KEREM
Her şey tamam.Sırt çantamı da alıp kapıya çıkıyorum.Annem babam ablam hepsi kapıda ...
"Kerem çok dikkat et kendine, bizi düşünme" diyen ablama sıkıca sarıldım hemen sonrada babama "Oğlum sen bakma bu sulu gözlere git survivor ol ve gel ..." diyor annemin yaşlı gözlerine bakıp, ve son olarakta anneme sarılıp arabaya biniyorum hava alanına gitmek için...
Hava alanda güzel bi karşımala beni bekliyor.Gerçekten bunu beklemiyordum.Fanlar toplanıp ellerinde yicek bişeyler "Kereeeeemmmm" diye bağırıyorlar.Tabi baya bi süre onlardan ayrı kalcam.Evet belki hepsiyle tek tek görüşüp sohbet etmişliğim yok ama hepsini az çok tanıyorum sosyal medya aracılığıyla... Gerçekten çok iyi motive ediyorlar.Bugünkü motivasyon süper oldu.Hemen yanlarına gidip
"Siz cansınız yaa ;) " deyip hepsine sarılıyorum. Tek tek bazıları fotoğraf çekilmek istiyor.Ama 30 40 kişiyle tek tek fotoğraf çekilcek zamanımız olmadığı için "Gelin bence topluu selfie yapalım diyorum." Toplu selfie yapıp yaptıkları yiyeceklerin bazılarının tadına bakıyorum.Ama bayaa tok olduğum için az yiyorum."Bunlar kalmasın ama, şimdi herkese dağıtın" diye gülümseyip hava alanındaki insanları gösteriyorum.Onlarda dediğimi yapıp ayrılıyorlar. Çok güzel oldu bu sürpriz ...
Diğer yarışmacıların yanlarına gidiyorum.Herkese selam verip, Şükrüye sıkıca sarılıyorum.Sonra Matt'e de sarılıp biraz konuşup uçuş için hareket geçmeye hazır olan uçağa biniyoruz.Matt ile ben oturuyorum.
(Diğer kişilerin oturma eşleşmesi:
Murat Boz- Murat Dalkılıç
Demet Akalın-Serenay Sarıkaya
Çağatay Ulusoy-Şükrü Özyıldız
Hande Doğandemir-Yağmur Tanrısevsin
Yasemin Allen- Gizem Karaca
Sıla- Hande Yener
Oğuzhan Koç-Mustafa Ceceli )
"Allahtan şarkıcı olcanız. Söylesenize bişeyler" diyor. Çağatay ortalığa Demet hemen
"Sen iste hemen söyleriz.İsterseniz sırayla başlayım ben" diyor diğerlerin onay gelince Türkan isimli şarkıyı söylemeye başlıyor.Herkes şarkıya eşlik ederken; Matt le ben onları izlemekle yetindik.
Herkes bişeyler söyledikten sonra geliyoruz adaya ...
Uçak tam denizin ortasında giderek iniyor... Ben hemen "Atlıcaz şimdi dimi" diyorum.Çağatay "Evet ama biraz daha insin.Baya yüksek gibi Kerem" diyor."O kadar yüksek değil bence ben atlarım abi"deyip atlamak için kapıya geliyorum.Herkes beni izlerken atlıyorum.Gerçekten çok güzel ...
Arkamdan Şükrü, Çağatyay, Matt vee hepsi atlıyor.Hep beraber yüzüp kıyıya gelince Acun abinin bizi beklediğini görüyoruz.Hemen yanına gidip; Acun abinin sağına biz sol tarafına ise şarkıcılar geçiyor.
Acun:"Hepiniz hoşgeldiniz...İlk defa Şarkıcılar-Oyuncular yapıyoruz.Bu sene kavgasız gürültüsüz geçer inşallah geçen seneye nazaran, aç kalacaksınız, kaslar falan gitcek protein alamayabilirsiniz.Ödülleri kazanmaktan başka bi şansınız yok ... Tek tek biraz konuşalım istiyorum fikirlerinizi alayım sonra adanıza gidip yerleşirsin yarın tekrar ilk oyun için geleceksiniz. Evet ilk olarak oyuncularımıza söz verelim.Sırayla başlayalım. Çağatay nasılsın ?
"İyiyyim abi bi an önce adaya gitmek için sabırsızlanıyorum.Kavga olmaz bence bu sene çok iyiyiz.. Önceden kavgalı falan yok aramızda aksine birbirini seven insanlarla doluyuz ...
"Bu sözlerinden karşı takıma görderme seziyorum."
"Direk gönderme demeyelim de, yani şimdi görülen köy klavuz istemez."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Survivor'dan Bi Bürsin Geçti
FanfictionSurvivor'ı bide Bürsin'li düşüneyim dedim.Kesmedi, Hande, Serenay, Yağmur, Yasemin, Gizem gibi güzel kadın oyuncularıda koydum. Yine kesmedi; Matt, Çağatay, Şükrü dedim. Ama müziksiz bi adada hayal edemiyorum.O yüzden; Demet, Sıla, Hande, Murat B...