Koma

6 2 0
                                    

Başım aşağıda, suratım bir karış, ayaklarımı sürükleyerek okula ulaştım. Jaeyun'un bıçaklandığı günden sonra iki hafta boyunca okula gitmemiş, arkadaşlarımın hiçbir aramasına ve mesajına cevap vermemişim, anneme gelen olursa katiyen içeri almamasını söylemiştim.

İki hafta sonra bile olayı atlatamasamda okula gelmek zorundaydım. Zar zor yürüyerek sırama oturdum.

"İKİ HAFTADIR NEREDESİN SEN? TELEFONLARIMIZA VE MESAJLARIMIZA BAKMADIN, EVİNE GELDİK ANNEN BİZİ KOVDU! NE KADAR ENDİŞELENDİĞİMİZDEN HABERİN VAR MI SENİN?" Kafamın tepesinde bağırıp duran Yeji'ye bakıp göz devirdikten sonra tekrar kafamı yere eğip ayaklarımı incelemeye başladım.

"Ne oldu, yine mi Jaeyun'la sevişemedin yoksa?" Diye taşşak geçti Ryujin, o hep böyleydi her şeyi alaya alırdı, ben de onun esprilerine gülerdim, komik olmasalar bile ancak şuan gülecek havamda değildim.

"Dur bir Ryujin ciddi bir şey olmuş galiba, sorun ne Haneul?" Ders zilinin çalması ile kızlara döndüm. "Teneffüste konuşalım." Dedim ve çantamdan kitabımı ve kalemliğimi çıkarıp masamın üstüne koydum.

Hoca geldi ve dersi anlatmaya başladı.

ఌ︎★★★★✰★★★★✯★★★★ఌ︎

Hoca dersi anlatırken asla dinlememiştim sadece offlayıp yere ya da camdan dışarı bakmıştım.

Teneffüs zili çaldığında kızlar direkt başıma üşüşmüştü. "Burada olmaz, çatıya çıkalım." Dedikten sonra kızları peşimden sürükleyip kimsenin gelmediği ve artık bizim mekanımız olan çatıya çıkardım.

"Ee anlat hadi." Dedi Lia. Endişeli olduğu belliydi. Derin bir nefes aldım. "Jake bıçaklandı, şuan komada." Dedim.
"NE?"

"NASIL?"

"KİM YAPTI?"

"NASIL BIÇAKLANDI?"

Kızların bağırarak yönelttiği sorulara karşı yüzümü buruşturdum. "Az daha bağırın, tüm okul duysun." Dedim sinirli bir sesle. "Pardon haklısın," dedi Yuna. "Nasıl olduğunu anlat." Dedi Ryujin. "Bekleyin, anlatmak istemiyor olabilir. Zor bir şey sonuçta." Dedi Yeji lider kartını kullanarak.

"Hayır sorun değil, size anlamazsam kime anlatacağım?" Dedim. "Aww, hadi anlat şapşal." Dedi Chae. Tekrar derin bir nefes alıp polislere anlattığımın aynısını kızlara da anlattım, olayı anlatırken göz yaşlarımı tutamayıp ağlamaya başlamıştım. Kızlar da bana sarılmıştı.

"Ah canım benim, senin için çok zor olmuştur." Göz yaşlarımı silerken Yeji'ye kafamı sallayarak onay verdim. "İyi ama kim, neden böyle bir şey yapsın ki? Jaeyun'un iyi bir çocuk olduğunu söyledin dediklerine göre tek bir düşmanının bile olmaması gerek." Lia'ya baktım. "Haklısın, ben de neden böyle bir şey olduğunu anlamadım, yaşadığım şey yeterince şok ediciydi zaten." Dedim. "Yani şuan Jaeyun komada değil mi? Yaşıyor yani?" Kafamı salladım. "Şimdi ne olacak peki?" Diye sordu Chae, utana sıkıla onlara iki hafta boyunca düşündüğüm konuyu söylemeye karar verdim. "Okul değiştireceğim." Dedim. "NE?"

Yuna yine bağırınca yüzümü buruşturdum aynı zamanda Yeji ona dirsek atmıştı. "Ahh ne vuruyorsun be Unnie!?" Hepimiz Yuna'ya göz devirdik. "Neden okul değiştireceksin, hangi okula gideceksin peki?"

"Decelis Akademisine gideceğim, gidip Jaeyun'u bıçaklayan ve komaya girmesine neden olan kişiyi bulup hapse girmesini sağlayacağım. Kararlı bir şekilde cevap verdim.

Evett ikinci bölümde geldi, bu arada Dark Moon'a bazı göndermeler olacak haberiniz olsun.

Ayrıca kitaba başka kpop gruplarını da ekleyeceğim sadece enha ve ityz olmayacak geniş bir kitle olacak

Umarım seversinizzz.

Suç ve Ceza Sim JaeyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin