1 bölüm

113 5 6
                                    

~Busenin anlatımıyla~

Sabah aşğdan gelen seslerle gözüma açdım. Bugün yeni okulumuzda ilk gündü. O kadarda üzgün değildim çünkü arkadaşlarımda bizle gelmişdi. Arkadaşlarım kim mi? Selin ve Umut.
Banyoya girip işlerimi haletdikden sonra aşağya indim. Abimin yanına oturdum. Ve tabağıma bikaç bişey koyarak yemeğe başladım. Yan tarafımdan gelen sesle oraya bakdım.
Ahmet: uzaylı neden az yiyosun?
Evet uzaylı bana böyle seslenirdi hep.
Buse: bukadar yeter sivri sinek.
Bende böyle seslenirdim ona. Önümde oturan babama baktım.
Buse: baba bugün okuldan sonra AVM gide bilirmiyim ?
Babam: Tamam kızım git ama yalnız değil.
Buse: biliyorum bu son yaşadımız olay hiç iyi değildi ama ben kendimi koruya bilirim dimi.
Babam başını sağa sola saladı.
Babam: kızım büyüdün biliyorum ama olmaz yalnız olmaz abinle git hem çantalarınıda taşır benim kızım yorulmaz .
Sırıtarak abime bakdımda alnına vurdu ve sabır çekdi. Hepimiz güldük. Kahvaltımızı yapıp odama çıkdım ve üzerimi değişdim.

 Kahvaltımızı yapıp odama çıkdım ve üzerimi değişdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve aşağya indim. Abimle arabay bindik ve yeni okulumuza doğru yola çıkdık.
Okula vardımızda kapıda duran ve bizi beklemekden ağaç olan iki kişi gördüm.
Arabadan inip Seline sarıldım.
Umut: lan yolda canavarmı yedi sizi ağaç oldjk burda.
Buse: az konuş koca kafa. Hadiyn gelin sınıfa gidelim.
Ahmet: hala tiriplimjyiz hanım efendi.
Seline söylüyodu. Umuta kaş göz işareti yaparak.
Buse: koca kafa bizim bi işimiz vardı gel gidelim.
Oda anlamış olacak ki 'tamam'demişti biz yanlarından ayrıldık. Vesınıfa doğru gitdik sınıfda az kişi vardı. Galiba erken gelmişdik. Arka sıraların birine oturduk. Ben telefonumla ilgileniyodum. Abimler sınıfa gülüşerek girdiler onlara bakarak.
Buse: Ooo barışmışız.
Ahmet: benim bücürüm bana hayır diyemez .
Gülerek göz devirdimde. Sınıfa yavaşdan dolmaya başlamışdı.
Ben selinle birlikde oturdum abimde Umutla. Sınıfa hocada girince herkez ayağa kalktı.
Hoca: evet. Sınıfımıza bu yıl yeni gelen arkadaşlarımız var. Sizi şuraya alalım sonra yerinizi belirliyelim.
Ayağa kalkıp hocanın yanına gitdik.
Hoca: evet kendinizi tanıtın.
İlk abim başladı.
Ahmet: Ahmet. Ahmet Bozkurt.
Sıra selindeydi.
Selin: Selin Çelik.
Umut: Umut Yıldız.
Buse:Buse Bozkurt.
Hoca:demek ahmet abin. Tamam çok güzel. Buse sen mertin yanına geç.
Uzun yakışıklı bi çocuğun yanına geçdim.
Hoca: ahmet sen Cansunun yanına geç Busenin arkasındaki sıra.
Kız abimin geliceni görünce gözleri parladı. Arkaya dönerek.
Buse: aklından geçirme bile. Sevgilisi var.
Kız bana şaşkın gözlerle bakar ken ne dedimi anlamışdı. Abim bana gülümseyip göz kırpdı. Önüme döndüm.
Hoca: selin sen keremin yanına geç.
Umut da Nisanın yanına geçsin.
Herkez yerine geçince derse başladık. İlk ders Tarihdi nefret ederim tarihden.
Ders bitince bizimkilerin yanına gitdim.
Buse: siktir edin bu tarihi abi bu ne ya bütün tarih hocalarımı gıcık olur.
Diye homurlanmaya başladım.yanımıza bi kız geldi. Abimin yanına geldi ve elini uzatdı.
?: Selam ben ceren.
Buse: git bizim kimseyle tanışmamıza gerek yok.
Kız bana bakmadan konuşdu.
Ceren: senin yorumunu alan olmadı.
Sinirle kızn saçından ypışdım ve.
Buse: bana bak bi daha seni abimin yanında yada umutun yanında görmiycem yoksa kötü olur şimdu git.
Kızın saçından tutup itirdim.kızın gözü dolmuşdu. O gidince bende yerime oturdum.
Ahmet: küçük civciv yıkdı ortalı.
Abime öldürüce bakışlar yoladıkdan sonra önüme döndüm.
Ders Türkçeydi hoca sınıfa girince herkez kendi yerine geçdi. Ders başladı.
Abim saçımı çekip duruyodu.
Buse: lan yapma.
Ahmet: neden fıstık .
Buse: ben seni fıstık yapıcam. Ypma.
Mert: susun hoca kızıcak.
Merte doğru döndüm.
Buse: biz susucaz da bu bıraksa bi saçımı. Lan bırak.
Saçımı çskmesiyle acı içnde bağırdım hoca sesi duymuşdu ve yanımıza geldi.
Hoca: napıyosunuz? Dışarı ilk günden dışarıya atıldınız üçünüzde dışarı!!!
Hepimiz dışarı çıkdık.
Mert: beyendiniz mi yapdınızı.
Buse: bana bakma hiç bak bunun suçu.

Elimle abimi gösderdim.
Buse: off ben gidiyorum ne haliniz varsa görün.
Ahmet: nereye gidiyosun bücür.
Göz devirerek.
Buse: abi ölüme gidiyorum Teh Allahım . Nereye gidicem ben babam aradı bahçeye çıkıcam işi varmış.
Başıyla onayladı ama içi rahat değildi beliydi.
Ben bahçeye doğru çıkdım. Bahçede kimse yokdu. Korkuyla arkama bakdığımda. Abimlerin arkamdan geldini gördüm.
Buse: Abi! Abi!
Diye bağırıyodum. Önümde Ömer vardı . Babamın beni zorla evlendireceği kişi tabi sonradan karatını değiştirdik ama bu çocuk rahat bırakmıyodu.
Ahmet: lan it sen akılanmadınmı he akılanmadınmı!
Ben titriyodum korkudan. Abim ömere yumruk manyağı yaparken ben yerde oturmuş gözlerimi kapamışdım.
Zil çaldı tenefüsdü ben bahçede oturmuş yeri içliyodum abim yanımdaydı başımı omuzuna koydum. Ahmet: Şşş geçdi sakin.
Göz yaşlarımı sildim ve ayağa kalkdım.
Buse: ben sınıfa gidiyorum.
Başlarını saladılar. Ben sınıfa gitdim sırama oturdum. Yanıma Mert geldi.
Mert: iyi misin?
Omuz silktim. Yanımıza bizjmkiler geldi.
Umut: lan bu it ne zaman akılanacak?!
Ahmet: akılanmazsa akılamdırıcaz.
Dersler bitince bugün AVM gitmeği erteledim eve gitdim odama çıkdım ve uyudum.

Bu kadar burda bitdi devamını yazmaya çalışıcam bugün. İyi okumalar.

Mafyanın miniğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin