütfen." Dedi karşımdaki memur.

Derin bir nefes aldım ve Jaeyun okula girdikten sonra olanları anlatmaya başladım. "Jaeyun okula girdikten sonra onu bekledim ama uzun süre gelmeyince endişelendim. Güvenliğe onun uzun süredir okuldan çıkmadığını söylediğimde güvenlikle beraber onu aramaya başladık. Bir ses duyunca bahçenin arka tarafına gittim-"

Göz yaşlarım sel olurken sonlara doğru sesim kesildi. Anlatırken sanki o anları tekrar yaşıyor gibi olmuştum. Olayı anlatmam gerektiği için dayanmaya çalıştım. "Sonra, sonra onu gördüm. Yerdeydi, çantasındaki eşyaları etrafa saçılmıştı ve ve canı yanıyor gibi görünüyordu. Hemen yanına koştum." Kendimi tutamayıp sesli bir şekilde ağlamaya başlarken polis memuru bana su uzattı, kendime gelebilmek için suyu yavaş yavaş içmeye başladım.

"Sonra onu o şekilde gördüm, her taraf kan olmuştu, karnına bir bıçak saplanmıştı." Titremeye başladım. "O anki şokla çığlık attım ne yapacağımı bilemedim, çok korktum. Güvenlik sesimi duyunca yanımıza geldi. Hemen ambulansı aradı, biraz kendime gelince ceketimi Jaeyun'un yarasının üstüne kapatıp kanamayı durdurmaya çalıştım ama çok kan kaybetmişti." Daha fazla dayanamayacağımı anladığımda sustum. Bizimle odada bulunan diğer polis anlattığım her şeyi not aldı.

Karşımdaki polis memuru konuşmaya başladığında ona baktım, "çok kan kaybetmiş evet ama sen kanı durdurmaya çalıştığın için ölmedi, sadece komaya girdi." Kafamı salladım. "Bunu kimin yapabileceğini düşünüyorsun? Jaeyun'un okulda anlaşamadığı biri falan var mıydı?"

"Hayır, Jaeyun herkesle iyi anlaşırdı herkes-" aklıma gelen bir anıyla durdum. "Bekleyin biri, biri vardı..."

ఌ︎★★★★✰★★★★✯★★★★ఌ︎

Waty hâlâ resim yüklememe izin vermiyor yardım 😭😭

Jake'e olan takıntım sayesinde böyle bir kitap fikri çıktı ortaya dediğim gibi lütfen açıklamadaki uyarıları okuyup ona göre kitaba devam edin.

Lütfen bol oy verip yorum yaparak destek olun desteğiniz benim için çok önemli gerçekten yazma isteğimi o şekilde kazanıyorum.

Kapağı yapmam şaka değil yarım saatimi aldı, bu kadar uğraşacağımı düşünmemiştim ama değdi bence.

Suç ve Ceza Sim JaeyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin