Medya:Helena Lavinia Potter
Ben yine yazıcam bölüm cunku oy gelmemesi sikimde deill🙃Büyük salona geldiğimizde zaferle Slytherin masasına baktık çünkü boş yer vardı.
Bu nadir yaşanır,o yüzden şanslıydık(yani biz öyle saniyorduk.).
Farkettiğimizde iç çekmekten başka birşey yapamadık,masaya ilerledik ve o itici bakışlara maruz kaldık.Greengrass'ın itici bakışlarına.
Tanrım,bu kızdan kurtulmak imkansız falan mı?! Biz bu kızdan tiksindikçe karşıma çıkıyor.Umarım bilerek falan çıkmıyordu karşımıza,Melody yolucak çünkü yakında.
Herneyse Melody'le aldığımız kararla odaya çıkmaya karar verdik.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Odaya geldiğimde canım sıkıldığı için müzik çalarımı alıp kara göl kenarına gitmeye karar verdim,üstümü değiştirip kulaklığı taktım.Asamı ve keman çantamı da alıp çıktım.Belki orada çalışırım,son dersi de anlamamıştım zaten de neyse.
Yola çıkmadan hemen bir şarkı açtım,"Bu Kız" açıldı ve değiştirme ihtiyacı duymadan yola çıktım.
♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤
Geldiğimde hava çok güzeldi.Neyse hemen çantadan kemanı çıkarttım,balmumunu da sürdüm ve son dersi tekrar ettim.
Yaklaşık 10-15 dakika sonra birden hava kötüleşti,yağmur yağmaya ve şimşek çakmaya başladı.Üstüme giydiğim güzel beyaz elbise sırılsıklam oldu.
Buradakinin tülü daha az hali,morute tarzi bisey
Ben tabii hemen kemanı çantaya koydum, tam gidecektim kii,yaklaşık 300 metre falan öteme yıldırım düştü.
Tabii çantamı toplayınca gidip bakmaya karar verdim.Ben oraya yaklaşınca yağmur durdu,güneş yeniden açtı.
Aynı şekilde oraya yaklaşınca bileğimde yavaşça bir iz belirdi,"L" şeklindeydi.
Gidip baktığımda hiçbir şey yoktu.Hiçbirşey.
Garipsedim ve araştırmak için kütüphaneye gitmeye karar verdim.
♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤
Yaklaşık 1 saattir kütüphanedeydim,ama hiçbirşey bulamamıştım.Hiçbirşey.
Yarın devam etme düşüncesiyle odaya gitmeye karar verdim,tabii yorgun gözler ve kapatmayı unuttuğum çillerle.
Çillerimi kapatmamın sebebi tabiiki bazı öküzlerdi,onlar sivilce gibi durduğunu söylüyolardı.Rahatsız edici yorumlardan nefret ettiğim için kapatıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lightnight | Helena Lavinia Potter
FantasySlytherine seçilen küçük Helena Lavinia Potter,henüz 13 yaşında karagöle gittiğinde bileğinde oluşmaya başlayan yazı,uğradığı ihanet,aşk hayatının karışıklığı,abisinin üzerinde kurduğu baskı,her zaman yanında olan dostlarından abisinin girdiği savaş...