6. bölüm

36 4 2
                                    


~Buseden devam~

Gurupdan çıkıp üzerimi giyinmeye başladım. Crop ve şortgiymişdim.

Telefonuda alıp evden çıkdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonuda alıp evden çıkdım. Bi AVM gitdim ve alışveriş yapmaya başladım.
Bi mazaya girdim arkamdan gelen sesle oraya döndüm.
Mert: Buse. Ne güzel tesadüf.
Buse:hı hım ne demezsin.
Mert:efendim?
Buse: negüzel dedim.
Aslında bu çocuk güzel biri ama nedense içimden bi ses uzak dur diyodu. Tam mazadan çıkacakdım ki mazaya maskeli adamlar girdi.
Hırsız: durun durdunuz yerde kıpırdamayın! Kıpırdayananı vururum.
Herkez korkmuşdu bende tabiki. Hırsızlardan biri silahını bana doğrult du.
Hırsız: vay vay sen buna bak ne güzel bi tesadüf. Emir Bozkurtun kızıda burdaymış.
Bu babamı tanıyodu. Bana yaklaşdı ve kolumdan tutdu. O sırada mert araya girdi.
Mert: dokunma ona!
Hırsız: çekil! Yoksa senin içinde kötü olur Mert .
Ne!? Merti tanıyomuydu bu.
Mert: demek tanıyosun o zaman bırak kızı.
Hırsız silahını kaldırdı ve bana doğrultdu.
Hırsız: sen kaşındın.
Ve tetiği basdı. Kurşun tam kalpimin altına denk gelmişdi. Gözlerim kapandı ve sonrası karanlık....
~ yazardan~
Buse vurulunca mert buseyi kucağına aldı. O sırada adamlar kaçmışdı. Mert kucağındaki yaralı Buseyi hemen hasdaney yetişdirdi. Buseyi amalliyata aldılar. Çok kan kayp etmişdi. Amalliyat iyigeçmişdi. Yoğun bakıma aldılar.
Mert: yanına gide bilirmiyim?
Doktor: tabi ama çok yormayın.
Mert hemen odaya girer Buse uyuyodu.
Busenin yanına oturdu ve saçını okşamaya başladı.
Mert: özür dilerim seni koruya bilmedim.
~Buseden~
Gözümü açdımda ilk gördüm şey mertin kızarmış gözleriydi. Anlamakda zorlanıyodum. Nerdeydim ben. Mert benim uyandımı fark edince gözlerime bakdı.
Mert: iyimisin?
Buse: iyim.

Kelme sayısı: 237

Arkadaşlar bukadar bugümlük. Çünkü çok yorgunum. Yeni bölüm yarın gelicek❤😘

Mafyanın miniğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin