Tanıtım

502 18 2
                                    


Herkesin bildiği gibi Ünlüler-Gönüllüler değilde;

Oyuncular-Şarkıcılar yaptım ...


-Kerem Bürsin

Aslında Survivor'a gitme tarafı değildi.Ama biricik ve tek dostu Matt'ı kırmayıp Dominik Cumhuriyetinin yolunu tutmuş.((Oyuncular Takımında))

-Matt Mcgorry  

Acun Kerem'in gelmesi için onu can evinden vurup, Matt'ı çağırır.Matt Kerem lafını duyunca hemen

evet der.Hazırlanmaya başlar.((Oyuncular Takımında))

-Çağatay Ulusoy

Acun Çağatay'a Survivor teklifi ile gider.Çağatay başka kimler var diye sorar.Acun kadroyu sayar.Serenay'ı duyunca hemen kabul eder.((Oyuncular Takımında))

-Şükrü Özyıldız 

Şükrü başta kabul etmese de Kerem için oda Dominik yolcusudur.((Oyuncular Takımında))

-Hande Doğandemir

Kerem için ve Yağmur için gitmeyi kabul.Sonuçta ikisinide GB'den tanıyor ve çok seviyor.((Oyuncular Takımında))

-Serenay Sarıkaya

Çağatay'a gıcıklık olsun, biraz beni kıskanır belki diye Acun'dan gelen teklifi kabul eder.((Oyuncular Takımında))

-Yağmur Tanrısevsin

Acunu zaten BBD zamanında Yağmur'a teklif etmiş.Yağmurda ada tam bana göre seve seve gelirim demiş.Vee gitmiş.Enn istekli yarışmacı ...((Oyuncular Takımında))

-Yasemin Allen

Acun Ilıcalı'dan teklif gider, ve kendisi kabul eder.Kendine güven tam bakalım Survivor olmayı başarabilecek mi ? ((Oyuncular Takımında))

-Gizem Karaca

Her ne kadar Anıl'la gitmek istese de, Acun abiyi kırmayıp geliyor.Şükrü ile zaten BHUM dizisinden tanıştığı için pek yabancılık çekmem diye düşünüp; teklifi kabul ediyor.((Oyuncular Takımında))

-Demet Akalın

Popun kraliçesi de Survivor'da ... Acun'un yoğun ısrarından ve Kerem Bürsin'in de katıldığını duyunca kendini ada da bulda, kızından ve eşinden ayrı kalmayı bakalım ne kadar başaracak.((Şarkıcılar Takımında))

-Sıla Gençoğlu

Sıla da fazla izlemeyip Survivor'a gidenlerden; Gökhan Keser zamanında Gökhan'la yarışmak istermiş.Yarışmalarda kendine güveniyor. ((Şarkıcılar Takımında))

-Hande Yener

Acunun teklifini kabul etmez başka çünkü Demet Akalınla kavgalıdır.Ama Acun konuşup ikna eder.Vee Yener de Dominik yolcusu ... ((Şarkıcılar Takımında))

-Murat Boz

Acun ağzından girip burnundan çıktı ve Murat'ı da aldı götürdüğü bilmediği adalara ... Murat kendine fazla güvenmiyor.Zaten eğlencesine gittim kafasında, hayırlısı olsun bakalım ... ((Şarkıcılar Takımında))

-Murat Dalkılıç

Oğuzhan'la ve Murat'la arası zaten çok iyi ama diğer yarışmacılardan da takip ettiği insanlar var.Kendine güven tam.Özellikle atış oyunlarında; ) ((Şarkıcılar Takımında))

-Oğuzhan Koç

Acunu'un bir dediğini iki etmez, teklif gelincede hemen kabul etti.Zaten diğer yarışmacıların hemen hemen hepsini tanıyor.Gırgır şamata geçer.Biter kafasında ... Survivor olacağını pek sanmasa da "Dominik kork benden" diyor ... ((Şarkıcılar Takımında))

-Mustafa Ceceli

Adam gibi adam ... Şimdi survivor da adamlığını konuşturmaya gidiyor.Ceceli survivor olma konusunda çok iddialı .. Tek sorun eşi ve oğlunu özlemek olsa da Başarabileceğini inancı tam. ((Şarkıcılar Takımında))


***

8 ünlü ıssız bi adada ... Peki şimdi nolcak ??

Survivor'dan Bi Bürsin GeçtiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin