4.

5 1 0
                                    

Sophia:

Ráno jsem se probudila a všimla si že vedle mě leží Francesco. Sakra co se to včera stalo? Vůbec nic si nepamatuji. Vylezla jsem z postele a došlo mi že jsem celá nahá. Kurwa! Zaklela jsem si pro sebe v duchu. Po chvíli se probudil i on.
,,Ahoj krásko. Tak co užila jsi si to večer?"
,,Jak jsi mě mohl takhle hnusně využít?"
,,Tak to prrr koťátko, ty jsi vyjela po mě."
,,Co?!"
,,Ty si nic nepamatuješ? Ani se moc nedivím popito jsi měla hodně, to je pravda."
,,Ne nepamatuji."
,,Tak pojď do postele a já ti to připomenu." Řekl a mrkl na mě. Moje tělo si noc asi pamatuje protože jsem začala být nadržená a pro mou smůlu mi to jde na očích vždy vidět. Přitáhl si mě k sobě a já zapadla do peřin. Ihned jsem měla jeho ruku mezi mýma nohama. Dávala jsem mu ji pryč, protože jsem to nechtěla a myslela jsem že to pochopil protože vstal ale roztáhl mi nohy a šel mezi ně. Chtěla jsem se bránit ale jakmile se jazykem dotkl mého klitorisu byla jsem ztracená a v tu chvíli jsem si vzpomněla na tu noc. Nakonec jsem ho nechala ať udělá s čím začal a jakmile jsme skončili, šli jsme do kuchyně připravit si snídani.
Udělala jsem nám müsli s čerstvým ovocem a bílým jogurtem. Když jsme to dojedli, hodily jsme to do myčky a já šla do svého pokoje si pro plavky. Skočila jsem si do bazénu a chvíli plavala když v tom přišel za mnou v nějakém kvádru.
,,Musím pracovat, zvládneš to tady sama cca 3 hodinky?"
,, Samozřejmě, nemusíš se bát."
,,Dobře." řekl, přišel ke mě a z neznámého důvodu mě políbil. Když odešel, tak jsem čekala ještě takových deset minut a pak jsem vylezla z bazénu. Vyzkoušela jsem všechny dveře a okna ale vše bylo zamčené.. počítal s tím..
,,Do hajzlu!" Zaklela jsem si nahlas.
Vysrala jsem se na to a šla jsem se dívat na televizi. Zrovna tam dávali nějakou telenovelu tak jsem si řekla: proč se nepodívat.
Když to skončilo bylo kolem půl 12 a já nevěděla co dělat tak jsem se rozhodla, že se podívám na internet na nějaké světové speciality. Nakonec jsem si vybrala nějakou Českou specialitu, které říkají moravský vrabec s knedlíkem a buď špenátem nebo zelím ale já jsem si vybrala špenát. Podívala jsem se jestli je tu vše co potřebuji a kupodivu bylo.

Vrhla jsem se do vaření a nějak mě to hrozně bavilo. Ještě jsem si zapla HiFi věž a poslouchala do toho písničky. Když už tak už ne? Asi za hodinu a půl jsem to měla hotové tak jsem si trošku dala na talíř abych to zkusila. No musela jsem říct že se mi to víc než povedlo. Snědla jsem to a šla na chvilku do vířivky.
Byla jsem tam asi hodinu a najednou slyším klíče jak rachotí v zámku a v nich se objevil Francesco.
,,Ahojky krásko moje."
,,Ahoj Franci"
,,Jakpak jsi se měla? Copak jsi dělala?"
,,Celkem dobrý a nic moc, jen jsem uvařila tak se pojď najíst." Jídlo jsem mu ohřála, nandala a položila před něj.
,,Copak to je?"
,,České jídlo. Moravský vrabec."
Pustil se do toho a šlo vidět že mu moc chutná. Když dojedl, dali jsme to do myčky, kterou jsme zapli a šli jsme do bazénu.

Secuestro en EspañaKde žijí příběhy. Začni objevovat