Bu bölümü kızıl katile armağan ediyorum. 🥰
________________________________Han- Teşekkürler, gidiyorum peşimden gelme.
Lee- tamam...
Revirden çıktığımda herkes bana bakıp fısır fısır konuşarak gülüyorlardı. Telefonumu revirde bıraktığımı hatırlayıp telefonumu aldım ve instagram'ı açtım. Siktir çekip Minho'ya baktım.
Han- Lee... Fotoğrafımızı çekip instagram'a itiraf sayfasına koymuşlar...
Lee- yalan söyleme.
Han- aç bak. Etiketlemişler birde.
Lee açıp bakarken ne yapıcağız diye bakıyordum.
Han- Lee, ne yapacağız?
Lee- boşverelim? ya da şikayet edelim?
Han- bilmiyorum. Sen halletsen olmaz mı??
Lee- hallederim merak etme.
Han- tamam. Ben gidiyorum.
Hemen revirden çıkıp sınıfa gittim 4. Ders olmuştur diye düşünüyordum.
Sınıfa girip kendi yerime oturdum. Masamda yazılı olanları görünce sadece sınıfa göz gezdirdim. Herkes bana bakarak gülüyordu.
'Seni bu sınıfta istemiyoruz.', 'ıyy eşcinsel!', 'sınıfımızda eşcinsel istemiyoruz.'....
Hoca derse girmişti. Gerçekten midem bulanmaya başlamıştı. Hocadan hemen izin isteyip tuvalete gittim. Boş bir tuvalet bulup kustum. Elimi yüzümü yıkadım.
Sırtımı duvara yasladım, eğildim ve yüzümü ellerim aradına alıp ağlamaya başladım...
Kilit açma sesini duyunca elimi yüzümü hemen sildim. Tam kalkıp gidecekken yanıma geldi. Bitmiştim...
11. Sınıf mistik zürafa burdaydı. Elinde de bıça- bir dakika ne? Okulda bıçak yasak değil miydi??
Bıçağı bana doğrulttu.
'Ayağa kalk.'
Han- oku-
'Evet okulda yasak ama ayağa kalkmazsan bu bıçağı boynuna saplayacağım.'
Ölmek istiyordum ama acısız. Belki acımayacaktı ama güvenmiyordum. Güvenemezdim zaten.
Kendimi zorlayarak ayağa kalktım.
'Bir tuvalete gir.'
Yutkundum ve dediğini yaptım.
'Üstünü çıkar. '
Han- hayır.
'Çıkar!'
Han- hayır dedim!
'Çıkar ya da bu bıçağı sana saplarım!'
Han- h-hayır!
İçeri Minho'nun girmesiyle bağıracakken eli ile ağzımı kapattı.
Han- İMDAHJFNDNİMDAUZJTİMD!!!
Bıçağı karnıma geçirmişti. Elini ağzımdan çekmişti. Tuvaletten çıkıp hiç birşey yapmamış gibi uzaklaşmıştı.
Han- k-kimse yok mu?
Kapıyı açmaya çalışırken yere düşmüştüm.
Lee- hanji?!
Han- ö-öğretmeni ç-çağı- siktir!
Gömleğinin bir kısmını yırtıp yaraya bastırmıştı.
Han- ıhm!! A-acıyor l-lütfen öğretmen çağır.
Lee- dişini sık.
Minho beni kucağına alıp koşarak tuvaletten çıkmıştı ve herhangi bir sınıfa dalmıştı.
_____________________________________
Merhaba, ben ibrahim yılmaz instagramda 3 milyon takipçim var. HDLFLDLDŞ BU FİCİN BU BÖLÜMÜNÜ OKUMAK İÇİN KIÇINI YIRTAN jisuungum A VERİYORUM BIKTI ARTIK YB YOK DİYE SÖYLEMEMDEN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ikimiz için iki mezar kazdım sevgilim//minsung
FanfictionHan- şu sigarayı artık bırak elinden! Lee- sende bıçağı elinden bırak.