Linda ve elie istedi diye yaziyom bolumu ve niye medyaya bise konulmuyogogogo
Sabah bu sefer melody ile değil eddie nin alacaklı gibi kapıyı çalmasıyla uyandım.Tabiiki Linda da öyle.Neyse Elie gidip eddie ile konuşmaya başladı melody de tahminimce Riddle ın yanındaydı o yüzden hemen kalkıp hazırlandım.
Daha sonra Melody de geldi ve Büyük Salona gitmeye başladık.
◇Büyük Salona Varınca◇
Hemen gidip Slytherin masasına oturduk.
MM:Sessizlik!
AD:Teşekkürler Bayan McGonagall:)
Bugün aramıza yeni bir arkadaşınız katıldı,iyi anlaşacağınızdan şüphem yok.Emily Pucey!Bir kız içeri girdi,bence iyi anlaşacağız çünkü tipi tatlı duruyor.
SŞ:Hmm kurnaz biri aynı zamanda da abisine bemziyor kessinlikle SLYTHERIN!
Tüm slytherin alkışladı ve kız buraya doğru gelmeye başladı ve karşımıza oturdu.
AD:Duyuru olmadığına göre YUMULUN!
EP:Selam!
HLP:Selam,Ben Helena Lavinia Potter ama lavinia derler.
EM:Elenor Malfoy.
MR:Melody Bella Riddle.
LG:Linda Grindelwald,tanıştığıma memnun oldum.
Biz tanışırken yanımıza enzo ve diğerleri geldi.
Enzo da geçip yanıma oturunca emilynin gözleri büyüdü.
LB:Laviva sen beni niye beklemedin,yemekten sonra biryere kaybolma revire gideceğiz.
HLP:Aslında hayır derdim ama karnım acayip ağrıdığı için gelirim.
♡Yemek bitişi♡
Enzo beni revire getirdi ve madam pomfrey sağolsun bi iksirle hemen karın ağrım geçti.
Sıradaki ders profesör lupinleydi.
Zaten hemen enzoyla birlikte ksks sınıfına geçtik.
LB:Bugün yanına ben oturabilirmiyim lavivaaa?
HLP:Tamam otur.
Oyle boyle bir ders geçmişti ve ikinci derse girmeden mola vermiştik.
MR:Lavi biz bişeyler içeceğiz sen geliyo musun?
HLP:Hmm,yoo ben gelmiycem gidip bahçede oturacağım sanırım.
Dedim ve bahçeye doğru gidip bir ağacın altına oturdum.Otururken başka bir ağacın altında oturan iki kişiyi gördüm.NE,ONLAR ELIE VE EDDIE?!Ay bunlar çıkıyolarsa ve bana söylemedilerse yolarım onları.
Herneyse 15-20 dakikanın sonunda ksks sınıfına geri döndüm,döndüğümde sıralar kenara çekilmiş ve sınıfın ortasına bir dolap getirilmişti.
LB:*fısıldayarak*Bu dolapta ne?!
PRL:Evet bu dolabın içinde ne olduğu hakkında bir fikri olan var mı?
*Not:ders slytherin gryffindor ortak deil
Melody el kaldırdı.
PRL:Bayan Riddle?
MR:Bir böcürt profesör,böcürtler kişiyi en çok korkutabileceğini düşündüğü biçime bürünür.Bu yüzden de oldukça korkunçlardır.
PRL:Daha iyi açıklanamazdı,Slytherine 10 puan.
PRL:Böcürtlerin sonunu getiren şey gülmektir,şimdi asalarınızı kullanmadan tekrar edin.Riddikulus.
SÖ:Riddikulus.
PRL:Evet şimdi sıraya geçin.
Sıra Lindadaydı,böcürt görebildiğim kadarıyla bir cesetti.Elienin cesedi....
LG:R-riddikulus.
Böcürt bir barbieye dönüştü.
Melody'nin böcürtü ise Abisiydi,yani Tom'du....
Sıra nihayet bana gelmişti,asam hazır bekliyordum.Böcürt bir hayalete dönüştü,Melody'nim hayaletine.Ve böcürtüm konuşmaya başladı...
B:Senden nefret ediyorum Potter!Beni kim öldürdü biliyor musun?Sen!Savaşta beni sen öldürdün Potter,senden nefret ediyorum!
HLP:Hayır,hayır ben öyle birşey y-yapamam.
Sonra böcürt şekil değiştirdi.Bu sefer Harrydi.
B:Sen tam bir hayal kırıklığısın Helena!Senin abin olduğum için utanç duyuyorum.Asla annem gibi biri olamayacaksın!
HLP:H-hayır hayır hayır H-harry.
B: Sen benim kardeşim değils-
HLP:RIDDIKULUS!
Dizlerimin tutmadığını hissettim,kalbimin atmadığını hissettim,nefesimin kesildiğini hissettim.Ve de bana uzatılan bir el.Enzonun eli.Resmen beni korkularımdan kurtarmıştı,kalbimi yeniden attırmıştı,nefesimi yerine getirmişti,sonra elini tuttum.Bu seferde sevdiğim adam beni kaldırmıştı.O anda kalbim bana"Benim sahibim o."diyordu.Beynim ise "Kontrolüm onun elinde." diye sayıklamakla meşguldü.Sonra birden tökezledim.Dizlerim de dinlemiyordu ki beni!
LB:Profesör acaba Laviniayı lavaboya götürebilirmiyim?
PRL:Elbette.
HLP:E-enzo ben i-yi hissetmiyorum
Enzo beni kızlar lavabosuna götürdü.
LB:Elini yüzünü yıka ben hemen buradayım tamam mı laviva,hm?
HLP:Tamam.
Hemen lavaboya girip yüzüme su vurdum.Beynimden çok fazla düşünce geçiyordu.
İS:Aptal,Aptal al işte ne oldu!Savaş hiç olmayacakmı sanıyosun.
HLP:Sus sus sus lütfen yine başlama lütfen lütfen .
İS:Rezil rüsva oldun Helena,Salaksın kızım sen!SALAK HELENA!
HLP:Kes sesini ben Abim gibi olmak istemiyorum,ben melodyi oldurmem.Gerekirse kendimi ona teslim ederim ama yinede öldürmem.
Dedim ve hemen tuvaletten çıktım.
LB:İyi misin Lavivaaa
HLP:İyiyim Enz-
İS:Yalan,Yalncı Helena.Kötüsün sen kızım kötüüü.
HLP:*bağırarak*KES SESINI BEN KÖTÜ FALAN DEĞILIM!
Bunu söylerken ellerimi saç diplerime getirip doluyordum.(anladiniz insallah)
LB:Lavinia noluyo?!
HLP:Hm ne oluyo ki?
LB:Kızım saçını yolup bağırıyosun iyimisin?
HLP:Hiç iyi değilim Enzo,hiç bu kadar kötü olmadım,gel bahçeye çıkalım anlatıyım sana.
Deyip bahçeye çıktık ve dersren önce elie ve eddienin fısır fısır konuştuğu ağacın altına oturduk.
BAKIN BU BOLUM BASTAN YAZOLDI CUNKU 1000 KELIMELIK TASLAK GITTI YINE 500 KRLIME TASLAK YAZDIM YINE GITMID VALLAHA OTURUP AGLAMAK ISTIYORUM
al sana bolum
grindelwald_linda
malfoy_elenor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lightnight | Helena Lavinia Potter
FantasySlytherine seçilen küçük Helena Lavinia Potter,henüz 13 yaşında karagöle gittiğinde bileğinde oluşmaya başlayan yazı,uğradığı ihanet,aşk hayatının karışıklığı,abisinin üzerinde kurduğu baskı,her zaman yanında olan dostlarından abisinin girdiği savaş...