Heyoo yine ben bugün tam 4 bölüm paylaşdım. Ve baya okundu şimdi 4. Bölümü yazıcam umarım beyenirsiniz.
Abimler gitdikden sonra Mertle buluşduk. Bugün ona herşeyi söyliecekdim. Okulun önüne gitdim. Mert ordaydı. Yanına gitdim beni görünce gülümsedi. Bende gülümsedim.
Mert: ne konuşucaksın bukadar öneçli olmalı ki okuldan sonra dedin.
Başımla onayladım ve uzatmadan konuşmaya başladım.
Buse: mert dün bi adam bize gelmişdi. Babam aynı sınıfdalar kendileri tanışır. Dedi. Sonra adam babama. Ben mertle konuşurum zaten sıra arkadaşılar dedi. Ve...
Durdum nefes aldım ve devam etdim.
Buse: ve senin bi mafya olduğunu söyledi. Benimle ne işin var neden bi mafya babamla konuşupda benimle ilgilensin?
Mert anlamışdı biraz durdu derin nefes alarak söze girdi.
Mert:bak buse ben seni tam 1 yıldır tanıyorum. Baban sayende.(burayı sinirli söylüyo)
Sinirliydi ben ise hiç bişey anlamamışdım. Babam yüzünden mi.
Buse: anlatırmısın.
Başıyla onayladı ve sözüne devam etdi.
Mert: buse sen bilmiyosun ama babam seni ve abini mafya yapmak isdiyo. Abin mafya ama sana söylemiyolar. Sanada söylieceklerdi ama söylemediler. Sonra baban seni şu orospu çocuğyla büyünce evlendirecekdi. Siz onu ikna etdiniz ama fikri hala kesindi. Babanla aynı işleri yapıyoruz. Senide bir iş görüşmesinde gördüm. Baban şu ömer piçin babasıyla konuşuyodu. Bende o zaman...
Durdu seslice nefes verdi ve devam etdi.
Mert: işte o zaman seni koruyacağıma söz verdim. Benim hiç sevgilim olamadı. Yani nebileyim işte hiç sevmedim birini. Ama o gün garip şeyler hiss etdim.
Daha fazla konuşmadı. Bende. Bi süre sesiz kaldık. O sesizli ben bozdum.
Buse: teşekür ederim beni korudun için. Artık gitmem lazım abimler endişelenecek.
Başını saladı.
Mert: gel ben bırakayım evine.
Buse: yok teklifin için sağol ben biraz gezicem ve hava alıcam.
Başını saladı. Eve gitdim abimin soru yağmuruna tutulmuşdum odama girdim kapıyı kitledim. Bugün mertin dediklerini düşündüm bi süre sonra uykuya yenik düşerek uyudum.
~sabah~
Telefonun çalma sesiyle uyandım. Kim bu saatde abi. Off bizim slk umut.(koca kafam benim) telefonu açdım.
📞umut: alo.
Buse: noluyo olm sabah sabah.
📞umut: kızım sana bişey söylicem.
Buse: söyle koca kafa.
📞umut: şimdi bi kız var bana takıntılı ismi Sera.
Buse: eee...
📞umut: lan ne eee si işte bini ondan kurtar.
Buse: tamam kurtarırım.
📞umut: tamam bb.
Buse: sende sğol KOCA KAFABukadar üşendim çok yazmaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın miniği
FanficBi kızın genç yaşda babası ve abisi tarafından mafya olması ve hayatının aşkını bulmasının hikayesi.