Francesco:
Přemýšlím jestli ji unést už dnes nebo ne. Nemůžu dovolit aby do té práce chodila a on po ní lezl nebo něco. Ona bude moje a může si být nasraná jak chce. A až se mi nebude hodit tak ji prodám jako každou.
Už bylo 19:00 tak jsem se šel obléct a přemýšlel jak to s ní udělám. Už jsem dostal nápad.Sophia:
Vzbudila jsem se a koukla se na hodiny 19:27.
Vstala jsem a šla do koupelny opláchnout si obličej a trochu se namalovat. Oblékla jsem si tílko, sukni a k tomu koženou černou bundu. Vzala jsem si lodičky na menším podpatku a šla jsem do parku.
Když jsem došla bylo 20:06. Sedla jsem si na lavičku a čekala jsem. Už bylo 20:30 tak jsem se zvedla a chtěla odejít když v tu jsem ucítila smradlavý kapesník a začala usínat ale než jsem usnula viděla jsem ty známé smaragdové oči.***
Začla jsem se probouzet a všechno se mi strašně mlžilo. Když jsem se rozkoukala, zjistila jsem, že nejsem ve své ložnici. Otevřeli se dveře a vešel muž.. blonďaté vlasy, plné rty, řezané rysy obličeje a TY smaragdové oči.
,,Co tady dělám? Kde to jsem?"
,,Jsi u mě doma krásko."
,,A proč jako?"
,,To brzo zjistíš, neboj se koťátko.",Co si o sobě kurwa myslíš?"
,,Koťátko nebuď drzá nebo přijde trest."
,,Hahaaah a čím by jsi mě ty jako potrestal?"
,, Zlatíčko, myslíš si že nevím že máš fobii ze stísněných prostorů?" V tu chvíli mě polil ledový pot a strach.
,,To by jsi neudělal."
,,Myslíš? Chceš to vidět?" Řekl a lišácky se usmál.
,,Ne to je dobrý.."
,,Takže budeš hodné koťátko jo?" Na to už jsem mu nic neřekla. Nechtěla jsem tady být a začala jsem si v hlavě střádat plán na útěk. ,,Nechceš se tu porozhlédnout?" Jen jsem kývla na souhlas a šla s ním. Měl moc nádherný barák. Musela jsem uznat že by se tu hezky bydlelo. Kuchyň měl celou z černého mramoru. Obývák byl z bílého dřeva a ložnice byla celá v rudé barvě. V druhém patře měl pokoje pro hosty a svou hernu s posilovnou. Na zahradě měl bazén, vířivku a houpačku. Vířivku měl i doma v přízemí a měl i krytý bazén.
,,Musím uznat že pěkné to tu máš."
,,Ano a to je teď i tvé."
Ne na moc dlouho... ozvalo se mi v hlavě.
,,Beru na vědomí. Jo a prosím tě.. kolik je vlastně hodin?"
,,Právě budu chystat večeři. Je 19:36."
,,A co budeš chystat k večeři? Nechceš třeba pomoct?"
,,Budu chystat lasagne a samozřejmě pomoct můžeš ale nečekal jsem že se se mnou budeš bavit."
,,Co mám dělat."***
Večeři jsme dojedli a šli jsme k baru se něčeho dobrého napít. Já si dala své oblíbené mojito. No byly jsme tam asi hodinu a pili jsme už i tvrdý. Hráli písničky, panáky "lítali" jeden za druhým, tancovali jsme, bavili se.. bylo to jako kdyby mě neunesl. Dali jsme dalšího panáka a začal ploužák. Nevím kde jsem vzala tu kuráž ale vytáhla jsem ho a šli jsme tancovat. Já byla dost při náladě a začala jsem opravdu dost pohupovat boky. Tančili jsme a já pomalu cítila že on začíná mít problém v kalhotách. Kousla jsem se do rtu a vůbec nechápala proč to dělám.. asi ten chlast.
Otočil si mě k sobě zády a při tanci mě začal líbat na krku. Uvolnila jsem mu přístup k mému krku a nechala si to líbit.Francesco:
Začal jsem ji rukama sjíždět po bocích a viděl jak si to dost užívá. Její tělo je nádherný a já z ní nemůžu. Moje ruce se přesunuli na její prsa které jsem pohladil a otočil si ji čelem k sobě. Ruce jsem položil na její boky a začal jsem ji líbat. Překvapivě spolupracovala. Jazykem jsem ji přejel přes rty aby pochopila že ji žádám o vstup. Pusu lehce pootevřela a já tam vjel jazykem. Vjel jsem ji pod sukni a rukou ji lehce dráždil. Lehounce mi vzdychala a já už to nemohl vydržet.
Chytil jsem ji pod stehny, vyskočila na mě a obmotala si nohy kolem mého pasu. Odvedl jsem ji do své ložnice kde jsme ze sebe strhali všechno oblečení a už jsme byly v posteli. Věděl jsem že sex má hodně ráda takže v tomto směru nebude žádný problém. Byla nade mnou a líbala mě na hrudi. Polibky šla níž až se dostala k mému kamarádovi. Párkrát ho olízla a pak si ho strčila až po kořen do pusy. Začala se pomalu pohybovat, chvíli jsem ji v tom nechal ale její tempo mě nebavilo tak jsem ji chytil za vlasy a začal si určovat vlastní tempo.
Po chvíli jsem se jí vystříkal do pusy a ona to poslušně spolkla. Teď byla řada na mě.
Převalil jsem si ji pod sebe a začal její krk obsypávat polibky. Svými polibky jsem se dostal k prsům u kterých jsem se na chvíli zastavil. Pak jsem pokračoval dál a už jsem byl u jejího podbřišku když v tu chvíli jsem se zastavil. Ona na mě naštvaně pohlédla a já se musel zasmát.
Sklopil jsem hlavu a poprvé se dotkl jazykem jejího klitorisu. Potichu zavzdychala tak jsem pokračoval a kmital pomalu jazykem. Začala vzdychat více nahlas tak jsem do ní strčil jeden prst a klitoris jsem nasál do pusy. Hlasitě zavzdychala a já v tom pokračoval. Cítil jsem že už bude tak jsem začal jazykem znovu kmitat ale o moc rychleji a za chviličku mi squirtovala do pusy.Neotálel jsem a ihned jsem svůj velký penis namířil k jejímu vchodu a už jsem v ní byl. Začal jsem rychle přirážet a ona začala jít mým přírazům naproti. Trvalo to asi 15 minut než jsme se oba udělali a svalili se vedle sebe.
Musím říct že tohle byl můj nejlepší sex v životě. Ještě chvíli jsme si povídali a pak jsme vedle sebe nazí usnuli.
ČTEŠ
Secuestro en España
RomanceFrancesco Fernández Sophia Sanchèz Ponořte se do příběhu plného lásky, nenávisti, bolesti a radosti.