Bölüm -2

319 18 27
                                    

Oyuncular Adası

Adaya gelince barakanın hazır olduğunu  görünce baya mutlu oluyor bizimkiler.Gerekli eşyalarımızın da çantamızda olduğunu görünce dualarımız Acun'u buluyor hemen.Bakalım iki gün sonra açlıktan kıvranınca da Acun Beye dua mı ? Yoksa bed dua mı? edeceğiz ;) kafamda deli sorular ...

Bugün ki konseyde napcam gerçekten bilmiyorum.Benim en istemediğim şey birinin adını yazıp karşıya yollamak.Ama seçme hakkım yok.Mecburum yani bir nevi.

Ben böyle deli düşünceler içindeyken Matt yanıma geliyor.

"Dostum bu gece napcaz.Ben kimseyi tanıyorum bile.Ve tanımadığım birini yazmak ne kadar adil ki."

"Beni yaz." diyorum Matt anlamamış gözlerle bana bakarken, ama bende bilmiyorum kimi yazcağımı kardeşim sana nasıl yardımcı olayım.

"Bende bilmiyorum kardeşim.Sen kimseyi tanımıyosun, yaz gitsin birini ama ben tanıdığım birini yazamam.Hande, Yağmur olmaz.Yasemin Şükrü de olmaz.Serenay hiç olmaz.Sen hiç hiç olmazsın.Çağatay kafa çocuk, güçlüde şimdi.Geriye sadece" Matt konuşmamı beklemeden 

"Tamam abi kendini yaz gitsin."dedi gülerek 

"Ahahaa sonunda oda olcak bak gör."

"Gizemi yazıyoz o zaman"

"Maalesef üzülerek" bu sırada yanımıza Yasemin Serenay geliyor.

(Dördü ingilizce konuşuyorlar)

"Şu çalılıkların arkasında hazine bulduk." diyor Serenay eliyle arkamızdaki çalılıkları gösterip.

"Ne hazinesi, paraysa kalsın harcayacak yerimiz yok sonuçta" diyorum.Yasemin de hemen

"Yaa abartıyor sadece baya coconat ağaçları var."diyor 

"Coconata doycaz hatta bıkcaz emin olun millet." diyorum ve diğerlerinin yanına gidiyorum.Grup halinde fazla takılmamak en iyisi çünkü hemen adımız çıkar.Diğerleriyle aramız bozulur tadımız kaçar.Gerek yok dimi ?

"Akşama napcaz" diye soruyor. Hande hepimize bakıp;

"Üzülerek birini yazcaz mecburen sonrada yolumuza devam etcez.Yarışmanın kuralı bu"diyor Şükrü diğerleri de Şükrüyü destekliyor.

Biraz daha konuştuktan sonra güneş tüm kızıllığını gösterirken tekne geliyor ve ilk ada konseyine gidiyoruz.

ADA KONSEYİ

-Aynı anda iki takımda geliyor ve taburelere oturuyor.

Acun:"İki takımda konseye hoş geldi.Genel bi ilk gün hakkında yorumlarınızı alayım hemen Çağatay nasıl ilk günden ada?"

"İyi abi şimdilik açlık fazla baş göstermedi.Biraz üzgünüz bu takımdan birini yollamak istemiyoruz.Ama mecburuz.Hayırlısı olur inşallah takım için."

"Teşekkürler Çağatay karşı takımdan Mustafa'ya da söz verip hemen oylamaya geçelim."

"Bizde çok iyiyiz abi takım olarak baya kenetlendik.Takımımıza bide karşı taraftan güçlü birini çekersek süper olur."

"Mustafa sana da teşekkür edip sözü uzatmadan, ilk olarak Gizemcim hazırsan senle başlayalım."

-Gizem isim yazmak için gidiyor.

"Üzülerek ve takımı düşünerek Yağmur seni yazıyorum.Sen biraz bana çıt kırıldım geldim.Karşı takımın gücünü düşürürsün ve bizimde işimize gelir.Yolun açık olsun."

-Gizem yerine oturur ve sıradaki isim yani Hande isim yazmak için gider.

"Bugün baya düşündüm.Hem takım için hem adanın huzuru için, huzur kaçıran yok şimdilik o yüzden kendimce en güçsüz gördüğüm ismi yazıcam.Üzgünüm Gizem.Başarılar yolun açık olsun."

Survivor'dan Bi Bürsin GeçtiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin