Sabah alarmın sesiyle uyanıp kapatmaya çalıştım ama kapatamadığım için yüzümü eşkiterek telefonumu elime alıp saate baktım ve saatin 7:30 olduğunu görünce okulun başlamasına yarım saat kaldığını anlayıp hemen yatağımdan doğruldum ve lavaboya gittim. Yüzümü yıkadım ve annemin ne yaptığını merak ederek içerde kahvaltı yaptığını gördüm ve bende yanına oturup birkaç şey yiyip masadan kalktım. Ve annemin bana seslendiğini fark edip arkama döndüm. "Yıldız nerdeyse hiçbir şey yemedin."
"Anne okula geç kalacağım ayrıca yeterince yedim zaten" diyip odama gittim ve okul ünüformasını giydim ve saçımı yapmaya koyuldum. Saçımı yaptıktan sonra gidip dişlerimi firçaladım ve güneş kremi sürüp odama gidip çantamı aldım.
Sonrasında kapıya doğru yöneldim ve anneme; "Anne ben çıkıyorum" diyip evden çıktım. Kulağıma kulaklıklarımı takıp Güneş-Nkbi açtım ve okula doğru yürümeye başladım. Okula yürüyerek gidiyordum çünkü okul ve evim arasında uzaklık 10 dakikaydı. Arkadan bir el omuzuma dokunmuştu bende ani olan korkumla dokunan kişinin kim olduğuna bile bakmadan dokunan kişinin kolunu çevirdim ve yere yatırdım. Yüzüne baktığımda ise koluma dokunan kişinin Yankı olduğunu fark edince hemen geri çekildim. "Yankı ben özür dilerim ani korkuyla old-" Yankı kıkırdamaya başladı. "Sorun değil Yıldız ve ayrıca özür dilemene gerek yok."
O yerden kalkarken kalkmasına yardım ettim. Yankı benim abim gibiydi ona çok değer veriyordum asla üzülmesini ve canının acımasını istemezdim. Yankı yerden kalktıktan sonra birlikte okula yürümeye başladık. Okula vardığımda Yankı ile konuşmaya daldığım için önüme bile bakmıyordum. Yürürken birine çarpmıştım ve sert çarptığım için afallayıp çarptığım kişinin üstüne düştüm.EVEEET İLK BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA AZ ÖZ İYİ DİYE DÜŞÜNDÜM İLK BÖLÜM İÇİN DİĞER BÖLÜMLER DAHA UZUN OLUCAK. BU ARADA GÜNEŞ BENİM EN SEVDİGİM ŞARKICI OYÜZDEN ONU KOYDUM VE BU ŞARKISI KURGUM İLE ALAKALI OYÜZDEN BU ŞARKISINI BU BÖLÜME KOYDUM. SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZEREE★