KAÇ BENDEN RON

10 1 0
                                    

Ron gerizekalısının peşinde koşturmaya başlayacaktım ki Hermione'nin uyarışıyla bırakmak zorunda kaldım ve gidip Harry'nin koluna girdim.

HLP:Naber salak çocuk.

HP:Iyidir kırmızı kafa,senden.

HLP:Iyi diyelim iyi olsun da ben senden bisey istiycem salak çocuk

HLP:Ne istiyecen yine kızıl

HLP:Bak salak çocuk,ben kararlıyım.Bu sene mioneyle havuçu yapıcam bir şekilde,sende bana yardım ediceksin.Var mısın,yok musun?

HP:Tamam kızıl,sen bugün şu riddleların küçüğü var ya,onda kal .Gerisini ben ayarlarım.

HLP:AY CANIM HARRY'M BENIM YA VALLA IKINCI EN SEVDIGIM AKRABAM SENSIN.

HP:Birinci kim be.

HLP:Birinci halâ Ted.

HLP:Evet Neyse sonra görüşürüz salak velet.

Diyerek Melody'nin yanına ilerlemeye başladım.Ve bu sene çokça olucağını düşündüğüm senaryoları da düşünmeye.

☆Malfoy tarafından en az 81282828 kere zorbalanmak.

☆Melody'e Malfoy onu farketsin diye tavsiye vermek.

☆Elie ile Eddie, Hermione ile Havuç ship moment verdikçe delirmek.

☆Ve bu gün trende gördüğüm tatlı çocuğun kim olduğunu öğrenmek.

Ay inşallah iyi bir sene olur.Yada kötü de olabilir.Diye düşünürken Melody'nin yanına varmıştım bile.

MBR:Lavi gel yanıma.

Tam gülümseyerek ilerlerken dondum kaldım.Sebebi ise beni izleyen o tatlı çocuktu.

Derken elini uzatmasıyla ayıldım.

?:Selam,Ben Lorenzo.

Dedi gülümseyerek

HLP:Selam, Ben de Helena Lavinia ama Helena'yı kullanmam genellikle.Lavinia diyebilirsin.

Dedim bende büyülenmiş gözlerle ona bakarken.

LB:Neyse ben gitsem iyi olucak,tanıştığıma çok memnun oldum Lavinia.

HLP:Hı Hı.

Diyebildim sadece.Yıllarca hep erkek kuzenlerim içinde büyüdüm ,ama bu çocuk o kadar farklıydı ki.Büyülendim sanki.

LG:LAVINIA ASIK OLMUS AAAAAA.

Linda öyle bağırınca irkildim

HLP:Hm?

ENM:AY GERCEKTEN SANIRIM MELODY LAVINIA ASIK OLMUS.

MBR:Lavinia hop kızım kendine gelsene .Net aşık olmuş bu kız.

HLP:Ya saçmalamayın,ne aşkı amk.Yok öyle birşey.Sadece yakışıklı çocukmuş o kadar.

Konuşmamı bitirmemle şu ünlü Slytherin grubunun yanımıza gelmesi bir oldu.

DM:Vay vay burda kim varmış .Diğer Pottah burdaymış.

HLP:Siktir git Malfoy.Bak zaten sinirim bozuk,bi tane çakarım aklın götüne girer.

LB:Potter mı? Lavinia sen Potter mıydın?

HLP:Ne oldu? Yasak mı Lorenzo Bey?

Sözümü kesen şey lorenzonun bana sıkıca sarılmasıydı.

HLP:Bi saniye yoksa sen.Enzo....

Bende ona sıkıca sarıldım.

LB:Seni çok özlemişim Laviva

HLP: Bende seni enzo.

MR:BIRI BURDA NOLDUGUNU ACIKLAYABILIRMI ACABA?!

MBR:Ilk defa Mattheo Abime katılıyorum.





Bolum sonu askolasimlar🎀🎀🎀

Ay bolum atabildim nihayet.Neyse usenmezsem aksama lorenzoyla tanisma hikayemiz gelecek flaskback olarak bir bolum olacak neyse oy siniri 5 oy 4 yorum saldim gitti

Lightnight | Helena Lavinia PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin